szívesen 35 már jó beszálló nekem az megvolt februárban 48USD-kiszállóval és most is vettem 36USD-ért 30 ig benézhet nem tagadom(nem para akkor veszek még hozzá),de kedden lehet már szárnyal(leginkább Kina és MU eredmény függő innen merre tovább rövid távon) elemzői célárak átlaga 59 USD azt hiszem. A WDC csak később fog jelenteni ,de nem nagyon féltek a köv negyedévektől,csak a memória ár elég lent van most
A folyamatos befektetés és termelés bővítéshez pénz kell, ezért fog még egy jó darabig pengeélen táncolni, de ez engem nem zavar egyáltalán. Mi lehet a legrosszabb forgatókönyv szerintem, hogy valaki felvásárolja. Nem hiszek abban, hogy egy ilyen cégre ne találna befektetőt. PAYPAL-al sem nagyon lenne álmatlan éjszakád:-)
Nyílván mindenki a saját értékrendszere, felfogása, elemzése és várakozása alapján fektet be. Csak arra próbáltam rávilígatni, hogy érdemes mérlegelni nemcsak a pro de a contra érveket is, mert csak egy oldalról szemlélve a dolgot könnyen tévútra juthatunk (semmiképpen sem kötözködni akarok). Nem áll szándékomban meggyőzni senkit arról, hogy vegyen és arról se hogy ne vegyen, ezt mindenkinek magának kell eldöntenie és vállalnia a felelősséget később. Szerintem a fórum tök jó lehetőség arra, hogy érveket ütköztessünk egymással segítve ezzel mások döntését. Sok olyan növekvő cég van, ami nincs csődközelben és nem is veszteséges, abban én nyugodtabb szívvel tartom a pénzem (és nyugodtabban is alszom). Nyílván nem ugyanaz a szektor, de pl. komoly potenciált látok a német Wirecard-ban, ami szintén dinamikusan növekszik, persze nem mentes a botrányoktól, de a számai engem meggyőztek. Régóta mondják már a termelés felfutását, de egyelőre inkább csak csúszásokat látok. Egyrészről igazad van, mert sok tekintetben jelentősen megelőzi a régóta működő tradicionális autógyárakat(pl akksi gyár), viszont más tekintetben az, hogy 0-ról építkezik és nincs mondjuk 100 éves autógyártási tapasztalat mögötte bizony hátrány is, mert hiányzik az, hogy egy jó, strapabíró, tartós, igényes, prémium autót össze tudjanak rakni. Eddig még nem hallottam olyan tesla tulajdonost aki ne panaszkodott volna az összeszerelés igényességére(ez szerintem egy ilyen prémium autónál elfogadhatatlan). Lehet, hogy úgy tűnik, de én nem vagyok a Tesla ellen, szeretném, ha hosszú távon is működőképes lenne, nagyon tetszik Elon Musk állandó újító szándéka, tényleg hihetetlenül okos és forradalmi, viszont egy vállalat ha tetszik ha nem, akkor marad hosszú távon életben ha nyereséges, és egyelőre a Tesla ettől messze van, legalább két egymást követő negyedévben lenne már az.
Nem akarok senkit meggyőzni, mondtam leírtam én mit látok ezek alapján vásárolok részvényt...… amikor vettem még az első Gigafactory épült szintén csődközelben.. veszteséges és kell a tőke? egy növekvő cégtől mit vársz? a nullából építkezik. A nagy autógyártóknak meg EU összefogás kell ahhoz hogy elkezdjenek építkezni 2025-re talán lesz akksi gyáruk is.(messze nem akkora kapacitással mint a TESLÁNAK) Ráadásul ahogy felfut a gyártás és az eladás egyre jobban annál jobban lesz nyereséges. Jelenleg várólista van...….. Anno az Apple is csődközelben volt amikor újra jött Jobs és most hol tartanak. Ráadásul nézz körül a világban, miről beszélnek az emberek amikor elektromos autóról beszélnek egy átlag ember mit szeretne venni igazán(most tekintsünk el attól hogy van -e rá kerete) mindig a Tesla a neve az első ahhoz akar mindenki felnőni. A Tesla pár év alatt olyan MÁRKA már az autóiparban is ami mellett senki nem megy el szónélkül
Amiket leírtál, az mind szép és jó, és valószínűleg tényleg az elektromos közlekedésé a jövő, ezt nem vitatom. Viszont én nem látom ennyire pozitívan konkrétan a Tesla jelenlegi és jövőbeli helyzetét. Az egyik, hogy brutális sebességgel égeti a pénzt, operatív szinten sem nyereséges az autó előállítása. Tehát vannak azért bizonyos gazdasági racionalitások, amelyeket ideig-óráig felül lehet írni, de előbb utóbb ha ez nem változik gyökeresen, akkor elfogyhat a befektetők türelme és pénze is. Az szerintem nem egy fenntartható állapot, hogy szinte minden évben új részvények kibocsátásával finanszírozza meg a céget. Nyílván nagy koponya és rendkívüli újító Elon Musk, nem vitatom, de mondjuk az a 2 Nobel díjas közgazdász se volt éppen buta, akik az LTCM-et bedöntötték a 90-es évek közepén. Akkor még egyébként nem is beszéltünk arról, hogy maguk a Teslák mennyire silány módon vannak összeszerelve ahhoz képest, hogy milyen bődületesen magas árat kérnek érte.
Gratula a szuper vételhez! Én azért jóval később vettem, de remélem szép lesz ez. Amcsi tőzsdét csak most kezdtem :) Nincs is más még, ebben láttam fantáziát.
Pedig jó kör lehetett volna benne, napon belül 20%-kal olcsóbban visszavenni. Én is kihagytam. Lehet érdemes lenne megjátszani a hullámokat, de párszor befürödtem már így, inkább tartom én is. Van célárad?
Törölt felhasználó2019. 06. 19. 20:38
#107
A Beyond Meat amit itt kérdeztek tőlem IPO napján vettem mert abban is hiszek hogy az lehet a jövő, a pakkom egy felét stoppolom hogy biztos nyerő legyen a zsebben ha változna a hangulat hirtelen....... azt is mindig alá lövöm hogy ne dobjon ki túl hamar mert az nem jó inkább lemaradok 50%-ról mintsem egy emelkedő trendben adjam el ami akár hónapokig is emelkedhet még
TESLAVAL kapcsolatban az én személyes véleményem pozitív,ettől még nem írogatok baromságokat 1, MI a jövő benzin disel? NEEEEEM .... Eletromos igen (lehet lesz más alternatíva?, lehet de most még sehol) Szóval a közeli 30 évben mit fognak venni az emberek? elektromost 2, ki a piacvezető ,az első TESLA 3, a TESLA vezetője Elon Musk(neki köszönhetjük a PAYPALT,(többek között)nézd meg az árfolyamot pedig amikor tőzsdére jöttek már rég késő volt és nagyon sokat ért) 4, Mennyi autót gyártanak és milyen aksival a versenytársak? várj utána nézek mert nem találom (szinte 0) :-))))) 5, mekkora az autós piac és jelnleg mekkora belőle az elektromos? igen sohol sincs még mekkora szeletet tud kihasítani ? jó nagyot stb stb stb Mi lesz az árfolyam ? szerintem lesz 400USD és több is , hogy előtte lesz 150-180USD lehet persze ettől még óriási LONG a történet persze mindig jól kell beszállni a 150-200USD remek beszálló jelenleg ha valaki most akar venni szvsz senkit nem biztatok vételre mert ne tegye de én vettem 250USD azt hittem fordul végre nem tette,de így is lett kis plusz most vettem 180 USD-n szerintem jöhet még 150USD,de nem vennék rá mérget A nagy pakkom amit az elején vettem az megvan most is és sokáig tartom még átlag 70USD
2, baromságokat én is tudok írni, sokan lennének rá vevők :-DD sőt grafikont meg pozikat is tudok hozzá gyártani ilyen álomgyártókat olvasni nem kellene 3milliárd nyerő lesz meglást kockázatkezelés nélkül holnap..... PEEERSZE ülj le fiam egyes
ennek egy részét ide már betették egyszer akkor éppen azt ecseteltem hogy jó lenne ha az emberünk venne egy kötelet mert még telik neki rá(azt írta kitart nem fog bezárni pozit egyszer él stb) most gyorsan végigfutva mégiscsak lezárta a pozikat stoppal.... Ezután az első kérdésem ki hisz neki el bármit is amit ír :-D nagyon hiteles véleménye lehet!!!!!!!
nyugodt vagyok a stopom berakva nincs para,de más miatt is megnézem naponta mi a helyzet mert valahova most szállok be újra pl WDC, Nvidia már megvolt 1 hete stb stb
simán az túlzás majd egy két nap múlva lehet ilyet kijelenteni, de eddig szépen megy fel itt lehet egy korrekció is egyébként,de soká van még beszámoló és a hírek eddig jók szóval azért még inkább emelkedőre számítok
Igy van, a 230-at simán átvitte, csak nehogy a rés miatt visszaforduljon. Május 17.-én is réssel esett, így akár egy szigetfordulónak is el lehetne könyvelni. :)
Egy kicsit futurisztikus és túl sok az ígéret. A kérdés csak az, hogy sikerül-e megvalósítani a csőd előtt. Nagyon drága játékot játszanak, mások pénzét kockáztatva. Meddig lehet ígéretekkel finanszírozni az álmokat???
Ez a Roadster egyszerűen zseniális. Itt Dániában le lehet előlegezni. Nem tudom mennyibe fog kerülni de a milliomosoknak ez nem hiányozhat a gyüjteményből. 1000km egy töltéssel, +400km/óra csúcssebesség, 2,1s gyorsulás 100km/órára. Nagyon kiváncsi vagyok, ezt ténylegesen meg tudják e valósitani. A Semi az nem igazán tetszik, de nem is vagyok teherautó sofőr. A Tesla energia üzletág is feltörekvőben van. Kiváncsi leszek a Solar roofra, viszont a Power wall-t kicsit drágállom. Forintba átszámolva kb.: 2,6 millióra jön amit Dániában meg lehet rendelni, és mivel ez "csak" energiát tárol, nehéz kikalkuláni, mennyi idő a megtérülése. 10 év garancia van rá, ami szerintem a megtérülési idő alatt van. A részvényt ma megint el kezdték shortolni, ami természetes, egy közel 25% emelkedésnél. Várjuk/várom a következő negyedéves jelentést, addig is izgalmas napoknak nézünk elébe. :)
A másik kis kedvencem is szárnyal a szar hangulatban AMD talán jön egy új csúcs is 40USD biztos nálam,de talán most tényleg új történelmi csúcsra is felérhet
hát ez már nagyon az alja 180 technikailag is vétel már, ha 2 jó negyedév lesz akkor idén 400USD is meglesz elég gyorsan. reméljük nem csak az eladási számok lesznek jók hanem hoz legalább egy +0-as eredményt akkor nagyon megrántják
Ha a második félév plusszos lenne, az nagyon jól jönne. Ha nem lesz plusszos, akkor még kinéz egy rendesebb zakó. Felfrissített ModelS, jön az Y ( drágáább, mint a Model3, de költségben alig több), indul a kínai gyár... Szóval rendben lesz ez, inkább a kérdés, hogy 1-2 vagy 4-5 negyedéves távlatban. Ahogy megfordult, és lesz még 2-3 jó hete, a 280 is simán összejöhet hónap végére. Ügyesen vettél, gratulálok!
várható volt egy lejtmenet 250 megfoghatta volna ott vettem is pakkot,de a stoppom kidobott nyerőben utána már csak vártam 180-as szintet stop most is beállítva, de talán most nem kell egy darabig 220 volt a rövid céláram,de lehet 250-ig is visszamászik hónapon belül
315-től kezdetem el venni, és ahogy esett, folyamatosan higítottam, 239 volt az utolsó vételem, akkor húztam be a féket (280 USD az átlagom). Stratégiailag nem izgulok a pakkom miatt, de ez a 180-as szint körüli esés nem volt belekalkulálva. Eleinte biztos voltam benne, hogy 240 alá nem megy, de csak átszáguldott ezen a vonalon... Abban bízok, Trump kicsit szelidül, mert minden egyes böfögése nagyon árthat a Teslának is. Nem lenne meglepetés egy jelzés értékű FED kamarcsökkentés sem, akkor megtáltosoda ez a részvény...
A kínai gyár újabb pofon a konkurenciának csak ezt senki nem akarja kimondani. Nem tudom hol vettél bele,de nem kellene aggódnod az biztos 1-2 éven belül lesz ez 400 felett is
Sok minden szar hír összejött most náluk. Látszik, hogy más elektromos gyártóknál még ennél is nagyobb problémák lesznek... Megindul a kínai gyár, 2019Q4-2019Q1 körül ATH lesz. Mondjuk én elég komoly pakkon ülök (mármint a magamhoz képest...), eléggé elszámoltam a dolgokat. Várok, ez van. Jó lesz ez.
Törölt felhasználó2019. 06. 06. 16:14
#70
jajj most láttam ebben a short zseniben hogy ha 1 hónap múlva 50 USD akkor mennyi a nyerő :-DDDDD kockázatkezelés nincs ugye ,ezért javaslom újra a kötelet még most vegyen mert ugyan bukott már pár millát,de még telik rá:-D
Törölt felhasználó2019. 06. 06. 16:09
#69
Látom mindenki célárat csökkent a Teslánál és közben veszik akkor megérett a fordulásra 180-ról?! vagy azért lemegy 150-ig csak hogy mindenki be tudjon szállni :-D
Törölt felhasználó2019. 06. 04. 19:21
#68
A Teslát mióta is temetik? ja tudom amikor még csak épült az első Gigafactory :-) akkor vettem az első csomagom akkor hány USD is volt? no commnet….hatalmas kilengések vannak az árfolyamban ezt aláírom,de már anno is két dolog miatt vettem Teslát 1. Elon Musk 2. E autó a jövő
Törölt felhasználó2019. 06. 04. 19:11
#67
kockázatkezelés nulla aham persze...... akkor inkább még most vegyen egy kötelet most még telik rá :-DDDD
Törölt felhasználó2019. 06. 04. 17:11
#66
na már a portfoliónak is feltűnt hogy érdemes venni :-D
Nagyon szép gyüjtés, nem hiába volt benne 3000 óra elemzés. De én kicsit féltem a shortos pozició tulajdonosát az Elon Musk hatástól. Neki valahogy mindig sikerül valami újat kitalálni, és hiába veszteséges a gyár, csőd szélén áll stb. Ha sikerül bevonzani a befektetőket, akik újra felrántják a papirt, lehet zárni a shortokat, ami még jobban húzza felfele. Jelenleg egy jó longos beszállóra várok és majd a piac eldönti kinek lesz igaza. :)
Tesla részvény