Mert Pomperj az eseményekre keres magyarázatot. Fogalma sincs, hogy mi történik. Eddig, olyan célárakat írt (belátható időn belül) hogy az emberen a gatya megfordult. (Érdemes visszaolvasni) ha nem arra megy, akkor keres valami magyarázatot. Elemzései is ilyenek. Mindíg van 5, és előveszi az aktuálisat. Emelkedni fog! Ha nem emelkedik, akkor esni. Esetleg, oldalaz... Kb mint a cigányasszony, és a jósgömbje. Írom mindezt tisztelettel, mert olvasom Pomperj elemzéseit, ami vagy bejön, vagy többnyire nem.
Szerintem az elektromos autó s mai technologiával zsákutca. "Világautónyi" mennyiség töredékét sem lehet majd ellátni akksival, töltővel. Gyakorlatilag le is bénulna a forgalom is, töltőknél tumultus... A hidrogén nyerő lehet, s ahhoz a molnak is köze lehet, víz bármennyi van, környezetszennyezés nulla....
Addig míg az átlag magyar a 10+ éves autókat hozza, hozatja be nyugatról, addig nem aggódok az elektromos autók miatt.Ja és mivel öregek a magyarok autói, ezért az extra üzemanyagokon jól keres a cég.
Augusztus közepén utolsó 10 000 000 db Richter részvényét oda adta a jóságos magyar állam a Nemzeti Egészségügyi és Orvosképzésért Alapítványnak. Kérdésem az lenne: A Nemzeti Egészségügyi és Orvosképzésért Alapítvány nem akar portfóliót csinálni és nem akar eladni Richtert hogy vegyen belőle mondjuk Molt? Egyébként az új MOL tulajok gondolom az új európa alapítványra gondoltál, azért kapták a 100 000 000 000 Ft értékű pappert, hogy az osztalékából osztogassanak. Cash????? Azért volt az egész oszti késlekedés, hogy az alapítvány is kaphasson. 4,1 milliárd Ft osztit kaptak. Mennyi cashre gondolsz még? Ez nem elég? János, tényleg ne viccelj már!!!
Van benne nagyobb eladó. Ezt látja ő is. De ez nem az alapítvány. Január közepe óta megy ez: valak(ik) kiszáll(nak) belőle. Lendületes emelkedés akkor lesz, ha elfogy a csomagjuk.
Még 10-15 évig növekedni fog a benzin fogyasztás. Az elektromos autók még nagyon drágák.Az akkumulátor probléma még nem megoldott és rohadtul környezetszennyező.
Hotelt vesz most féláron jobban jár😊De látjuk azzal foglalkozik úgyis itthon nem az rv. árral. Szar ez úgy ahogy van át kell rakni másba és ennyi a képlet szerintem. Szep napot besavanyodas helyett egy kis mozgás ma jó az idő 😊
Tavaly a tisztán elektromos autóeladások növekvő aránya nem érte el a piac 5%-át...a mi életünkben, az elkövetkező 20-40 évben nem fog lecserélődni a járműpark meghajtás szerint...Ilyen nyereség és részvényárfolyam mellett csak osztalékként kifizethetnének bennünket a következő 10 évben.
Kiváncsi lennék a topikban aktív besavanyodott, :) megkeseredett, :) bukóban ülő :)) emberek véleményére a következővel kapcsolatban. Elektromos autózás fokozatos térhódítása nyomán ugyebár csökkennie kellene a kisker hálózatban értékesítendő üzemanyag mennyiségének. Az az autós aki nem MOL állomáshoz megy tankolni az a kávé miatt nem fog külön odamenni. Azt látom, hogy a városokban külföldön komoly elektromos autó töltő helyek épülnek. 4-6-8 állásosak. Tehát a városban közlekedő elektromos autósok x %-a ilyen helyeken fog áramot vételezni és persze aki teheti az otthon. Amikor városból kimész akkor gondolom full aksival indulsz és pl. Magyaro-n belül nem kell majd pályán tankolni, mert elérsz A ból B be áram vételezés nélkül. Ezt végig gondolva, szerintetek jó döntés volt szlovén, szlovák kúthálózatot venni? Milyen jövőbeni értéket látott benne a management? Előre is köszönök minden véleményt. BÉT fekete péntek: MOL: 126 mill Ft, Otp: 156 mill és Ricsi: 35 mill Ft. Össze se merem adni, akkora hatalmas összeg jönne ki :)
Nem tudom jogilag hogy van, de elvileg Szijjártóék sem tehettek volna közpénzt a Quastorba, a csődnél meg mégis úgy kellett kimenteni. Még "szerencse", hogy nem lett belőle felelősségrevonás. Gondolom majd együtt a kinyomozott azeri baltásért kapott pénzzel.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.