500 milliárd már 800milliárd ??? A déli vasút fejlesztését felügyelheti a volt kancelláriaminiszter, ezt Orbán Viktor jelentette be Szabadkán.A dohányzás, a tramtrain és a mezőhegyesi Ménesbirtok után Lázár János megkapta feladatnak a déli vasútvonal fejlesztésének felügyeletét is. Ahogy Orbán Viktor fogalmazott, a képviselő teljhatalmat kapott "a magyar–szerb vasúti közlekedés egészének újjáteremtésére" - számolt be adelmagyar.hu.A Szabadka–Szeged és a Szabadka–Baja közötti vasútvonal hiányzó szakaszainak megépítéséről, illetve a meglévő részek modernizációjáról is megállapodott a szerb és a magyar kormány a tegnapi együttes ülésén Szabadkán. Ana Brnabic szerb és Orbán Viktor magyar kormányfő sajtótájékoztatóján elhangzott: a Budapest és Belgrád közötti vasútvonal korszerűsítése után a két főváros közötti menetidő 7-8 órányiról 2-3 órára rövidül. Lázár János a lapnak egy interjúban azt ígérte: akár már 2022-re elkészülhet a Szeged és Szabadka közötti vasútvonal, a menetidő a két város között 30 percre rövidülhet. A tervek szerint Pécstől Debrecenig, Szabadkát, Szegedet és Hódmezővásárhelyt is érintve összesen 500 kilométernyi vasút épülne meg 10 év alatt 800 milliárd forint értékben.Orbán Viktor már vasárnap Szerbiába utazott, ekkor Alekszandr Vucsics elnökkel találkozott, a munkavacsorán az országok külügyminiszterei is ott voltak. Hétfőn a szerb és magyar kormány közös ülését tartották Szabadkán. https://hvg.hu/kkv/20190416_Lazar_Janos_vasut_szerbia_vonat Megjegyzés : Ha így halad felfelé az ár, akkor vajon 2022-re mennyi lehet a vége ? ÉS talán akkor van a Választás is....
Ez az Opus most olyan tiltott gyümölcs kategória lett, bottal sem piszkálja senki. Kivárás van. Hogy mikor, mire fog megindulni -akármerre- a fene sem tudja.
szerintem meg írjál, csak ne foglalkozz vele ha provokál. Ha meg ő provokál majd, biztosan kezeli majd a topikgazda. De spec most is te szúrtál egyet ebben a kommentedben, szerintem.
A tisztánlátás végett. Anno már jó egy éve megírtam, hogy két konzorcium hajt a vasúti pálya építésére. Az egyik konzorciumban van egy cég ami érdekes módon ML lányáé és vasútépítés stb, a profilja, pedig sose hallottam róla. Ha ez a konzorcium megnyeri a tendert, akkor először ML lányának cége nyer, mint a konzorcium tagja, aztán, hogy ő kinek ad majd alvállalkozóként munkát az már jó kérdés, de szerintem a nagy pénzt, mint a konzorcium tagja ML lányának a cége viszi majd el. Ne legyen igazam.
fontos info nekünk... Hamarosan aláírhatják a Budapest-Belgrád-vasútvonal korszerűsítésére vonatkozó építési szerződéseket. A több mint 500 milliárd forintos felújítás kínai hitelből valósul meg,
Folyamatodsn provokál. Utolsó sz@r ember, minden kockázat nélkül ZÁRÁS után egy tőzsde topikban hozna mindenkit kellemetlen helyzetbe. Én sem másolom a 10 Forintos 2 millió db. Muzsik fiú egy sz@r. 800 ig nem írok.
OPUS Global Nyrt.