Nem mindennapi a Humet mai teljesítménye, az eddigiekben 45 és 61 Ft között, 35%-os sávban forogtak a papírok a kereskedés során. A kötélidegekkel rendelkező spekulánsok igen szép napot élhetnek át, főleg ha jókor adtak-vettek.
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=63143
ó DLPH itt is csak ócsáűrolni tudsz.
persze vannak a világban jobb honlapok is talán, mindennél van jobb a tökéletes nem létezik.
DE állítom hogy ez az új most szép letisztult, szerintem egész jó lett, nem feleslegesen csicsás és sokkal profibb munka mint az előző.
Ebből is látszik hogy a humet lassan kezdi komolyan venni önmagát (na meg az akvizíciókból, kanadai terjeszkedésből is természetesen).
Lehet hogy nem nézik ki belőlem, de hajrá humet.
Csak azokat a 6FT-os részvénymutyikat kellene már hanyagolni!
HUMET
A tegnapi kereskedés egyik üde színfoltja volt tegnap a BÉT fenegyereke, ugyanis a fordulós szignál óta töretlen a Humet menetelése a 71 Ft-os ellenállás felé. A Túladott zónából kilépő RSI-is vételi jelzést küldött a befektetőknek.
portfolió
szerintem évvégére,pozi hangulat estén simán meglesz a 150 is!!!!!
Egy honlap borzasztóan fontos. Gondolja végig, mennyit költ egy cég a látványra. Ha van egy iroda, akkor annak berendezésére. Ha van egy titkárnő, akkor annak megjelenésére. A legértelmetlenebb vizuális hatásokra is sokan sokat költenek. Jellemzően szebbnek és jobbnak akarják magukat láttatni, mint ami a valóság. Amiért egy nő tonnányi sminket tesz magára. De reggel kissé más a helyzet..
A lényeg : ez a honlap erősen közepes. Ha nem került semmibe, zseniális. Ahhoz képest kiváló. Ha fizetett érte, már nincs rendben a dolog.
Csak néhány gondolat: egyszerűsítsük le. És bontsuk három részre a kívánalmakat. Első : látvány. Második : tartalom. Harmadik : ergonómia.
Látvány : nagyon közepes, vagy még az sem. Létezik az egyszerű html kódolásnál ma már sokkal jobb lehetőség is egy weblap elkészítésére. Ajánlom szíves figyelmébe (nagyon komolyan mondom) pld. ezt : link , vagy nézze meg a Nike honlapját. De sorolhatnám. Nem teszem. Itt : link rengeteg cég úgynevezett "flash " (mindegy mit jelent) honlapját láthatja. Javaslom Önnek, nézegesse, egy délutánt megér az ügy. Így képbe kerül, hogy egyáltalán mik a lehetőségek. Nem is képzeli mik vannak ma már. Zseniális honlapok.Elhiheti nekem, ha egy profit megbíz ezzel,. meglesz az eredménye. Az oroszok a legjobbak ebben mostanság, és van hazai képviseletük is. Érdemes támadni. Miért? Mert ez nagyon fontos. Fontosabb, mint a titkárnője sminkelési szokásai, vagy az irodájának aktuális bútorzata. Takarítják nem? Törölgetnek ugye? Ha egy váza rossz helyen áll, megigazítja ugye? Ad a látszatra nem?
Javaslom, a szintet tegye a plafonra, a probléma az, hogy az átlagfelhasználó nem nagyon tudja, miféle lehetőségek rejtőznek itt a pincében eldugva. Egy tőzsdén szereplő vállalkozás ismerje meg a lehetőségeket, aztán használja ki orcátlanul.
Tartalom : erre is érdemes szakembert hívni. Csak néhány apróság : pld. kívülről befelé haladunk. Ekőször a kardinális elemi információkat közöljük, és ha valakit érdekel egy kattintással részletekhez juthat. Az a furfang ebben, hogy így egy honlap úgy közöl MINDENT a legapróbb részletekig, hogy közben csak épp annyit, amennyire akkor ott abban a pillanatban az olvasó kíváncsi. Tehát nem öntjük nyakon azonnal egy kisregénnyel. Mint a hagyma. Szedjük le a rétegeket kívülről befelé haladva.És az olvasóra bízzuk, milyen mélységben kíván információhoz jutni. Van még más is, de nem untatom ezzel. Csak egy péda arra, hogy ennek a területnek is megvan a maga ismeretanyaga, és nem is gondolná, milyen részletekbe menően kidogozott ez az ismeretanyag. Egy weblap nem attól van kész, hogy ha rákattintok, bejön valami.
Ergonómia : borzasztó fontos. Ha egy olvasó odatévedt, maradjon már ott. Ha vesz egy mosógépet, amin 1000 gomb, kütyü, kapcsoló, tudomisén mi van, először még hozzányúlni sem mer. Nem igaz? És közben azon mélázik, mi a fenének van itt ez az ezer gomb, én csak az alsónadrágomat mosnám itten ki...de hogyan csináljam?
Az ergonómia egy külön terület, amihez szintén nagyon kell értenie egy weblapkészítőnek. Olyan "apróságokról" van szó, melyek valójában nagy horderejű kérdések. Egy vasaló, melyben a vízbeöntő rés olyan pici, hogy a 3/4 -e melléfolyik, ha bele akarom tölteni. Az eszes konkurencia persze erre az ostobaságra még reklámot is készített (agyasak...), kiemelve, hogy na ezt a vasalót vedd meg, mert a luk rajta elég széles, nem folyik a víz mellé...nem rossz mi?
Egy weblapnbak is megvan a maga ergonómiai szabályrendszere, ezeket ismerni kell, nagyon kevés kattintással jusson a felhasználó bárhová, nem rakok elé ezer gombot, hanem mint a patkányokat a labirintusban vezetem kézenfogva a felhasználót, egyszerre nem sok választási lehetőséget adva, most merre? Erre vagy arra? És így tovább szépen nyugodtan. De még van más is. Nem untatom ezzel. Egy weblap olyan legyen, hogy idős édesanyám minden segítség nélkül használni tudja. Ha ez áll, a weblap ergonómialilag megfelelő. (kis túlzással, mert azért más is kell...)
Egy weblap a trevezésen múlik. Alaposan és körültekintően egy profi szakembert kell erre felkérni. Sok ilyen van. Nem olcsók, de ez nem számít. Olcsó húsnak mint tudjuk igen híg lötty a vége....
ui : Az üdvözöljük, főoldal menü és almenü tökfelesleges, mert maga az a kezdőlap , miért van almenüre bontva? Ha valahová mélyebben bemegyek, a főmenü almenüjei már nem jönnek elő... ez programhiba...
Gondolatébresztőnek szántam soraim, a teljesség igénye nélkül.
Első sorban jobb időt...
A piac meg kiszámíthatatlan!!!
Annyit azért megtettem, hogy beálltam a könyvbe kicsit lentebb..., mert szvsz egy leszúrás elég sanszos a héten!
Humet: működik a Varázspálca, ugranak a spekulánsok
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=63143