Azt is célszerű figyelembe venni, hogy a térségben egy további 800MRD-os vasútépítési munka is várható a következő években. Ha már arra járunk Lázár majd csak megszán minket a HMV-i fiaskó után. ;-)
Egy vasútépítésre létrehozott cég és több 1000MRD vasútépítésre a következő években. Hát mentálisan sérültnek kell lenni, hogy ne sikerüljön összekapcsolni a kettőt... ;-))) Pár napja egy ellenzéki politikus azt kérte számon a kormányon, hogy nem költ eleget a vasútra. (Pár év múlva azt fogja számon kérni, hogy túl sokat költött a vasútra... Ki érti őket!?) XD.
Ha ezt arányosítanánk az OPUS-ra, és csak ezzel a 750 milliárdos munkával, szemben a 2 milliárdos 4iG-essel, aminek következében (többek között) annak az árfolyama megtízszereződött, tehát 2 milliárd okozott 10-szeres árfolyamot, akkor a 750, ami 375-ször 2 milliárdos, így matematikailag 375-ször 10-szer 430 Ft, azaz 1.612.500 Ft lenne az árfolyam. 15%-os emelkedési korláttal ez 60 kereskedési nap mindössze. Ha jól számoltam. Hajrá! Ez esetben már nyáron vennék 37 Lamborghinit :-)
OPUS Global Nyrt.