Felmerült a repülőtér visszavásárlása kapcsán, hogy fejlesztések várhatók.
A vasút fejlesztés is felmerült piaci alapokat emlegetve (feltételezem saját forrásból építés és üzemeltetés) , így itt a cégcsoport szóba kerülhet, ez is lehet a belengetett új üzletág.
Természetesen betámadták a szolgalelkűek az autópálya koncessziót - persze nem a korábbiakat, amelyek a NER profit éhségénél sokkal nagyobb üzemmódban születtek az ország adófizetőinek terhére -, gondolom a sok álszentnek kellene már egy kis kiszervezés NOKIA-s doboz szisztémával, másra úgy is alkalmatlanok. Mellettük szarrá lophatnák magukat a jól félsültek, miközben a középosztályt újra szétadóztatva a forrásokat gyorsan becsatornáznák egy külső adósságcsomagba burkolva.
Remélem nem lesz rá alkalmuk megismételni a rendszerváltást követő első két évtized szisztémáját.
Én amúgy cserébe kompenzációt követelnék az álszent EU-s brigádtól az elmúlt évtizedek súlyos környezeti terheléseiből, illetve a balesetekből eredő - társadalmunkat terhelő - anyagi és nem anyagi károk kapcsán, valamint az úthálózat amortizáció tekintetében, amely főként azért merült fel hazánkban, mert a fél kelet-európai, balkáni térség rajtunk keresztül járt ki nyugatra dolgozni, üzletelni, illetve az ottani csúcsfogyasztói igényeket az alacsonyabb költségű munkásokkal nálunk előállított termékekből innen szállították a fogyasztóikhoz.
Azokat a károkat is megfizettetném az álszentekkel, amelyek az általuk indikált migráció kapcsán felmerülnek, amikor embercsempészek ölnek meg az utakon itt élő állampolgárokat piti érdekből.
Persze tudom, ezek költői dolgok, mert ilyenkor - mint a határvédelem esetén - is szépen félrenéznek a tetvek.
Felfüggesztés a teljes fórumból - 2020-09-08 17:05-ig (5 nap, 0 óra, 0 perc)
A moderátor indoklása:
na ne már