Igen, ez benne van a pakliban. A zöld politika csak az életszínvonal csökkentésével valósítható meg, hiába mondják, hogy nem. Persze azért azt hozzá kell tenni, hogy a tömegturizmus borzalmasan környezetszennyező, így valamilyen szinten egyetértek a korlátozásával. Viszont az is igaz, hogy a fapados repülés rengeteg ember számára nyitotta meg a világot, de lehet, hogy kicsit átestünk a ló túloldalára akkor amikor Pestről egy jegy mondjuk Brüsszelbe olcsóbb, mint felmenni egy vidéki megyeszékhelyről Pestre....vékony jég ez amin nehéz úgy egyensúlyozni, hogy a környezetet is védjük meg az emberek se érezzék rosszabbul magukat...
Nem gondoltam semmi konkrétra, csak beindult a fantáziám: igen, tehát más is így, ha ezzel csökken az árverseny az továbbgyűrűzhet az összes légitársaság árazásában, általános áremelkedés, aztán szűkül ezzel az a réteg, aki repülhet, persze ez elsősorban a fapadosnak rossz, de azok csődje meg mindenkinek, ezáltal elmaradó adóbevételek, csökkenő turizmus, meg még a franc se tudja mire hathat ez ki. Ezért írtam, hogy kiszámíthatatlan. Aztán ha ezt, vagy hasonlót, nyilván "jobbat" a kevésbé demokratikusabb országok is bevezetnek, akkor aztán pláne érdekes szituációk jöhetnek.
Nem. A jelzáloglevél a hitelek refinanszírozására van kitalálva. Megemeli a bank likviditását ezen keresztül persze lehet, hogy egy akvizíciót készít elő az OTP. De rőviden jelzáloglevelet nem lehet akvizíciós célra kibocsátani. Egyébként sem gondolom, hogy Magyarországon még vehet értelmes méretű bankot, mert az már versenyjogi gondokat okozna. Inkább Belaruszban lehet szó terjeszkedésről, bár ilyen gazdasági bizonytalanság közepette engem meglepne egy idei akvizíció, hiába beszélnek róla...
Bocsánat, hogy szólok! Én csak olvasok, mert nem értek hozzá! 1000 Milliárd jelzáloglevél kibocsájtás, használható akvizícióra? Ha igen akkor szerintetek magyar bank is szoba jöhet? Gazdagodjatok békében.
OTP Mol Richter Certifikát,részvény , certifikát terápiás topikja
8097.......száguldunk..