Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 01. 14. 18:09

Lelkisegély  

Ha bárkinek bármikor bármennyi veszteséget sikerül az itteni hozzászólásokkal elkerülnie, akkor érdemes volt megnyitni. Felelős hozzászólások érdemben segítséget nyújthatnak.



De pozíció felvételére vagy zárására ne bíztassunk senkit. Én nem fogom tenni.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2007. 03. 10. 19:56
Előzmény: #2659  Törölt felhasználó
#2660
Ja és én csak egy kis senki kezdő vagyok, aki mások farvizén utazik a tőzsdei hullámokon, és sajnos még nem látok bele igazán a dolgokba, ezért ne foglalkozzatok azzal, ha baromságokat írok néhány helyre.
Köszi
Törölt felhasználó 2007. 03. 10. 19:54
Előzmény: #2658  Törölt felhasználó
#2659
Ebben a topicban hiperdepresszió van, de keményen...
Na mindegy, az írásaitok nagyon tetszenek, most hétvégén ezeket olvasgatom és majd biztos tudom használni valami hasznosra.
Várom a sikeres folytatást!
Sziasztok
Törölt felhasználó 2007. 03. 10. 19:22
Előzmény: #2655  Törölt felhasználó
#2658
én már régóta nem tudlak ott elérni. De végülis mostmár mindegy, megoldódott.
Törölt felhasználó 2007. 03. 10. 17:49
Előzmény: #2647  Törölt felhasználó
#2657
Nagyonkezdő

nincs azzal baj, ha azt veszed ki szavaimból, hogy lila gőzöm sincs.
Az is információ. Ha belegondolsz, nyilván az ember olyan irányba indul el, amely irány szerinte a megfelelő. Ha most előáll az a helyzet, hogy lila gőze sincs, az azt jelenti , hogy az eddigi irány valószínűsége csökkent, és egy eldönthetetlen helyzet van.
Ha nem vagyok biztos az irányban, jobb távolmaradni.
Bár egy esélyt adtam a csökkenésnek, mert shortban ülök.
Az ázsiai piacokról úgy általában azt gondolom, hogy jelentős befolyással bírnak a világ tőzsdéire, és villoghatnak USA makroaadatok, ha ott csökkent, mi is ezt tesszük.
Ha ott pukkan, akkor longzárás, és a széklábat is be kell shortolni.
Emelkedésben az oroszokkal gyakran együtt megyünk.

Sebezhető most miden.