A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Ugy latom nem jott at. Oda iram, hogy regebbi cikk. A lenyeget kell meglatni benne. Meg egyszer elmondom a Te cikkedre..Ami a fuvarozoknak rossz, az egyuttesen, ezaltal wabi hatranyba nem kerul a tobbi fuvarozoval szemben.. sot! A nagy halak megehetik a kishalat. De az is lehet, jon egy balna
3 éves cikk :) ez e heti: "A mikro- és kisvállalkozások
után már a közepes és nagyvállalatok is bajban vannak az önköltséget sem
fedező alacsony fuvardíjak miatt – áll a Magyar Közúti Fuvarozók
Egyesülete ma kiadott sajtóközleményében. Ma már nem a magyar fuvarozók
versenyképessége, hanem a túlélése a tét. A fuvardíjak emelése, és a
kormányzat együttműködő beavatkozása nélkül akár tömeges csődök, az
ellátási lánc összeomlása várható – néhány hónapon belül!" http://logisztika.com/osszeomlas-fenyegeti-a-fuvarozokat-az-alacsony-fuvardijak-miatt/
Olaj 3.6%kal esett penteken napkozben.Ha a forumosok kozul mindenki szerint szamitott az olaj emelkedes, akkor az olaj csokkenese is szamithat Olaj chart: emrlkedett?!? Vagy csak egy nagy olaj areses korrekcioja volt es jon az uj lemenet? En sejtem a valaszt, mki dontse el maga https://postimg.cc/sMrCp1zm
Egy regebbi, de erdekes cikk: "HespV • 2017. június 26.Az elmúlt években hallottam innen-onnan, hogy változások lesznek a Waberer's-nél. Felmerült pletyka szinten, hogy a brit Eddie Stobart fogja megvásárolni a cégóriás részvényeinek többségét. Most végre kiderült az igazság, és nem kell többet találgatni. Wáberer György a Waberer's alapítója 2016 júniusában vált meg a cég részvényeitől. Jelenleg a Mid Europa Partners magántőke-befektető cég tulajdonában van a magyar fuvarozó cég. A megállapodás szerint az új tulajdonos 2018. tavasz végéig használhatja a Waberer's nevet (három év plusz türelmi idővel 2021-ig). A megállapodás tárgyát nem képzi se a logó, se a szlogen, se a színösszetétel, csak is kizárólag a márkanév, tehát a cég nevén kívül minden változatlan maradhat.A cég 2016-ban a legnagyobb volt Európában a komplett rakományokat (FTL: Full Truck Load) saját fuvareszközökkel szállító szállítmányozási piacon. A vállalat árbevételeinek több mint egyharmada származott hazánkból. Az elmúlt négy évet vizsgálva az európai nemzetközi fuvarozási piac mindössze 3,8%-al növekedett, ameddig a Waberer's 11,4%-al.Ennek ellenére a befektetési szakértők szerint a versenytársakhoz képest alacsonyabb áron fogják értékesíteni a Waberer's értékpapírokat. Összesen 14.654.028 darab részvényt fognak kibocsátani 0,35 euró/darab áron. Mivel jelenleg a Waberer's zártkörűen működő részvénytársaság, ezért az első kereskedési nap még nincs meghatározva."
Persze, majd miután megépül, feltehetik a kamionokat oszt lemennek belgrádig vasúton, hogy ne szennyezzék a környezetet. Jaaa, ezért a wabi fizet :)) Komolyan gondolja bárki is, hogy Mészinek nincs kamionos cége? Van autókereskedése, lízing cége, megoldja házon belül.
Ovatosan megjegyezneek 2 lehetoseget. 1)Az egyik arra valasz, hogy miert van folyamatosan eladas, 20 honapja allandoan? Ugyanis van a piacteren 2-3 olyan nagy szereplo, aki(k) tele lehet WABE reszvennyel, amit mostmar eladni szeretne. Igaz jol keresett az IPO-n, kellett az a penz, de mostanra pontosan latja a ceg valos helyzetet, es alaposan megbanta mar hogy belemaszott ebbe a ronda storyba. . A kimaszasi strategiajaban a nala meglevo/megmaradt nagy pakk eladasa csak az elso lepes. Ezert minden igenyt kielegit ezen a szinten, amig cask lehet. Aztan kicsit lejjebb viszi az arat, es ott is elad. ES ha mar eladta az egeszet, valoszinuleg nagy bukassal, akkor a masodik lepesben megprobalja visszaszerezni. De addig nem csinal a ceggel semmit: inaktivnak latszik, kivar. Aztan mikor a pakk elfogyott, jon a strategia masodik szakasza: aktiv szereplove valik, es bedonti WABE-t. Ove lesz a ceg hitelei mogotti jelzalog, es az a terve hogy majd annak eladasabol visszahozza a reszvenyeken elszenvedett bukast. Igy egesz jo magyarazat van az allando eladasra is, meg arra is, hogy miert van kamu trading: probalja az erdeklodest fenntartani, persze a vevoit, akar a sajat szamlak kozotti mozgassal is. . 2)Van egy masik lehetoseg is. A hitelezok termeszetesen tudnak egymasrol, a koveteleseik es jelzalogaik miatt is, es lehet hogy a tervuk kozos, es egyuttmukodnek. Naponta cserelnek egymas kozott paratlan szamu reszvenyeket, szigoruan annyit vesznek meg egymastol, azonos tized mp-ben, zero db elteressel, amenyit eladnak. Egymas kozott dobaljak a forro krumplit, hatha jon egy naiv balek, akinek odaadhatnak par szazat. Egy robot erre kivaloan alkalmas. A strategia masodik resze azonos. . 3)Vajon miert nem szolal meg soha a 3 hitelezo bank? Miert nincsnek benne a vezeto szervekben? Miert nem dol ki egy koverebb botrany ennyi balhes negyedev/vezetovaltas/kudarc utan? Mert az nem erdek most, vagy mert ugyis ok diktalnak?
Nem akar Waberers szállítani ennek a Mészáros Lölőnek? Szerintem jó fuvaros cég is jól jönne. Már csak a zsozsojuk elszállítására is felkérhetnének pár kamiont, nem hogy a megrendeléseikhez.
Vártam a hírt, de nem jön.. Ellenben a robot szorítja le. Persze Mészárosék megnyerték a Belgrád Vasút vonalat is.. Itt meg a mély torok jut a prémium kategóriás befektetőknek! Hajrá Robot elvtárs! :)
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link