Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 04. 18. 08:32

KBC Equitas  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
TMS 2024. 02. 09. 09:18
Előzmény: #5279  TMS
#5280
Most léptem be a régi webbrókerre és lám-lám visszarakták az Áttekintés Nyereség/Veszteség részt, így szépen vissza lehet nézni a korábbi teljesítményt.
Transzfer update: Tegnap elküldtek mindent az IBKR-nek, azaz nettó 34! napba került a transzfer, ami azért még nem teljes (csak a K&H részéről az), mert a fogadó fél nem írta jóvá a KP egyenlegeket (ahogy jelzett az IBKR, hogy felvették velük a kapcsolatot, onnantól kezdve 1 nap volt a procedúra, 1 db email ping-pong). Ugyan még nem jött havi kivonat, de a transzferálók mentsék a napi állapotokat, mert perpill sehol nem látszódik, hogy ki mikor és mennyit küldött (history gone again). A fiókomat átalakítom egy alvó számlává, aztán majd kiderül, hogy sikerül-e értelemezhető új rendszert csinálniuk, bár a kondíciós lista újbóli változtatásával megint nem az igazi.
TMS 2024. 02. 07. 12:05
Előzmény: #5278  mlz
#5279
Na most írt az IBKR, hogy végre felvette velük a kapcsolatot a Patria, és az egyik számlám transzfere holnap, holnaputánra rendbe lehet. A többin még dolgoznak.
Formális tájékoztatásként nem kell kivárnod a 30 napot, azt bármikor megteheted, ha úgy érzed, hogy nem fair módon mennek a dolog (ami nyilván jogos). Érdekes módon nekem is onnan gyorsultak fel az események, hogy szóltam a magyar és a cseh felügyeletnek (bár ez feltételezés). Ha van olyan transzfered, ahol nem értékpapír van, hanem deviza ott 15 napos a határidő. Alapból írhatsz panaszt, hiszen jó pár módon sértették a befektetőket, ezek egyike a hiányos tájékoztatás (korábbi levele, de elég ránézni a véleményekre a Google Playen). Én a napokban végignyálaztam a korábban kiküldött anyagokat és egyikben sem szerepelt, hogy egy funkciószegény rendszerre raknak át minket, nem volt tájékoztatás arra vonatkozóan, hogy néhány szolgáltatás lassul vagy ellehetetlenül egy ideig (transzfer), számos módon jelét adták annak is, hogy nem voltak felkészülve az átállásra (ügyfélszolgálat lehalása, K&H átirányítás, futó álláshirdetések (azok feladási ideje), amik gyorsan új embereket keres a minket érintő pozikba), a transzferek késése csak cseresznye a habostorta tetején. Nekem még menni fog még egy panasz, ami arra vonatkozik majd, hogy hogyan terveznek kárpótolni azért, mert nem tudtam a rájuk bízott állományt 5+ (mert ugye még nincs vége) hétig kezelni, mert az is gyönyörű szépen dokumentálva van, hogy mikor kezdődött a dolog és mikor vették fel először a kapcsolatot a fogadó intézettel és közben a tájékoztatás színvonala konvergált a béka fenekéhez.
mlz 2024. 02. 07. 11:27
Előzmény: #5277  TMS
#5278
Én most néztem, nálam semmi változás (jan. 10-i transzfer indítás).
Én egyrészt most kivárom a panaszbejentés utáni 30 napot, azaz márc. 1. Akkor MNB és CNB felügyeleti eljárás. Formai hibákat nem akarok elkövetni, mert akkor arra hivatkozva bármi azonnal visszadobható.
És ekkor ismeretlen tettes ellen hűtlen kezelés miatt tervezek feljelentést tenni, mivel 2023. végén a KBC Equitas-ra volt bízva a vagyonom és ezt olyan pénzintézetnek adta át, aki nem nyújt számomra szolgáltatást, a vagyonom felett elvesztettem a rendelkezést. Mindezt feltételezhetően anyagi ellenszolgáltatás ellenében. Sajnos a hűtlen kezelés feltétele a károkozás, amit piszok nehéz bizonyítani, hiszen "hát ott van a pénzed a weboldal szerint", csak éppen sem eladni, sem venni, sem átutalni nem tudom, de az "enyém". Így nem elmaradt haszonra, hanem a teljes összegre tervezek feljelentést tenni, ami feltéve hogy minden volt ügyfelét érinti, azonnal a "különösen jelentős vagyoni hátrány" kategóriába kerül (legsúlyosabb). Mivel itt is alapvetően semmi más nem fogja foglalkoztatni a Rendőrséget, sem hogy visszadobja, jobb ha már elindult az MNB eljárás, így legalább kénytelen onnan adatot bekérni valami látszatnyomozáshoz. Totálisan nulla esélyt látok rá, hogy ez az Ügyészségig eljusson, csak talán behívnak pár embert a KBC-től, KH-tól tanúkihallgatásra valamikor nyáron, és akkor talán elkezdenek foglalkozni a transzfereinkkel. Vagy nem.
TMS 2024. 02. 07. 09:24
Előzmény: #5275  mlz
#5277
Nekem is mindig ugyanezt írták, tegnap viszont már a backofficenak továbbították a kérdéseimet. Nem nagyon haladunk semerre. Nekem tegnap küldött egy rendszerüzenetet az IBKR, hogy a január első hetében kezdett transzferem "approved" (ez 1-2 nappal a késés létrehozása után acknowledged-re váltott), 10 napon belül tájékoztassam a küldő felett, hogy hajtsák végre a transzfert. Ez két dolgot jelenthet, vagy létrejött a kapcsolat a két cég között és 5 hét után végre megmozdult valami, de az is lehet, hogy az IBKR-nél lettek türelmetlenek, hogy egy kezdeményezés nem halad (azért jelezd te is a problémát az MNB-nek).
97raglop 2024. 02. 06. 21:34
Előzmény: #5275  mlz
#5276
Más jellegű problémát jeleztem, annyi választ kaptam , hogy türelmet kérnek. Nagy változást egyenlőre nem látok pedig eltelt már egy hónap, én bízom azért benne , hogy tapasztalható változás lesz rövid időn belül. Ha nem költözni sem lesz olyan egyszerű  :).  Nekem tavaly ide egy transzfer átfutási ideje egy nap volt igaz az részvény transzfer volt. 
mlz 2024. 02. 06. 21:11
#5275
TBSZ transzfer infó: IBKR-nél rákérdeztem, válaszuk szerint az elmúlt majdnem 1 hónapban a KH/Patria meg sem kereste őket a TBSZ transzfereim tárgyában!!!
Olvasom, hogy már a telefont sem veszik fel.
Kezd az a gyanúm lenni, hogy ez a Pátria alapvetően eltűnt a pénzünkkel. Látom hogy van, de zárolva van, semmit sem tudok vele kezdeni, de ő meg nem is transzferálja sehova. Elméletileg én vagyok a pénz gazdája, de totálisan hozzáférhetetlen számomra. Elég egy web-oldalt üzemeltetnie, ami azt mutatja még megvan a pénzem, oszt ennyi.
norbex2003 2024. 02. 06. 17:18
Előzmény: #5271  97raglop
#5274
Köszi. Bízzunk benne hogy lesz is. Eddig ez a Cseh cég nálam csak a kínálat miatt létezik még. Itt érem el a legtöbb tőzsdét. Azért feltöltöm a díjakhoz a pénzt ha egyszerre akarják levenni 
mazda626 2024. 02. 06. 17:15
Előzmény: #5272  TMS
#5273

TMS 2024. 02. 06. 16:34
Előzmény: #5270  norbex2003
#5272
Kapcsolódó érdekesség (lehet a TBSZ transzfer miatt) de nekem megjelentek a 2023-as zárások, osztalékelszámolások, de nem az új, hanem a régi rendszerben a Dokumentumok résznél.
97raglop 2024. 02. 06. 15:39
Előzmény: #5270  norbex2003
#5271
Minden hónap 10. után lesz azt írja az oldalon ,ahol lennie kellene. 
norbex2003 2024. 02. 06. 14:36
#5270
És nincs számla kivonat... De mai napig nem vonták a havi díjat se. Állomány átruházás után csatlakoztam.
97raglop 2024. 02. 06. 13:22
Előzmény: #5268  TMS
#5269
Köszönöm. A fő probléma az, hogy elérhetetlenek.
TMS 2024. 02. 06. 12:34
Előzmény: #5267  97raglop
#5268
Attól függ, hogy mióta nem tudod elérni őket és mi a probléma. A probléma jellegétől függően panasszal élhetsz 15, ill. 30 napon túl. További infó: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz Én azért úgy szoktam csinálni, hogy írok még egy e-mailt, amiben leírom a problémát, illetve, hogy hányszor és milyen módon nem tudtam elérni az adott szolgáltatót és láthatóan be cc-zem az MNB ügyfélszolgálatát (ugyfelszolgalat@mnb.hu). Ez azért jó, mert ha tömeges probléma van, akkor látják, hogy egy ellenőrzött társaságnál rendszerszintű probléma van. Plusz a brókert/pénzintézetet is sürgeti, hogy ne vegye fél vállról a problémát. A héten egyébként már én sem tudtam elérni őket telefonon, szóval nem jó felé mennek a dolgok :(
97raglop 2024. 02. 06. 11:09
#5267
Ha a telefont nem veszi fel senki, az elküldött e-mail -re nem jön válasz hogyan tovább? 
Ungabunga 2024. 02. 05. 10:30
Előzmény: #5243  Sultan2024
#5266
Az nem lesz már, hacsak virág elvtárs vissza nem tér és nem csinál egy új céget. Ezt már 2× megtette, kétlem, hogy harmadjára is lejátszaná. Ami döbbenet, hogy 2× is eladta a zseniális rendszerét olyanoknak, akik szétbarmoltak mindent. Ne reménykedjünk, mert nincs mire. 
este 2024. 02. 05. 09:15
Előzmény: #5254  salander
#5265
Kiszervezték az operációt. Utalásokat, transzfereket, vállalati események feldolgozását mind a kinti back office csinálja. Akik itt maradtak kb. magyarról angolra fordítják a kéréseket, panaszokat és továbbítják a cseheknek. Jó vagy nem, hatékony van nem megcsinálhatják. MNB fogyasztóvédelem, és ÉSZLA kapcsán tud fellépni csak.
TMS 2024. 02. 05. 08:19
Előzmény: #5263  Rincewind2
#5264
Igazad van, köszi. Félreértettük egymást, én olyan dinamikusan generáld doksit vártam, mint ami korábban a Portfólió/Nyereség-Veszteség része alatt volt elérhető. Az idősáv beállítása azért fontos, mert 1 nap - 3  hónapos (indokolt esetben több) sávban kereskedek és a saját elszámolásomat folyamatosan, negyedéves zárásokkal csinálom. Mindenesetre, hogy láttam a képernyőképeket a 2.0-ról ott vissza fog jönni a funkció, (bár addigra részvényt szerintem nem fogok K&H-nál tartani) 
Rincewind2 2024. 02. 05. 05:08
Előzmény: #5262  TMS
#5263
Akkor töltsd le az éves adóigazolást és olvasd végig elég hosszú az enyém 35 oldal pedig tavaly nem is kereskedtem. Benne van a nyereség/veszteség kimutatás számlánként.
TMS 2024. 02. 04. 21:44
Előzmény: #5260  Rincewind2
#5262
Igen, egyre gondolunk (https://ssl.kbcequitas.hu/wb2/). Számlakivonat, adóigazolás, TBSZ igazolások ... minden van és szűrhető is, ha a dátum mellett hozzáadjuk a típust. Ezek között szerepel a "Nyereség/Veszteség kimutatás", ami nálam üres.
ragarda
ragarda 2024. 02. 04. 20:03
Előzmény: #5260  Rincewind2
#5261
Tényleg, köszönöm!

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek