Angela Merkel a választási kampány hajrájában folyamatosan ostorozza a német autógyártókat A nyomásgyakorlás szemmel láthatóan mûködik, de az autógyártókat sem kell félteni, a Daimler vezére felezõdõ profitmarzsról és
Egyetlen szó nincs a metanolcellás EV-kocsiról, annak ellenére, hogy zéró-emissziós EV-kocsi kizárólag olyan DMFC-meghajtású lehet, amelyben a CO2-termelés tartályba megy ... és nem a légkörbe. A kocsi metanolcellájával termelt CO2 újrahasznosítható, mégpedig a napelemek DMFC-jénél.Az ötlet azon alapul, hogy a DMFC mindkét irányba működik. Ezért alkalmazható napelemeknél metanol-termelésre is, autókban pedig CO2-termelésre is.
" Daimler vezére, Dieter Zetsche például most bejelentette, az elektromos járművek irányába történő eltolódás hatására a vállalat profitmarzsa az első időszakban le fog feleződni."
Diete Zetsche .... milyen ismerős név ... szerintem ő az a vátesz, aki (majdnem napra pontosan) két éve azt jósolta, hogy a szíriai menekültek fogják felvirágoztatni a munkaerőhiánnyal küzdő német autóipart.
Elárulta a Mercedes, mekkorát fog bukni az elektromos autózás miatt
Ugrás a cikkhez