nekem is volt olyan h caps lock benyomva maradhatott,így 3szor elrontottam a jelszót, letiltott a rendszer..felhívtam őket; név, számlaszám, feloldották és sms-ben küldtek új jelszót is..
mondjuk én portfolios vagyok, nekik sztem erstétől külön ügyfélszolgálatuk van, de nem 100%
eeeeeeeeeeeeeez valami hihetetlen hol tartanak ezek.... agyam eldurran... nem tudok belépni azzal a jleszavammal amivel reggel még igen, most azt sem tudom milyen pozim van ezen a számlán mert hál istennek azért nem rajtuk keresztül tőzsdézem elsősorban, de ott is van némi pénz mag.... Felhivom az ügyfélszolgát, azonosítomm magam, se a pénzemhez nem férek hozzá, se a poziciómhoz, se új jelszavat nem adnak ki telefonon keresztül, vagy faxoljak-persze fax, XXI.században magánemberként,aha még vezetékes telefonom sincs minek?még kernelen se vezetik keresztül amim van, nem férhetek hozzá csak ha bemegyek személyesen.... úúúúúgy gyűlölöm ezt a madzsjar mentalitást.... reggeltől estig egy normális ember dolgozik, ha két hétig nem tudok bemenni akkor inkább lenullázzák a számlámat és nem engednek hozzáférni???? Akkor minek van telefonos ügyfélszolgálat ha nem jók semmire??? Vagy lehet én kényelmesedtem el a külföldi problémakezeléstől...Hozzá szoktam hogy kint kinyalják a ..."fagyimat"..... mit keresek én itt......
Ezt én is figyelem!
Valóban 6.napja mindig csak felhúzzák a végére.
Megéri nekik így tartani? Utána általában alacsonyabban kell eladniuk. Bár van ott lóvé rendesen.
az még csak nem is lenne gond, de ma rohadt messze voltunk a sáv aljától. Ha nem hinnék a dodó erősödésében (snp letörésében), akkor tartanám a kis longomat, így záróban megválok tőle szeretettel + ha jól meghúzzák rá is adok
1012 határidő
ELSŐ!!!!