Tegnap ultem egy Model3-ban. Erezhetoen meg sokkal "minimalistabb" a belso kialakitas, mint az S modellben. Belso meretben nem kicsi, szerintem eleg a meret, kb. Camry nagysagu, nem ereztem kicsinek. Nincs egyetlen gomb se, az ajtonyitast es az ablak leeresztest kiveve, mindegyik a kar-tamaszban. Szerintem az alap belso jol nez ki, a feher ules-fekete muszerfal kombo. Az ules nagyon jo tovabbra is, sportkocsis jellegu, oldaltamasztasa kivalo. A kocsi gyorsulasaban nem ereztem kulonbseget, nagyon jo. Nekem CLS es A8 hasonlitasi alapom van, azokkal azonos a driving erzete. . Sokat javitottak a SW-ben, pl. a menetkozi toltoallomasok megtalalasaban. LA-SF tavolsagon az ut-tervezo az ut kozepen egy toltest aljanlott, ugy hogy a maradek toltes 12 merfoldre apadt. Kiirta mielott befordultam, hogy itt a 40 toltoallomasbol 9 foglalt, a tobbi szabad. . Most 44e USD az alap ar, es 5 nap alatt leszallitjak. Az a par extra ami kell bele, nem nyomja nagyon fel az arat. Onvezetest nem probalhattam, ennyiert nincs benne. Aki foleg egy varosban autozik, annak a basic akku is eppen eleg, az 160merfold, az 250km. A Balatonra lemenni is eleg, de ott kene tolteni. A 240 V feszultseggel 4.5 ora a toltese, a 110 V mellett 11 orat tart. Itt megvenni es atvinni Europaba nem lehet, az akku mas. EGy toltes itt 12 Dollar, egy 250Km-es utra hasonlo kocsihoz 25l benzin, az kb. 7 gallon, szoval 3.5 arral szamolva 24-26 USD. Nem nagyon latom, mi tud benne elromlani, de biztos el tud. . Azt gondolom, hogy ha tenyleg lejjebb tudjak vinni az arat, 35e korul, akkor kezep-felso japan kocsik helyett a 3 szerintem jobb valasztas, foleg a fiatalabb manager korosztalynak. Attol az artol kezdve egy ujabb vevoi reteg bejonne. A parkolokban mifelenk minden 10-15. auto Tesla, sokan ott toltik, most egy egesz tolto sort alakitottak ki nekik a plazanal. . Ha TSLA beesne a kovetkezo honapokban, a lithium tema melle vennek reszvenyt.
Én arra gyanakszom, hogy szerinte a negatív reklám is reklám. Minden lépése megtervezett. A folyamatos botrányai növelik az ismertségét. Gőzöm sincs, ki lehet pl. a Ford vagy az IBM vezére. A Tesláét mindenki ismeri, s ezáltal a Teslát is.
Úgy tűnik, hogy Musk egyre rosszabbul bírja a feszültséget. Hiába érvel azzal, hogy legális a fű, a befektetők fejében vezetői alkalmassága kérdőjeleződik meg.
https://forbes.hu/uzlet/musknak-lepnie-kell-itt-az-ido-hogy-az-apple-vagy-a-google-felvasarolja-a-teslat/ "Jónap szerint a Tesla önállóságának feladásához sosem álltunk közelebb, mint napjainkban, és könnyen el tudja képzelni, hogy 2018 őszének nagy durranása a Tesla Google vagy Apple által történő felvásárlása lesz.Ezt az is bizonyíthatja, hogy a Goldman Sachs és a Morgan Stanley is abbahagyta az autógyártó részvényeinek követését, az elemzőik már nem foglalkoznak a részvényekkel, ami a piac számára erős jelzés, és sokan arra következtetnek, hogy a két vezető brókercég már valamilyen ügylet előkészítésén dolgozhat a háttérben."
Törölt felhasználó2018. 08. 25. 10:52
Előzmény:
törölt hozzászólás
#19
A tesla vezér nagyon ügyes ember. Nagyon jól tudja, hogyan kell reklámot csinálni, közben pedig pironkodva néz, hogy ezt nem tudtam! Nagyon pengeélen táncol és mindent meg kell tennie, hogy a befektetői nehogy faképnél hagyják.........és mindent meg is tesz. Szerintem minden esetre ki van dolgozva egy stratégia, ez alapján cselekszik.
Szerintem azért akarja Musk kivezetni a tőzsdéről a céget, mert kényelmetlenné kezd válni az ezzel járó transzparencia. Valószínű, hogy a könyvekben már most is találnánk olyan dogokat, melyeket nem akarná, hogy megtaláljanak.
Kinyírta a shortosokat az biztos, de meg fogja büntetni a felügyelet piacbefolyásolásért, valamint a shortosok sikeresen fogják perelni az elszenvedett kárukért. Összességében hatalmas kárt okozott magának.
Amúgy tankönyvi szépségű shortos kirázás volt ez ez egész kivezetős kamubejelentés. A beavatottak már július végén szépen pozicionálták magukat. Ha jól sejtem, Mr. Musk személyes pénzügyei meglehetősen jól állhatnak mostanában. Ha megússza börtönbünti nélkül, akkor még ráadásul igaza is volt.
Rezeg a léc nagyon.Az ominózus bejelentés után az ár felment 387-ig ,de azóta szabadesésben van ,és 305-nél járunk.A "kivárási" időszakban.Ha a tőzsdefelügyelet előtt nem sikerül kimagyaráznia magát Musk-nak,akkor a Tesla-nak annyi.Az információközlésnek szigorú szabályai vannak,amiket nem vett figyelembe.Nem is értem ! Egy zseniről beszélünk,aki ilyen szarvashibát vét ?! Lehet,hogy túl sokat vett be csodabogyókból.
TESLA
Eljött az ideje a shortnak.