Ezek csak meglátások, semmi komoly... napi szinten követem, a grafikonok évek óta készen vannak, 1-2 vonal ide meg oda, feldobom a netre és már látható is... :D
Ma nem ... de aug. végén és szept. elején igen... mint ismeretes a Tilp megírta, hogy a müncheni bíróság aug. 25-én megindította a fizetésképtelenségi eljárást és október 26-ig kell a követeléseket benyújtani. A Tilp 2 linket küldött, elsőben asszem adatok megerősítését kérte, miután felvázolta a pereskedési lehetőségeket és a kár megállapítását... a 2. emailbeli link meg a WC elleni kiterjesztett pert is tartalmazza... és persze van a Vollmacht postán visszaküldése aláírással... asszem ennyi a jelen szitu !
TUIG: A tavaszi 1.8 mrd állami támogatás után immár itt van a 2. pénzinjekció 1.2 mrd-os összegben, de mindezzel együtt is kétséges a folytatás, hiszen 2019-et kb. 532 millió eurós profittal zárta mintegy 18,93 milliárd euró árbevétel után... márpedig a 3 mrd-ot vissza kell majd fizetni kamatostul... bár az ex-Merci főnök optimista, legalábbis amíg a FB elnökként kapja a nagy lóvét... volt nagy pánik a Mein Schiff 6 fedélzetén is, hogy a személyzet szétfertőzi az utasokat, de szerencsére kiderült, hogy a teszt nem volt megfelelő... a grafikon gyenge, a tavaszi esésből alig 38.2% fibo került visszatesztelésre... A célárak brutálisak, az elemzők semmi jót nem tudnak ígérni, ha ez egy csökkenő 3szög 3.2 eurós talapzattal és szignifikánsan letöri az durva esést hozhat... az up esetén a 21%0MA, down trendvonal áttörése lenne szükséges, ekkor 4.6-4.8 zónába emelkedhetne... felette valószínűtlen és a gőzerővel ereszkedő 200MA gravitációja minden bizonnyal visszafordítaná az irányt... a Lufi után a Tui sem kimondottan a befektetők gyöngyszeme jelenleg... https://kepkuldes.com/image/b2jp2Z
LHAG: Súlyos problémák... 3-4 év mire előrejelzések szerint magához tér a piac, addig is újabb korlátozások stb, 1.5 eurós célár, ma pedig már a Lufi brémai pilótaképző suliját is leállítják, beleértve a 700 hallgatónak való jó kívánságokat és sok sikert más területen való leendő karrierjükhöz... mivel az EU nem koordinálja a repülést, így gyakorlatilag szétszopatják egymás nagy cégeit és a kis szaros fapadosok kerülnek előnybe, bár komoly veszteségekkel...Óriási csökkenő 3szög alján lavíroz az árfolyam, az elemzők sorban eladásról írogatnak többnyire jelennél olcsóbb célárakkal riogatva... technikailag a 3szögből való letörés már értelmezhetetlen árat adna, így inkább csak a -38.2% fibo szintre hagyatkozom, miszerint mintegy 4 euró környékre is lemehet a repülési válság teljes kiteljesedése csúcsán. Valószínűleg szükség lesz EU szintű lépésre, hogy az emlegetett és szorgalmazott reptéri teszttel legalább egy minimális szinten életben tartsák az ipart... a csökkenő 3szög áttörése 21/50MA ellenállásokkal 8.3 eurónál mintegy 10 euróig adna up lehetőséget a 200MA ellenállásig 38.2% fibo alatt, annak áttörése abszolút irreálisnak néz ki...valószínűleg még nem láttuk az aljat, így nem szükséges kapkodni egy vétellel... https://kepkuldes.com/image/b2jjZP
"trendfordulót látunk-e, részemről nem látok (még) ilyet.." szerintem is korai még deeee. Van itt egy "vonal" ami nekem ide esik 1500 16xx, nálam egy fogó zóna ez havin. Namost ebbe ide oda havi szárak beleférnek. A lényeg ha lassan is de innen kéne indulnia valaminek fel. Ez havi gondolat, mégha azt mondom nem lesz meg innen a 26xx es levagyunk akkor is kéne bele valami havi fel.
MOLB: Mélypontról való kitörés vagy sem, Hernádi előadás, Erste célár, SRV bejelentés... egy ország izgul - a monitorra tapadva - Molly csípőmozgásán... A tavaszi összeomlást egy óriási réssel nyitva kezdte korrigálni, így el is jutott 61.8% fiboig, majd vicces módon a 2019 áprilisi csúcsnál kialakult down trendcsati alsószárának meghosszabbított nyomvonalán elakadt és mindmáig ezen ellenállás alatt mozog az árfolyam. Szépen kihasználták a 38.2% fibo sávot is, majd belecsorgatták a hírhedtté vált résbe, így jó félév várakozás után teljesült a "jóslat", hogy visszatér a réstöltésre... jelenleg nagy kérdés, hogy trendfordulót látunk-e, részemről nem látok (még) ilyet... a túladott zóna előtt szépen visszahúzták tegnap nagy testtel, árnyékkal és kanóccal, amit ma nem vett ki, de megpihent a 21MA mozgón, miután az 50MA és a képzeletbeli(?)down trendvonal, 23.6% fibo (1746), erste célár (1760) négyes áttörése már túl sok lett volna az erős felpattanás után... a tegnapi izmozás megerősítésére lenne szükség, hogy érdemi súlya legyen a bika hívőknek és a 38.2% fibo (1898) 1900 környék elérhető legyen. 'Zsóti üzenete, az Erste célár és az SRV hármas alapján meglepne, ha most markáns up trend alakulna ki, mint anno a Ricsi esetében, ahol köztudottan balfaszok ülnek mind a devizaárfolyam fedezés, mind az srv tekintetében (lásd a legutóbbi eszméletlen idióta srv akció hatását). Vélhetően a Mol-os fiúk nem gépiesen fognak venni, hogy az alapok ott adjanak el, ahol nekik tetszik, nem beszélve a beszálló rövidtávú kisbüfikről, hiszen Molly köztudottan nem a gyorsan elélvező fazonokra bukik... A 200MA is túl messze van még, sztem érdemes lenne még várni, hogy mérsékeltebb szintre, akár 38.2% fibo környékre essen, illetve 2000 alá, hogy egy leendő gold-cross alapozza meg majd a trendfordulót... a lényeges kritikus pont, hogy a 21/50MA, 23.6% fibo, down trendvonal zóna (kb 100 ft-os) áttörhető szignifikánsan vagy sem... https://kepkuldes.com/image/b8dV7Z https://kepkuldes.com/image/b8d5de
Szia! Régi kedvenceim TUI ismét 3 eurónál, Lufthansa 7 eurónál..... Róluk is ejts pár mondatot légyszi, ha időd engedi majd. Előre is köszönöm! Ui. Jó hosszú ideig el voltál tűnve
Törölt felhasználó2020. 09. 29. 17:54
Törölt hozzászólás
#7181
Törölt felhasználó2020. 09. 29. 09:50
#7180
"Mi sohasem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk azokat, akik nem értenek velünk egyet." - Orbán Viktor, 2018.09.11., Európai Parlament
TKAG: Mindenki tudja, hogy nagyon összetett a probléma és a cég nagyon komoly bajban van: állami támogatás az iparfejlesztés keretében vagy állami beszálló, 2 miniszteri látogatás a hidrogénkohászat irányában, világméretű ciklikus acélipari válság (szakik jövőre várnak fordulatot), veszteséges modulok és egyben óriási beruházási igények, komcsi szakszervezeti csökevények (IG Metall) nagyon ártalmas tevékenykedései, óriási készpénzégetés, miközben a Liftmodul eladással már nincs több valódi ütőkártya a cégnél, a Salzgitter és Klöckner ellenállása egy esetleges fúzióra, állami projektek elbaltázása (pl. fregatt), menedzsment látható tehetetlensége... szóval nem igazán vannak jó hírek. Az biztosnak néz ki, hogy nem lesz csőd, ahhoz túl nagy és óriási munkanélküliséget gerjesztene, nem beszélve a technológiai tudás, értékek elvesztéséről... a célárak 5-9 eurós tartományban mozognak enyhén optimistán, de min. 2021-es távlattal...A 2018 februárban indult down trendvonal 26 euró feletti szintről folyamatosan erodálja az árfolyamot, a Q_3 brutális csalódás volt, így - a korábban remélt - 61.8% fibo, illetve 200MA, down trendvonal teszt esélytelen volt, jelenleg rohadtul túladott és short is van rajta éppen elég, a down trendvonal alatti mozgástér pedig óriási... a továbbiakban a 0% - 38.2% fibo tartományban való sávozásra tippelek, aminek felső élét november táján már a down trendvonal, 200MA is erősíteni fogja, mint ellenállást és reményeim szerint ismételt mélypont környékről 2021-ben megkezdődhet az eső trendből egy lassú, évekig tartó helyreállítás, felívelés... Martina eléggé csalódás nekem, de lehet, hogy túl optimista voltam múlt évtől a megválasztásakor, és tény az is, hogy a vírus teljesen vis maior esemény... https://kepkuldes.com/image/bt3hP5
Törölt felhasználó2020. 09. 27. 14:15
#7176
Miről is beszélünk? Most nezem SP500 csúcsra ment a vírus parából :o. Mol? Vicc :D
MOL-ra én is kíváncsi lennék! Szerintem lassan trendforduló lesz benne. Két éven belül duplázódhat innen az árfolyam bőven már. Scenner-Angol elemző oldal- közel 400 Ft-EPS-vár 2022-re.
A legfontosabb, hogy a béred, még inkább a jövedelmed bőven felette legyen a fogyasztásodnak, akkor közép- és hosszútávon nyertes vagy ! Sok szerencsét !
Nem rossz meglátás, de szerencsére debt slaves kategóriában is elélhet az ember tisztes jómódban... az adósok vagy az államháztartás állapota meg kit érdekel ? :D
AUTOWALL: Ha már volt Sixt, akkor legyen Autowallis is... A kitörés sajnos (eddig) nem valósult meg, bár ez eddig is sejthető volt, hogy nem lesz könnyű... az ezt megelőző ábrán még nem volt teljesen egyértelmű, hogy a 200MA mellett egy down trendvonal is nehezíteni fogja a up folytatást, a jelen ábrán sztem elég világossá vált... elképzelhető, hogy további időhúzás lesz a 38.2% - 61.8% fibo zónában a trendvonal kifuttatása mellett és utána lesz trendszerű irányváltás... mindenesetre jelenleg izgalmas huzavona látható összezárt MA-k és bolik alkotta zónában, ami nem tartható már sokáig. Ha sikerül egy masszív vételt produkálni, úgy a megvillanó gold-cross technikailag újabb támogatást adhat egy markáns vételi jelzésre, ekkor újra a 95-111 zónába való érkezésben reménykedhetünk... https://kepkuldes.com/image/bs6NQ4
APPB: Továbbra is a kiterjesztett down trendcsatiba pattog... a gold-cross után most a death-cross réme fenyeget, határozottan irányítottan folyik a kereskedés, a 61.8% fibo letörése, illetve a trendcsati alsó él tesztelése (mondjuk úgy, hogy 298 körül) az abszolút kritikus pont, annak szignifikáns letörése törölné a 200 alattról való felépülést. Határozottan olcsó - hosszútávon tekintve... https://kepkuldes.com/image/bs05o3
SIXT: Meglehetősen jól sikerült a tavaszi összeomlásból való felépülés és a VW 15%-os beszálló pletykára indult meg a durva profit realizálás. A pénteki korrekcióval kritikus pontra zárt az árfolyam, azaz a 61.8%
fibo (74.5), 50/200MA gold-cross(!), mélypontról indult up trendvonal hármas alkotta zónába... innen irányjelző gyertya szükséges, de esés esetén venni érdemes úgy 38.2% fibo környéken az 55-59 eur zónában... mint tudjuk mindenhol bajba kerültek ezen cégek, de a Sixtnek jó esélye van a megerősödve való kilábalásra, persze nem az idén... a Sylebra Capital fokozatosan zárja a shortot, a Volkswagen beszálló pedig nagy durranás lenne ha megvalósul... célárak 70-95 eurós tartományban szóródnak, ha a korona jövőre megoldódik, úgy 100 euró felett valószínűsíthető az árfolyam. https://kepkuldes.com/image/bcz7He
Hát ez van, nem jött be az első version. Akkor meg meg irány mélypont, 1400 ra majd onnan :D Am ha ránézek a mol havira, nem értem mia fuk van:) érti valaki? Jó esik, de ugye elvileg a víruska..és megállt a tankolás az embereknél vagy mi a tosz?
BLUE topic