Topiknyitó: Törölt felhasználó 2008. 07. 11. 20:20

Luxus adó 3000 cm3 felett?  

Azt hallottam,hogy luxus adót vetnek ki,minden 3000ccm feletti hengerürtarmalmú szgk-ra.



Hallottatok ilyesmit?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2008. 07. 14. 08:52
Előzmény: #19  Törölt felhasználó
#20
Nekem vannak rossz tapasztalataim.....karcolás és társai.....az irgység az létezik..............bár mindenkiben a munka utáni vágy munkálkodna annyira!!!

a magyar ember még nincs felkészülve ennek az el és befogadására.

ez van !!!
Törölt felhasználó 2008. 07. 13. 22:51
Előzmény: #18  Törölt felhasználó
#19
Én tapasztalatból írtam.
No,azért nem fotóztak .))
Törölt felhasználó 2008. 07. 13. 22:33
Előzmény: #17  Törölt felhasználó
#18
József: Szerintem is.
Szép meg jó egy ilyen kategóriájú luxusautó, de hogy igazán nincs rá szüksége az embernek az biztos. Ja, és az a nagy feltűnés is visszataszítana, amit keltenék egy ilyen kocsival. Nem kell, hogy folyton mindenki engem fotózzon, stb.
Törölt felhasználó 2008. 07. 13. 22:23
Előzmény: #16  Törölt felhasználó
#17
Ezeken a luxus autókon túl kell esni,egyszer mindenkinek megjön a józan esze :))

Magyarul:
Akinek még nem volt ilyen,vagy ehhez hasonló autója,szerintem vágyik rá,akinek már volt,és túl van rajta,az meg már nem!
SZERINTEM.
Törölt felhasználó 2008. 07. 13. 21:38
Előzmény: #15  hill
#16
Vicces az élet.
Ahogy pénteken wakeboardozunk...megjelenik egy 22 éves fiatalember....egy szép és új bmwm6-sal.......fullos és gyönyörű..és metállfekete ja és a végsebessége 310 körül....fogyasztása átlag 15 liter........de a lényeg:ez az autó mo-n 31 milla körül van.
A fiónak van szlovák cége , rendszáma , az autót vette 130000 euro minusz 13%......azaz kb:26 milláért...........tehát 5 millát spórolt, cégautó, tehát le lehet írni az adóalapból ...lehet amortizálni mindenféle maradványérték nélkül.............
ja és 10 henger és 5000 köbcenti.......de maga az álom!!!!!!
hill 2008. 07. 12. 23:53
Előzmény: #14  BudFox
#15
Valóban a céges autóhasználatot szigorítanám meg igazán. Ezerféle címszó alatt, pocsékolja a félország az üzemanyagot, csak azért mert ingyen van, azaz a cég fizeti. Fele banda az Adriára is lemegy az ingyen naftával, ingyen autóval. Nem haza beszélek, hiszen a barátnőm szintén céges autóval jár, megyünk is minden héten kirándulni akár ausztriába is. Nem kerül semmibe:)) Amerikában , tudom kinézik már a terepjárójából is a pöffeszkedő környezetszennyezőt. Állami cégeknél egyszerűen nem engedélyezném az 1,6 literesnél nagyobb autókat. Személykocsinál 1300 Kg-osnál nehezebb autót szintén nem használhatnának.
elkéne először is dönteni mi a luxus, és akkor máris rájöhet mindenki, h hiába dolgozott meg keményen érte, attól még átlagos igényt meghaladóan tart fenn gépjárművet. Akkor fizessen, akár századjára is.
BudFox
BudFox 2008. 07. 12. 12:34
Előzmény: #12  Törölt felhasználó
#14
Helló Jónásjózsef

Igen, a használtautón van sok aki szlovák rendszámos autót hírdet...
de lehet hogy van egyét usa autó is, legalábbis amit onnan importáltak be..lehet felhívom őket ha aktuális lesz.
Vagy : v8cars.hu

ott sokan hoztak be autót külföldről. usából.
prfecó 2008. 07. 12. 12:32
Előzmény: #12  Törölt felhasználó
#13
én törvénybe hoznám 1200 köbcenti feletti gépkocsik esetében állami intézmények , állami cégek vezetői csak akkor járhatnak , ha az üzemanyag költséget levonják fizetésükből.

Akkor joguk lesz magánemberek , magáncégek pénztárcájában kotorászni.
Törölt felhasználó 2008. 07. 12. 12:21
Előzmény: #10  Törölt felhasználó
#12
Szia.
A véleményeddel én is egyet értek.
Tegyük fel egy vállakozó vesz egy 5000ccm-es autót.
Mire meg tudta venni,előtte az állambácsinak kifizette adó formájában legalább 2x.
Nem tudom miért kell sujtani további adóterhekkel azokat az embereket,akik eltartják az országot.
Részemről eladom az autómat,az adó miatt,és az olyan emberek miatt,akik úgy vélekednek,mint akinek a hsz-re reagáltál.

Ja olyan 200k körüli adóról hallottam 3000ccm felett........
Törölt felhasználó 2008. 07. 12. 12:15
Előzmény: #9  BudFox
#11
Sziasztok,szia Bud.
Használautó.hu-n sokan hirdetnek így autót.
Ott érdeklődj
Törölt felhasználó 2008. 07. 12. 12:07
#10
Minek fizessünk többet a törvényes minimumnál ? Lehet fikázni a gazdagokat, hogy nagy autóval járnak ! Érd el te is. Ne irigykedj ! Tegyél azért, hogy ott legyél TE is a legnagyobbak közt. Mielött igent mondanál a "luxus" adóra gondolj bele, lehet. hogy holnap össze jön az élet, de már kivágtad magad alatt a fát ! Azért ez nem SVÁJC ! Ez egy TIPIKUS MAGYAR MENTALITÁS ha nekem nincs neked se legyen vagy szívjál (mert én balfasz vagyok) !
BudFox
BudFox 2008. 07. 12. 12:02
Előzmény: #8  Törölt felhasználó
#9
USA rendszámmal is lehet menni itthon.
Van a városban egy New York -i rendszámú Rolls Rolyce Silver Shadow, és egy Chrysler New Yorker 1977 -es.. osztrákok a fickók..de már jó ideje igy járnak itthon.

Én is vezsek eBayen..és konténerrel hazahozatom. Már csak azt kell kinyomozni hogy hogy lehet megoldani.
Törölt felhasználó 2008. 07. 12. 10:04
Előzmény: #7  Törölt felhasználó
#8
Hmm, nincs tele az ország már így is szlovák és román rendszámú luxusautókkal?
Törölt felhasználó 2008. 07. 12. 09:55
Előzmény: #6  hill
#7
Nem értek egyet semmiféle autósokat sujtó plusz, luxus és egyéb adóval. Átírásnál, eredetiségvizsgálatnál, a szervízelésnél, a tankolásnál, az autópályamatricánál, a parkolásnál, a biztosításnál, a súlyadónál, stb. már így is rengeteg jogcímen hatalmas összegekkel adóztatják az autótulajdonost.

Hogy konkrétan a 3000 cm3 fölött fizetendõ adóról is szóljak:

Rég idejemúlt az egész! Csak pár példát hadd mondjak, hogy miért:

-Skoda Superb 1400 cm3 TSI
-Renault Laguna 1500 cm3 DCI
-VW Passat 1400 cm3 TSI
-VW Tiguan 1400 cm3 TSI

Egy Skoda Superb vagy VW Passat egy viszonylag nagynak számító autó, a Tiguan is egy SUV, mégis 1500 cm3 alatt vannak, ergo ugyanaz a besorolása mint az 1200-es Zsigulinak, vagy a Suzuki Swiftnek. Különbség van?
Ha valaki mértéktartó, akkor a legnagyobb autókat is szinte megveheti 2000cm3-es motorokkal (Pl: Audi A6 2.0 TDI, Mercedes E200Kompresszor, BMW 520, stb), és akkor még mindig egy átlagos 1,6os Opel Astra cm3-besorolásnál tart.

Az úthálózatot, a tömegközlekedést kéne fejleszteni (elfogadhatószintûre, minõségûre és költségûre) és akkor talán kevesebben ülnek kocsiba. Szvsz.
hill 2008. 07. 12. 09:34
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#6
Szvsz nagyon helyes dolognak tartanám. Ámbár egy benzinesnél a 3000cm már valóban luxus kategória, a dieselnél még nem nevezném egészen annak. Talán így húznám meg a határokat 2200 benzinesnél 3010cm felett Dieselnél. Nem is tudom miért nem hoztak be erre nagyobb szigorításokat eddig. Új sikk lett a SUV használat, újgazdag mutogatós emberek már azt sem tudják mivel járjanak. Féket kell vetni az oktalan üzemanyag pocsékolásnak. Azért azt is ideje lenne észrevenni , hogy egyes cégek korlátlan használatot engedélyeznek a céges kocsikkal alkalmazottaik számára. Melyik a károsabb gazdasági és környezeti szempontból????
Törölt felhasználó 2008. 07. 11. 23:31
Előzmény: #4  BudFox
#5
ccm-hez kötni a luxust ?!
Marhaság.
Felszereltséghez és állami tuladonhoz igazítva :
Közel 2,5 tonna (vagy több), páncélozott, ÉS 3000 ccm feletti gjm. lehetne ebben a kategóriában a nyerő ...
Nem elég ha a civilek a sok benzinn fogyasztásával járulnak hozzá (ami egy ilyen autónál természetes) a költségvetés terheinek enyhítéséhez ? :)
BudFox
BudFox 2008. 07. 11. 21:14
Előzmény: #3  BudFox
#4
bár nem értem hogy egy 16 éves kocsiban mi a luxus ? ha új lenne az lenne a luxus.
BudFox
BudFox 2008. 07. 11. 21:12
Előzmény: #2  enigma
#3
fuck....a legend -em 3200 -es :D
enigma 2008. 07. 11. 20:38
Előzmény: #1  Törölt felhasználó
#2
Még nem hallottam. De nem zörög a haraszt.....
Valaki illetékes biztos értékeli az ötletet :)

Topik gazda

jonasjozsef
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek