A sok forintozót és remegőkezűt viszont ezután már nem szabad visszaengedni a papírba! Persze a most benállól ismét verik majd a fejüket a falba és jön a "miért adtam el" című lemez 60-70 körül:-(
Dolgoznak a fiúk. Számomra nem újdonság. Azért ezek a partnerek már komoly referenciák a későbbi üzletekhez. Nem állnak szóba akárkikkel, de még külsősőkkel sem szívesen, hacsak nem látnak benne nagy üzletet. Állítólag a kínai tévégyártókkal is felvették a kapcsolatot az ottani bevezetéshez. Az aztán a piac, nem mintha egy európai nem hozna brutál felhasználószám növekedést.
Rendkívüli tájékoztatás
A HybridBox Médiainformatikai Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (1138. Budapest,
Jakab József utca 17, Cg sz: 10-09-046724) Igazgatósága tájékoztatja a részvényeseket, –
hivatkozással a 2012.02.07-én közzétett, a HybridBox Nyrt. és az LG Electronics
Magyarország Kft. (LGE, cím: H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 3/A) között kötött
prémium aggregátori szerződésre – a HybridBox Nyrt. a mai napon bemutatta az LG
Electronics Magyarország Kft. számára az LG okostévékre fejlesztett fuso® for LG
applikációját.
A bemutató eredményeként a fuso® várhatóan 2012. december 14-től lesz elérhető az LG
okostévéken.
Az LG Electronics Magyarország Kft.-vel kötött prémium aggregátori szerződés
eredményeként a fuso® for LG alkalmazás az alábbi régiókban lesz majd elérhető: Szerbia,
Horvátország, Bulgária, Albánia, Macedónia, Bosznia. A fuso® felületen keresztül
Magyarországon az LG okostévéken egyetlen alkalmazásban elérhetővé válik számos magyar
tartalomszolgáltató műsora, többek között népszerű sorozatok, műsorok, filmek, zenék,
hírek, ingyenes internetes tartalmak, melyek megtekintéséhez csak internet kapcsolatra van
szükség.
Kelt: Budapest, 2012. október 10.
A Hybridbox Nyrt. Igazgatósága
Beindult a szekér, folyamatosan jönnek a sikerek, remélhetőleg az amerikai és a kínai piacra is betör hamarosan a fuso:-) Most még viccesnek tűnik, de konkrétan tudom, hogy komolyan tervezik, főleg a kínait, aminek siker esetén beláthatalan pozitív következményei lennének. (A részvényárra is:-)
Semmi gond,mindenki másképpen látja,én reálisabban(éppen a 17év tapasztalat miatt),valaki ,mint te is fellegekben jár.(ha neked lesz igazad nekem az is jó:))
(igaz nem sok olyan részvényt tudnál írni amiből nekem nem volt hosszabb-rövidebb ideig)
:).)
A tervek felének megvalósulásának estén én is reálisnak tartanám az 500ft-os részvényárat 32-3 év múlva,de ezek csak tervek..
Ezért nem annyi,hanem 42ft az árfolyam!
Egyébként meg én is az emelkedésben bízom(a nagy emelkedésben),ezért is van részvényem:)
Ezt mint szakmabeli megerősíthetem. Valóban teljes paradigmaváltás van a médi-marketing-reklám világban, drasztikusan eltolódott a reklámozás az online felületekre; eddig a netre és innentől a mobilra és az okostévékre. A változás az új eszközöknek hála sokkal gyorsabb és nagyobb, mint azt bárki is előre gondolta. A hagyományos felületekre alig költenek az ügynökségek. Kétségtelen, hogy Novák és a fuso úgy tűnik jókor van jó helyen és belenyúlnak a tutiba. Remélhetőleg a részvényesek.
Az irigykedő, rosszindulatú károgók megjelenése is csak ezt igazolja. (Vissza lehet olvasni, hogy a Kreditben mekkora károgás és szemétkedés ment 10 és 20 között, aztán 68-on kényelmesen kiszállhatott aki odáig nem dőlt be nekik. Kevesen voltak...
HybridBox: RALLY!