Lehet, de ott nincs meg a "kesz" faktor. Be van lengetve, hogy "barmi jo lehet".. erre spekulalnak. A legtobb tozsdei ceg mar "kesz van". Nagyjabol tudod, mire lehet szamitani.. Persze ott van emellett, hogy, ha a 10 mrd-nal nagyobb valamit tenne bele valaki, akkor azt ugyis kompenzalni kell reszvenyekkel (ettol fuggetlenul, ha ujra eletre kelne a sztori, tuti lenne benne egy jo nagy fel kor, 30-nal azert is vettem meg korabban, csak aztan 150 folott mar nagy volt a kisertes es kicsusszant :).
Minden relativ. Estmedianal van egy hasznalt buszjegy,meg egy Gabika,aki reggel lefoz maganak egy kavet,meg elolvassa az ujsagot. Es ezt jelenleg 9,5 milliardra ertekeli a piac.
Ezzel az arral kalkulaltam a piaci erteket, ne aggodj :) Rovidtavon, aki jatszott 2-3-400 ota, az biztosan jol jart, ez mar beigazolodott. Majd meglatjuk hosszutavon. Persze siman lehet, hogy akkor is ti fogtok nevetni :) Vagy egyutt nevetunk, mert mindenkinek jo lesz..
Bevallom oszinten, mar szivesen latnam a pontot a SET sztorin. 2018-ban 140e uj autot hoztak forgalomba. 2020-ra szeretne a SET az eticar-t bevezetni a forgalomba hozott autok feleben. Tegyuk fel, hogy sikerul 100e uj autoba beszerelniuk 2020-ban. 12e/ev alapon az 1,2 mrd minusz az uzemeltetesi koltseg, fejlesztesi koltseg, marketing koltseg. Ez azert nem rossz, de erre van egy valoszinusegi esely, hogy ez bejon vagy sem. Minden mas tevekenysege jelenleg masszivan veszteseges a SET-nek. Vannak meg igeretek, Mato-stab meg ilyenek, hogy megkerulhetetlen lesz.. de miert lenne? Eddig par tizmillios forgalmat produkalt evente. Szoval jelenleg ezt ertekelik most tobb, mint 15 mrd-ra. De, hogy a valosag talajan maradjunk, az OTT1-et eves 100m eredmennyel ertekelnek ennek kb. a felere. Tehat azert nem teljesen egyertelmu, melyik lora is kell fogadni, de en a szemelyes merlegelesem alapjan ennek az eticar-os fejlesztes sikerenek keves szazalekot adok. OTT1-nel meg kiderul, hogy a humbuk hadaszati dolgok vajon mire kepesek eredmeny tekinteteben :)
OTTone