Nem beszélve arról, hogy a szálló port leginkább a növények tudnák megkötni...
Pl. a villamossínek között nem betonfelületnek kellene lennie, hanem öntözött gyepnek, mint Milánóban - amely szintén nem a jó levegőjéről híres, de legalább tesznek is ellene valamit.
Néhány éve kipróbálták ott is ezt a páros páratlan korlátozást, de nem működött, mást kellett kipróbálni...
A dízelautók tényleg sokkal környezetszennyezőbbek, mint a benzinesek, jó lenne már erről is némi propaganda...
A magam részéről természetesen sohasem fogok dízelautót venni, több más ok miatt pl. ezért sem...
Pl. a villamossínek között nem betonfelületnek kellene lennie, hanem öntözött gyepnek, mint Milánóban - amely szintén nem a jó levegőjéről híres, de legalább tesznek is ellene valamit.
Néhány éve kipróbálták ott is ezt a páros páratlan korlátozást, de nem működött, mást kellett kipróbálni...
A dízelautók tényleg sokkal környezetszennyezőbbek, mint a benzinesek, jó lenne már erről is némi propaganda...
A magam részéről természetesen sohasem fogok dízelautót venni, több más ok miatt pl. ezért sem...
Szomogriadó páros-páratlan
"A kialakult gázhelyzet miatt a főváros még a riasztási fokozatban sem kérheti az ipari fogyasztóktól az olajtüzelésű fűtőberendezések használatának korlátozását, így elsősorban a gépkocsi használat korlátozásával javítható a levegő minősége" - írta a közleményben a Főpolgármesteri Hivatal sajtóirodája. A közlekedés korlátozására azért van szükség, mert a szálló por napi átlagkoncentrációja elérte a 75 mikrogramm/köbmétert.
Szegény embert még az ág is húzza...
Szél kellene.