trianon. vérző nemzettest. ez azért elég komolytalan érv sajnos. profibban kéne.
rendes kampánnyal,normális szlogennel,túlzások nélkül.
emlékszem anno a Brau részvényeseket verte át a heineken,illetve adott nekik alamizsnát a felvásárlásnál.
A Heinekenhez tartozik a Soproni is pld
ki mit művel a magyarsággal, pajtás? van egy márkatulajdonos, akinek a termékével azonos nevűt dobtak piacra egy kétnyelvű környezetben, a másik nyelven. érdemes lenne tárgyilagosabban kezelni ezt az egészet és lehiggadni, nevetséges
Az az ember eleve a botrányra építette a marketinget. Azt a sörmárkát, amit felvásárolt a Heineken, mindig is Csíkinek hívták az erdélyi magyarok, a Ciuc az szimplán a romanra fordítása. Ez olyan, mint ha Echte Ödenburger néven elkezdene valaki sört főzni Sopronban, majd mikor pert nyerne ellene a Heineken, háborogna meg bojkottot hirdetne.
De ha persze az ember szóvá teszi, hogy egy szélhámos van az ügy mögött, akkor szemét hazaáruló...
csak hozta a szokásos lekezelő stílusát.
közben arról hallgat, h az Európai Márkahivatal másodfokon is a csíki sörnek adott igazat... valszeg ott kevesebb magyargyűlölő van mint a román bíróságokon, és a portfolio fórumán...
jah a Soproni, a Gösser, a Heineken, a Kaiser, a Zlaty, Steffl, Edelweiss, Krusovice, Aranyfácán és az Adambrau.
no innentől ezeket kerülni fogom tudatosan
De, itt kizárólag üzleti érdekről van szó, amelynek része nemzeti ügynek hazudni az egészet. Aki elhiszi a mesét, az vagy hülye megvezetett vagy eleve a hazaáruló jobboldal pártkatonája.
Csíki Sör