Az Otit, meg az FHB-t is letizedelték. Az FHB előző nap 13.000 volt, majd másnap 1.300, de tízszerannyi papír. Nincs ebben semmi. Így lesz a Phylnél is, majd amikor eljön ennek a napja, zárás után a számládon 4-szer annyi papír lesz (darabszámban, mert névértéken forintosítva pont ugyanannyi), másnap meg nominálisan a negyedén nyit. Ennyi.
lazac. elsosorban torolni kell a regi papert es bevezetni az uj cuccost ez persze egy napon tortenik. az igaz h megszavaztak de dátum is kell hozza. a maj30at azert irtam mert akkor lesz a kov kozgyules es akkor jonnek a tovabbi infok.
Zsolika,ezt értem,hogy 4x annyi lesz,de ehhez az kell,hogy a brókercégek,bankok,mindenki,aki forgalmazza a részvényt központilag átállitsa az árfolyamot és db számot.Azzal nem kell várni 30.-ig.Ma ezt szavazták meg, ez a mai nappal hatályos.Elég amatőr vagyok,Ti ezt sokkal jobban tudjátok.
ha most van 1000 db 100,-ft névértékű részvényed, azt lestornózzák és jóváírnak a számládon 4000 db 25,- ft névértékű részvényt
most mi még nem tudjuk hogy ez mikor történik meg, nem kell türelmetlenkedni
akiknek volt graphisfot réstzvényük azok tudják mi a dörgés, lényeg nem fogtok rosszul járni
az hogy mennyi lesz a kereskedési v piaci ár, azt most nem tudhatjuk, mintahogy te sem tudod, hogy hétfőn mennyi lesz az otp vagy a mol
4xannyi papered lesz. az árat a piac adja meg, de realisan 105/4, azaz 26 nak kell lennie. viszont azon a szinten 1forint is 4% jelent. sztem vmi nagy dobás lesz; ezert varjuk meg maj30at es csak akkor ugassunk.
engem is érdekelne, de asszem még senki nem írta le hogy most mi van. Nekem 107-es beker áram van. 100 Ft-os a névérték. Ma 105 a záró. Ha hétfőn lenne az "átértékelés" akkor melyik ár száítana, a névérték, vagy az aktulis árat is figyelembe veszik, vagy a beker ár a számottevő, vagy túlbonyolítom? :))) a lényeg ha van x darabom akkor 4x lesz másik pillanatban? nade akkor a másik pillanatban mennyi lesz a kereskedési ár? 25-ről indul, vagy "átváltás" / 4??? vagy mi??? :)))))