ez nem beültetés. ha mozog, akkor le kell skalpolni. aki bátor és érez magában ehhez kellő fegyelmet, az megteheti. aki bátortalan rutintalan az messzire kerülje el holnap a papírt. -15-5 és +15% is lehet, és akár többször is.
kicsi forgalom is jó nem?tegnap 12millió volt ma már csak 6 millió holnap már 3 millió se lett volna 91huf csak 15200darab -ot akartak tudatosan venni azt ha leöntik,(mert nem kizárt)de ha nem indult volna a szerver 1000%,hogy megkapták volna az első 10 percben és vége is lett volna a kereskedésnek.de a kötvényesek továbbra sincsenek kifizetve,orosz csendbe van inkább kihagyom az esetleges pár forintos profitot minthogy estére biztosan odaégjek 91huf-on.
volt eladó ma bőven, holnap nehéz napjuk lesz a brokiknak, lesz benne mozgás bőven fel és le, ügyesen ki lehet használni a csapkodást ami lesz. szerintem 3-4 kör 10%-os skalpolással belefér majd.
Holnap olyan tömés lesz mint 170huf-nál!24 óráig szerelnek na ne már.Kötbért kiegyenlítik na ne már,mint a kötvényeseket,majd pont az ügyfeleket mire ezt kiegyenlítik felszámolás indul.pont most volt ilyen hosszú probléma megoldása 8 évig nem volt na ne már?!még az istenek is összeesküdtek.vicces ez a btel.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy társaságunk központi kiszolgáló egységeit érintő áramellátási probléma merült fel 2014. november 11. 19:00-kor kezdődő időpontban. A Btel kiszolgáló szervereinek védelme és az esetlegesen felmerülő károk elkerülésének érdekében, ütemezett módon a teljes rendszer leállításra került azon időszakra, amíg a probléma elhárítása folyamatban volt.
2014. november 12. 17:00 órai kezdettel a probléma elhárítását követően a Btel teljes országos hálózata valamint szolgáltatásai ismét elérhetővé váltak.
A leállás 22 órás időtartama alatt a Btel ügyfeleket érintő szolgáltatásainkon kívül, az ügyfélszolgálat, a központi levelezés és telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége is szünetelt, tekintettel arra, hogy ezen funkciók ellátása is a központi egységeinken keresztül történik.
A szolgáltatás kieséséből eredő kellemetlenségekért szíves elnézést kérünk minden tisztelt ügyfelünktől. Egyben jelezzük, hogy a kiesés időszakára vonatkozóan az általános szerződési feltételekben rögzített kötbérek összegét a következő havi számlákban automatikusan jóváírjuk!
A Btel fennállásának 8 éve alatt még nem fordult elő teljes rendszert érintő kiesés, így a mostani helyzet egyben olyan minőségbiztosítási és rendszer átalakítási folyamatokat is indukált, mely a jövőben kizárja az ilyen típusú problémákat.
BTEL (Business Telecom)
link