Topiknyitó: zsoltee77 2018. 11. 10. 18:11

BLUE topic  

Akkor itt folytatjuk a témázást, várunk minden régi és új olvasót, hozzászólót. :)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
jamukha
jamukha 2020. 03. 16. 08:12
#5740
Hétvégén föl is rajzoltam, hogy hol fog nyitni a DAX, erre ma dobtam is egy hátast, könnyen lehet, hogy újra egy 2000 pont magas zászló rúd kialakult, a 3., őrült idők, megyek is ki kertészkedni inkább.
http://www.keptarhely.eu/images/2020/03/16/v00/20200316v00r119p9.png
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 21:01
Előzmény: #5738  MetalHeart
#5739
https://kepkuldes.com/image/3qI975
azaz, adott évben hány nap alatt érte el a 30%-os "korrekciót" a DAX... a jelenlegit pl. 17(!) nap alatt ami történelmi mérték... aggodalomra persze "semmi ok" a hozzáértők szerint, sőt shortolni sem probléma, mert naponta akár többször is lehet pár perces felfüggesztés... felröhögtem a Deutsche Börse impotens idiótáin...
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 20:27
Előzmény: #5737  bluefrog
#5738
DSW ügyvezetővel volt interjú, ebben nyilatkozta, hogy lehetnek ezen esetek, pláne, ha még halasztásra is kerül a KGY, mert akkor annál inkább esély lehet rá, hogy módosítják a osztalék javaslatot, látva a jelenlegi rombolást és károkat... de hozzátette, hogy ez bizalomvesztéssel is járhat... nos... voltak példák már a nagyoknál, mint a Daimler, most a Bmw és a Lufi meg abszolút felfüggesztené...
bluefrog
bluefrog 2020. 03. 15. 20:10
Előzmény: #5730  MetalHeart
#5737
"beleértve az osztalék csökkentését, vagy akár eltörlését is..."
Accept, ezt hogy érted?
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 19:39
Előzmény: #5735  vjan
#5736
Nem, de kb. 8-9 mrd euróval kezdhetne neki a reorganizációnak, abszolút minden kötelezettség levonását követően...
vjan 2020. 03. 15. 19:30
Előzmény: #5734  vjan
#5735
TKAG folytatás. 5.      Plusz, most a Long debt/ equity mutatója is borzalmas, kb. 4 körül van. De a lift üzletág eredmény- és mérleghatása nagyon pozitív lesz. Nagyot nő szept. 30-ra a saját tőke, és egy csomó hitel visszafizetnek majd. Így a long debt/equity biztos hogy 2,5 alá megy jelentősen, a BV pedig akár a mostani 3-4-szerese is lehet…. és erre jön rá a 4. pontban említett P/BV növekedés. 6.      Kormányzati szinten is észlelték, hogy tenni kell valamit az európai acéliparért. Keressétek meg és olvassátok el Altmaier szövetségi gazdasági miniszter nyilatkozatait az elmúlt napokból. Szóval a Thyssen ára nyugodtan eshet még akár 4 alá is (vagy írjak 3-at?)… de nekem erről az jut eszembe, amikor 2009-ben 1200 volt az OTP… kiszórták azt is mindenhonnan, mert kellett másra a likvidítás. És végül… nem is feltétlen magával csak a Thyssen-nel van a baj….nem vitás borzalmas a mérleg és szinte minden mutatója, de a lift üzletág eladása utáni reorganizáció kecsegtető lehet. Érdemes elolvasni Jaksity cikkét, nagy igazságok és meglátások vannak benne: http://concordeblog.hu/2020/02/17/a-nemet-beteg/ Nagy pozitívum lenne, ha jönne Joe Kaeser a Siemenstől és ő lenne Martina Merz utódja. És ha már a személyeknél tartunk…. nagy pozitívum lenne a németeknek, ha végre lelépne Merkel…még idén. Metal, te valahol láttál adatot arra, hogy önmagában a lift üzletág eladása hogy alakítja át majd a mérleget? Én semmit nem találtam erről.
vjan 2020. 03. 15. 19:30
Előzmény: #5722  MetalHeart
#5734
TKAG, ahogy én látom: A csőd nulla esélyes, ha szabad egyáltalán a jelen szituban ilyet kijelenteni. Az kétségtelen, hogy a május túl messze van, és előbb nem lesz bejelentés a szerkezetátalakításról. Sőt a Thyssen most is pénzt éget a működésével és a május 12-i Q1 jelentés sem lesz szuper. De: 1.      Az angolszászok már augusztus óta nem shortolnak, sőt elkezdték zárni a shortokat. (Egyetlen kivétel volt: a PSQUARED ASSET MANAGEMENT csinált egy néhány napos shortot – már ki is szállt nyerőben.) 2.      A Thyssen február közepe óta esik… ahogy az S&P és a DAX is. Ez nem Thyssen specifikus. A DAX esett kb. 35%-ot, a Thyssen kb. 57%-ot…. ez nagyjából megfelel a bétájából következő esésnek, ha jól rémlik a bétája kb. 1,5. Egyszerűen az alapok, amik tartják ugyanúgy adják mint más részvényeket. 3.      Az kétségtelen nem használ a Thyssen-nek, hogy bizonytalanság van a szerkezetátalakítás körül. Amíg ez nem lesz meg, addig nem lesz felminősítés, nem lesz aki vegye. 4.      Ne felejtsük el, hogy bár rengeteget esett a Thyssen, a P/BV még most is 1,9 körül van…. szóval még akár eshet is. De az átlagos P/BV érték az elmúlt 5 évben kb. 4,6 …. ha minden rendben lesz a lift ügylet lezárásával és a pénz felhasználásával, akkor a P/BV átlaghoz visszatérés már maga sokat emel az áron. 
vjan 2020. 03. 15. 19:29
Előzmény: #5722  MetalHeart
#5733

MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 19:23
Előzmény: #5731  Törölt felhasználó
#5732
sztem lehet grafikon gyártani, a kereskedőszoftverek - benne a különböző indikátorokkal - nem változtak, ugyanúgy követik a lehetséges támaszokat/ellenállásokat és fibo szinteket... én nem látok komoly eltérést...
Törölt felhasználó 2020. 03. 15. 19:07
#5731
itt most chartot nem lehet csinálni,amugy medvepiac van most ahogy zuhan ugy fog emelkedni majd a bikapiac
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 19:00
Előzmény: #5729  wallasz
#5730
Német közgyűlések elhalasztása várható (az online digitális közgyűlések nem engedélyezettek)... beleértve az osztalék csökkentését, vagy akár eltörlését is...
wallasz
wallasz 2020. 03. 15. 18:05
Előzmény: #5728  MetalHeart
#5729
Íjj de kár, pedig most a legérdekesebbek közé tartozik, én meg amúgy is tele vagyok vele :) Mindenesetre bíztató volt a mozgása az utóbbi hetek vérengzésében.
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 18:01
Előzmény: #5726  wallasz
#5728
Bifről sajnos nincs cuccom, bár emlékeim szerint mintha egy fórumtárs kért volna jóval korábban és mintha rajzoltam is volna róla, de ha volt is, nem került elmentésre...
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 17:56
Előzmény: #5724  stolz
#5727
első látásra igen.. kérdés, hogy a meglévőket hígítják ki vagy vmilyen kamatmentes/alacsony kamatozású hitel az esetleges úszógumi...
wallasz
wallasz 2020. 03. 15. 17:56
Előzmény: #5725  MetalHeart
#5726
Szia! BIF-ről vélemény? 306-on Iceberggel veszik és előtte is védték szépen...
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 17:54
Előzmény: #5411  MetalHeart
#5725
AUTOWALL:
Ha lesz még esés, úgy a matek szerint -38.2% fibo (52) teljesülhet a jelenlegi  -23.6% fibo (74.4) teszt után... újonnan beszállónak jelenleg a lélektani 100-as érdemes megcélozni egy feltételezett osztalékkal(?)... minden más/több jelenleg vágyálomnak néz ki...
stolz
stolz 2020. 03. 15. 17:52
Előzmény: #5722  MetalHeart
#5724
Ha jól emlékszem 2008 végen az Infineon is csőd szélén állt...meg ProSieben is...mindkettő megmenekült...az ilyen too big to fail cégekbe érdemes lehet belevenni...majd...
Törölt felhasználó 2020. 03. 15. 17:48
Előzmény: #5722  MetalHeart
#5723
Magyar bluek-ról is írnál esetleg? Mol, Otp, RG. Köszi.
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 17:43
Előzmény: #5348  MetalHeart
#5722
TKAG:
A csőd már nem nulla esélyes, bár az állami megmentés szinte biztosan felmerülne... hihetetlen rosszkor ütött be a járvány... bár egészen elképesztő a 17 mrd-os készpénz és az alig 3 mrd-os kapitalizáció, de sajnos nagyon komoly gondok is vannak... május kibaszott messze van ilyen helyzetben... technikailag azonban az angolszászok jól shortolnak... -323.6% fibo (4.68), a jelenlegi záró(4.67), így a további shorttal a -338.2% fibo (3.93) összejöhet... ha lesz vmi érdemi infó vagy bármi, akkor a -238.2% fibo (9.08) idővel visszanyerhető lesz...
MetalHeart
MetalHeart 2020. 03. 15. 17:24
Előzmény: #4922  MetalHeart
#5721
SIXT:
A 100 feletti cél törölve... jelenleg a -38.2% fibo (42.51) tesztelése van terítéken, ez a jövő héten meglehet és remélhetőleg ez a mélypont környék is lehet egyben... limites short nincs benne... amennyiben egy megnyugvás jön, úgy a 0% fibo (63.85) elérése lehet a cél, persze nem rögtön hétfőn... a cég egyelőre még nem nyilatkozott (a károkról), így az osztalékról sincs publikus hír...
Más... olvastam olyan véleményt miszerint a vírus lecsengését követően a jelenlegi kényszerszituban sok helyen még újdonságnak számító videokonferenciát, mint eszközt meghonosítják, alapmegoldásként vezetik be a cégek és ezzel lemondanak a drága üzleti utakról a jövőben... ezzel a munkaidőt, a szállodát és az utazást (business class), és természetesen a (luxus)bérautó költségeit megtakarítják... biztosan lesznek ilyenek is, de sztem a presztízs feeelinget a legtöbben nem fogják feladni, mert ez szerves része a menedzseri létnek !
https://kepkuldes.com/image/3qRmHe

Topik gazda

zsoltee77
zsoltee77
3 4 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek