A Ssangyong Motor Company felmondott egy forgalmazási megállapodást Lengyelországban egy BAH-csoport társaságára vonatkozóan A Ssangyong Motor Company felmondta a terjesztési megállapodást a Ssangyong Polskával a British Automotive Holding csoporttól - tájékoztatott a BAH sajtóközleményében. Ez azt jelenti, hogy létre kell hozni a Ssangyong Polska részvények értékének leírását az önálló BAH-jelentésben 1,08 millió PLN összegben. A forgalmazási megállapodást 2019. május 6-án kötötték meg. Tárgyaként a Ssangyong Polska nyújtotta a Ssangyong járművek Lengyelország területén engedélyezett importőrének és forgalmazójának szolgáltatásait. A felmondási értesítés értelmében a szerződés a vonatkozó nyilatkozat további felmondási idő nélkül történő benyújtásának napján, azaz 2020. augusztus 24-én jár le. Az elküldött dokumentumban a Ssangyong Motor Company elvárja, hogy a Ssangyong Polska folytassa a karbantartási és jótállási szolgáltatások nyújtását Lengyelországban a Ssangyong járművek számára, a jótállási idő végéig a vállalkozók által eladott utolsó jármű esetében, vagy amíg a Ssangyong Motor Company kinevez egy új szervezetet, amely felelős a karbantartási szolgáltatások nyújtásáért és garancia, attól függően, hogy melyik esemény fordul elő először. A British Automotive Holding igazgatótanácsa elemzi a terjesztési megállapodás Ssangyong Motor Company általi felmondásának jogosságát és hatékonyságát. A disztribúciós megállapodás felmondása szükségessé teszi a Ssangyong Polska részvények értékének értékvesztését a 2020 első félévére vonatkozó egyedi BAH-jelentés szintjén 1,08 millió PLN összegben és a British Automotive Polska 2020 első félévére vonatkozó egyedi nyilatkozatának szintjén (leányvállalat). BAH-tól) - 9,03 millió PLN összegben. (PAP Biznes)
Ennyi papírral az árfolyamot - főképpen zárásban - szêpen lehet akár " karbantartani" , dugóztatni is ahogy láttuk is az elmúlt egy évben. Lehet, hogy ezt a célt szolgálta, de lehet, hogy lassan kiszálltak belőle és vélhetően valós közkéz lett belőle.
Miért ne akarna terjeszkedni egy olyan országban ahol 600+ ezer új autót adnak el évente? Amennyiben van lehetőségük és nem teljesen ostobák akkor egyértelmű, hogy olyan országban terjeszkednek ahol hatalmas a piac. Szerintem a szándékkal nincs gond a többit meg a jövő eldönti. Jennison hol adta el azt a 3 milla papírt mert, hogy nem itt a tőzsdén az egészen biztos. Matematikailag IS képtelenség lenne....
"Sokaknak feltűnt szerintem, hogy mindegy milyen a tőzsdei hangulat, nem mozdul el erről a szintről." Pontosan. Itt ácsorog forgalom nélkül, mintha a zöld jelzésre várna.
Konszolidáció zajlik már 6 hónapja, az irány számomra egyértelmű. Sokaknak feltűnt szerintem, hogy mindegy milyen a tőzsdei hangulat, nem mozdul el erről a szintről. Napok kérdése és megfog indulni a 100-110es szintre. (Régebben a Wallis volt az a papír, ami mindig pirosban állt, ez megváltozni látszik)
Importori jog elnyerese a lenyeg de itt mar hazon belul vannak.Szoval ez az uzlet letrejohet persze,ha egyaltalan terjeszkedni akar az AW a lengyeleknel.
Véleményem szerint nagy akvikat nem terveznek a következő hónapokban mivel hatalmas munka lesz az idei szerzeményekkel is, de ha valami lehullik akkor nyilván nem hagyják a földön heverni oszt csak lehajolnak érte . Mivel számos országban egyengetik a Jaguár-Land Rover útját így közel sem lehetetlen, hogy a lengyel üzlet megszerzésével is próbálkoznak. Miért is ne tennék!? Csináljuk meg! :-)
AutoWallis Nyrt+topic