Gondolkodtam Ez az egy igaz őszinte “ felebaráti” ceg van egyedül ahol még a vezetőség is korrekt a helyére valo dolgoznak alázatosan hozznak be sok sok ceget terveket valositanak meg!! Mernek álmodni pl coin blockchain autópiac !!!
Igazából tényleg ennél többet erről nem érdemes mondani! A Triman Kft már akkor elismert vasúti szereplő volt és vasutépítéssel foglalkozott, amikor, Lőrinc még gázt szerelt!!!!
Az bizti!! Itt ha lesz igeret 1k partira meg is lesz tartva nem mind Ott1 ben A sztenderd cegek közül itt van a legnagyobb perspektíva!! - vasut vasut szettepik a piacot meg használtautó meg bizom Orbok urban bizti kitálal vmit
A Mol 100 százalékos tulajdonában lévő Petrolszolg Karbantartó és Szolgáltató Kft.-vel kötött keretszerződés alapján a Mol iparvágányait felügyeli a Triman, mely a tavalyi évben közel 280 millió forintos bevételt jelentett a leányvállalatnak.
A Mollal kötött vállalkozási szerződés alapján, iparvágány rekonstrukciót végez a társaság. A projektnek a szerződésben meghatározott vállalkozói díja jelenleg 300 millió forint.
A Budapesti Közlekedési Zrt.-vel kötött hároméves keretszerződés a városi vasúti (villamos) pályák fenntartására, eseti javítására és átépítésére terjed ki. A keretszerződés értéke 480 millió forint.
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. vállalkozójaként, egy 1 500 millió forintos vállalkozási szerződés keretében végzi a Triman a budapesti M3-as metró áramvezető sínjének bontását és újraépítését az első és második fázisban.
A Swietelsky Vasúttechnika Kft.-vel kötött vállalkozási szerződések értelmében a Triman Kft. 800 millió forint értékben vasúti műtárgyakat újít fel Magyarország keleti térségében.
A Vasútvill Kft.-vel kötött vállalkozási szerződés szerint, a Triman a balatonakarattyai alagút pályaemelési munkálatait látja el több mint 110 millió forint értékben.
A Triman jelenleg is futó nagyobb projektjeinek értéke eléri a 3,47 milliárd forintot.Tekintettel arra, hogy a Triman jelenleg a SET Group legjelentősebb leányvállalata. Eddigiek se rosszak, S ennél csak nagyobbak lesznek.
A vasút Budapest közlekedésének aranytartaléka. Nem túlzás azt állítani, hogy a főváros és az ország egyik legnagyobb hatású és jelentőségű programjának startkövénél állunk éppen: a Budapest Fejlesztési Központ elkészítette a következő 20 évet átfogó vasúti fejlesztést Budapesten és a környékén. A rövidebb és jóval kiszámíthatóbb utazási idő csak egy – igaz, nagyon fontos – elem, ami egy ilyen komplex stratégia rövid és hosszú távú pozitív hatásai között említhető. A hazai gazdaságot erősíti, hogy a tervezéstől, a kivitelezésen át hazai cégek és munkavállalók ezrei dolgozhatnak majd az egyes projektelemeken. A Stratégia megvalósításával autók tízezreivel lesz kevesebb Budapest útjain, a fenntartható közlekedési módok térnyerése pedig nagyságrendekkel javítja a város élhetőségét, levegőminőségét. Ez a kormányzati projekt generációkon át mindenkit érint, aki az előttünk álló 150-200 évben Budapesten és környékén él majd. Regisztráljon ingyenesen és jöjjön el az online eseményünkre, ahol megtudhatja a részleteket.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja