Sajnos ez van, a magyar már csak ilyen! Általában a sikeres ,valamire vivő embereknek sok az irigye és ezáltal ellenségképet kreálnak maguknak!! Holott magukba kellene nézni és elgondolkodni ,nekik vajon miért nem megy!!??
a jelenlegi statisztika azt mutatja , hogy 18 emberből 13 irigy 5 viszont nem ! Tehát , ebből azt lehet lekövetkeztetni , hogy a magyar emberek 72 % -a rohadt irigy ( dögöljön meg a szomszéd tehene is ) 28 %-a pedig jóindulatú ! Naggggyon rossz eredmények sajnos ! Emberek ezen változtani kellene ...nem ?
Kivárjuk a jóságot, még ha kissé rögös is az út 😉 De innentől felgyorsulnak az események remélem.
Törölt felhasználó2019. 11. 23. 11:27
Előzmény:
törölt hozzászólás
#12781
Elhárult az utolsó akadály, jövőre megkezdik a Budapest-Belgrád-Kína vasút építését
Botos Tamásgazdaság
ma 10:49
59
149
"A közelmúltban elhárult az utolsó akadály is, a finanszírozási szerződést a tervek szerint még az év végéig aláírjuk, így az építkezés 2020 elejétől kezdetét veheti," mondta a Budapest-Belgrád-Kína vasútépítésről az Innovációs és Technológiai Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a Magyar Hírlapnak. Mosóczi László hozzátette: "Magyarország központi szerepre törekszik a régiós logisztikában, mivel az eurázsiai teherszállítás rendkívüli gazdaság- és iparfejlesztési potenciállal jár együtt. A görögországi Pireusz kikötőjében ötszörösére emelkedett a forgalom, a magyar érdek az, hogy a kínai áruk hazánkon keresztül jussanak el a leggyorsabban onnan Nyugat-Európába. Szerbiában már zajlik az építkezés, Belgrádtól délre több mint száz kilométer megújult, és a görögök azt ígérik, hogy a saját szakaszaikat is rendbe teszik." Arról nem beszélt, hogy eközben miért vásárolt Magyaroszág Triesztben kikötőt, illetve arról sem, hogy Macedónia is felújítja-e a szakaszait. Arról viszont igen, hogyúj projektek beemelésével 2024-ig bővítették ki közlekedési infrastruktúra fejlesztés beruházási ciklusát. Ez idő alatt közúthálózat megújítására 3200 milliárd forintot, vasútfejlesztésre pedig mintegy 1700 milliárd forintot szán a kormány. Hozzátette: "a magyar gazdaság jobb teljesítményének köszönhetően a teljes közúti forrásmennyiségből 1800 milliárd forintot a hazai költségvetésből tudunk finanszírozni, csak a kisebbik hányad, 1400 milliárd forint származik európai uniós támogatásból."
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja