Az Üzleti tevékenység eredménye 47 százalékos javulás mellett -279 millió forint. A Média Üzletág és az
Anyavállalat teljesítményének részletesebb elemzését az ÜZLETI JELENTÉS rész III. Üzletági és Anyavállalati
események és eredmények, konszolidált eredmények cím fejezete tartalmazza. Az ott írtakon túl itt csak annyit
emelünk ki, hogy a Média Üzletág teljesítménye jellemzen a reklámpiaci költések ciklikusságát követi. Ez azt
jelenti, hogy miután a költések legnagyobb része minden évben március-június, de leginkább az októberdecember
hónapokra koncentrálódik, egy adott üzleti negyedév (a gazdasági válságkörnyezet nélkül is
jellemzen ersen veszteséges Q1 és szolid veszteséget mutató Q3 vagy a válságmentes években jellemzen
szolid eredményeket hozó Q2 és a jellemzen ersen nyereséges Q4) eredményességébl önmagában nem
adódik következtetés az egész évi teljesítményre.
Nem magyar mentalitással van itt gond, hanem amivel valóban gond van, a mentalitással magával. Gyáva és naív mentalitás. A piac majd megneveli az ilyeneket , csak idő kérdése. Itt is.
Senkire nem akasztottam jelzőt!Ha lefele fog menni az nem azért lesz mert valaki ezt minden nap többször beirja , tudomásul vettük már páran , hogy van aki nem vár semmi jót a papírtol.De na akarjon senki megmenteni senkit forumozással ha valaki szívén viseli embertársa sorsát és vele az ő pénzét az vegye fel személyessen a kapcsolatot az illetövel és segitsen neki vagy forduljon a nagy nyilvánossághoz névvel arcal és ugy tegyen lépéseket.
Mert ezek nem segitség , hogy én beirtam nektek timeg nem halgattatok rám na most tessék!!
Addig, amíg ti akasztottatok jelzőket másokra (akik nem úgy látták a papírt, mint ti), az ezek szerint teljesen rendben volt, de ha mondjuk rossz Q2 esetén szembesítene benneteket a valósággal valaki, akkor az már nem tetszene. Tipikus magyar mentalitás...
Econet topik