Kína szerintem is csal, de ha "védővámnak" nevezzük azt, amivel a csalást próbáljuk kivédeni, akkor pofára esés lesz a vége.
.
Környezetvédelmi semlegességi díj. A német cégeknek egy csomó emissziós normát be kell tartaniuk. A kínaiaknak meg nem. Ergó, a kínai importtal a szennyezést exportáljuk. Ám ha a kínai importra kivetjük azt a környezetvédelmi semlegességi díjat, ami kb megfelelne annak, mintha nekik is be kéne tartani az európai emissziós normákat, akkor csökkentjük a szennyezés-exportot.
.
Ebből a díjból származó bevételeket értelemszerűen környezetvédelemre KELL fordítani.
.
Munkavédelmi semlegességi díj. Az európai cégeknél vannak munkaidő és túlóra maximumok, kötelező pihenőidők, üzemorvosi ellátás, egészségvédelmi és munkavédelmi eszközök, munkabaleseti ellátás stb. Kínában nincsen, halnak is az emberek a túlhajszoltság, mérgezés, balesetek miatt. Exportáljuk a baleseteket és munkahelyi ártalmakat. Ha a kínai importra kivetjük azt a környezetvédelmi semlegességi díjat, ami kb megfelelne annak, mintha nekik is be kéne tartani az európai emissziós normákat, akkor csökkentjük a baleset- és egészségkárosodás-exportot.
.
Ebből a díjból származó bevételeket értelemszerűen munkavédelemre KELL fordítani.
.
stb
.
Környezetvédelmi semlegességi díj. A német cégeknek egy csomó emissziós normát be kell tartaniuk. A kínaiaknak meg nem. Ergó, a kínai importtal a szennyezést exportáljuk. Ám ha a kínai importra kivetjük azt a környezetvédelmi semlegességi díjat, ami kb megfelelne annak, mintha nekik is be kéne tartani az európai emissziós normákat, akkor csökkentjük a szennyezés-exportot.
.
Ebből a díjból származó bevételeket értelemszerűen környezetvédelemre KELL fordítani.
.
Munkavédelmi semlegességi díj. Az európai cégeknél vannak munkaidő és túlóra maximumok, kötelező pihenőidők, üzemorvosi ellátás, egészségvédelmi és munkavédelmi eszközök, munkabaleseti ellátás stb. Kínában nincsen, halnak is az emberek a túlhajszoltság, mérgezés, balesetek miatt. Exportáljuk a baleseteket és munkahelyi ártalmakat. Ha a kínai importra kivetjük azt a környezetvédelmi semlegességi díjat, ami kb megfelelne annak, mintha nekik is be kéne tartani az európai emissziós normákat, akkor csökkentjük a baleset- és egészségkárosodás-exportot.
.
Ebből a díjból származó bevételeket értelemszerűen munkavédelemre KELL fordítani.
.
stb
Zsiday: Trumpnak igaza van, Kína csal
Ugrás a cikkhez