Csak pár dolgot nem számolnak ebbe bele..Az akkuk wh/kg értéke elég nagy tempóban javul:
https://pushevs.com/2019/03/30/catl-achieves-304-wh-kg-in-new-battery-cells/
Az akkuk normális tömeggyártása még most kezd beindulni, kb, sehol sem tart az egész állapotban van most, a gázautó meg nem lesz már tisztább, persze keverhetünk bele biogázt, de azt máshová is keverhetnénk..
Ezek mind-mind az elektromos autó felé fogják elvinni a mérleg nyelvét a környezet szempontjából is és akkor még a nagyipari újrahasznosító iparág kifejlődéséről nem is beszéltünk. Szóval jó így a mostal foglalkozni, csak kb 100 éves iparág vs 10 éves áll egymással szemben kis túlzással.
https://pushevs.com/2019/03/30/catl-achieves-304-wh-kg-in-new-battery-cells/
Az akkuk normális tömeggyártása még most kezd beindulni, kb, sehol sem tart az egész állapotban van most, a gázautó meg nem lesz már tisztább, persze keverhetünk bele biogázt, de azt máshová is keverhetnénk..
Ezek mind-mind az elektromos autó felé fogják elvinni a mérleg nyelvét a környezet szempontjából is és akkor még a nagyipari újrahasznosító iparág kifejlődéséről nem is beszéltünk. Szóval jó így a mostal foglalkozni, csak kb 100 éves iparág vs 10 éves áll egymással szemben kis túlzással.
Környezetkímélõbb a gázüzemű autó az elektromosnál
Ugrás a cikkhez