Sajnos sehol nincs kellően hangsúlyozva, hogy ez kizárólag a teherautókat érinti!!! Szóval a szgk-k esetében marad a matrica 2008-tól is, így nem kell, hogy borzongjanak a szgk-használók!
.
Eg yébként nyugodtan emeljék az autópálya kilóméterpénzt az osztrá-német-svájci szint átlagára (de akár magasabb is lehet), DE ezzel egyidejűleg kapjon kellő publicitást és teret a vasúti tranzit lehetősége, ami jelenleg is van (de még fejlesztendő - eu-s pénzből!!!).
Így nem kell hamarosan párhuzamos autópályákat építeni a kétsávos autópályák telítettsége miatt... ...s tovább használhatóak lesznek a már meglévő és a jövő év végéig még átadandó közel 800 km-nyi autópálya (mely kisebb részben gyorsforgalmi út).
.
Ennek a fenti előnyökön túl az is az előnye lenne, hogy a környezetünket is kevésbé szennyeznénk, azaz egy újabb eu-s forrásból lehetne pénzt szerezni erre a célra...
.
...de az is megjegyzendő, ha a fenti elemek közül bármelyik is kimarad, a rendszer rossz lesz, azaz többet árt, mint használ!!! S félek, hogy amerre mostanában haladunk, csak arra való az egész, hogy egy 'baráti' társaság megszerezze a nyomkövető rendszer kiépítési jogát, s semmi más nem érdekli a 'tervezőket'... ...de már nem lepődöm meg ezen...
.
De -még- bizakodom!
.
Eg yébként nyugodtan emeljék az autópálya kilóméterpénzt az osztrá-német-svájci szint átlagára (de akár magasabb is lehet), DE ezzel egyidejűleg kapjon kellő publicitást és teret a vasúti tranzit lehetősége, ami jelenleg is van (de még fejlesztendő - eu-s pénzből!!!).
Így nem kell hamarosan párhuzamos autópályákat építeni a kétsávos autópályák telítettsége miatt... ...s tovább használhatóak lesznek a már meglévő és a jövő év végéig még átadandó közel 800 km-nyi autópálya (mely kisebb részben gyorsforgalmi út).
.
Ennek a fenti előnyökön túl az is az előnye lenne, hogy a környezetünket is kevésbé szennyeznénk, azaz egy újabb eu-s forrásból lehetne pénzt szerezni erre a célra...
.
...de az is megjegyzendő, ha a fenti elemek közül bármelyik is kimarad, a rendszer rossz lesz, azaz többet árt, mint használ!!! S félek, hogy amerre mostanában haladunk, csak arra való az egész, hogy egy 'baráti' társaság megszerezze a nyomkövető rendszer kiépítési jogát, s semmi más nem érdekli a 'tervezőket'... ...de már nem lepődöm meg ezen...
.
De -még- bizakodom!
Fókuszban az autópályadíjak: Hogyan növeljük a bevételeket igazságosan?
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=54210