Ezt már nem neked, hanem a topicot követőknek írom, mielőtt készpénznek veszik az állításod a cáfolatról.
A hivatkozott #161 maximum szómágia de nem cáfolat.
A #159 és a #166 az a/b(d+e) = (a/b)(d+e) vélt egyenlőségre alapozva próbálja a cáfolni a levezetéseimet.
A topic a szorzásjel elhagyásának csoportképző szerepéről szól.
Lám a csoport fogalmát elutasítók álláspontjuk védelmére rákényszerültek csoportot képezni zárójelekkel.
Még ezt a csoportképzést tanulni kell egy kicsit, mert a csoportképzés szabályait is be kellene tartani.
A hivatkozott egyenletben tévesen alkalmaztak egyenlőség jelet.
Nem egyenlő a két oldal.
A hivatkozott #161 maximum szómágia de nem cáfolat.
A #159 és a #166 az a/b(d+e) = (a/b)(d+e) vélt egyenlőségre alapozva próbálja a cáfolni a levezetéseimet.
A topic a szorzásjel elhagyásának csoportképző szerepéről szól.
Lám a csoport fogalmát elutasítók álláspontjuk védelmére rákényszerültek csoportot képezni zárójelekkel.
Még ezt a csoportképzést tanulni kell egy kicsit, mert a csoportképzés szabályait is be kellene tartani.
A hivatkozott egyenletben tévesen alkalmaztak egyenlőség jelet.
Nem egyenlő a két oldal.
Az, hogy írásának több részéve egyetértek nem feledteti az állásfoglalásának módját. A kinyilatkoztatását -"... a helyes a 16, még mindig). " - érvekkel nem támasztja alá, nem mutatja be a vita résztvevőinek álláspontjait, nem vizsgálja azok igazság tartalmát.
Itt ajánlanám az Ő figyelmébe is egy nála felkészültebb szerző írását:
https://math.berkeley.edu/~gbergman/misc/numbers/ord_ops.html
Továbbá ajánlanám a figyelmébe, ha lenne a cikkében hozzászólási lehetőség, a #80 hozzászólásom tanácsát:
"... javaslom, hogy tartsanak önvizsgálatot és helyezzék el magukat valahol a Dunning-Kruger hatás diagramján a matematikai és fizikai képletek nyomdai tipográfiája témakörben."
Az írása alapján számomra egyértelmű az első három pont érvényessége:
" A Dunning–Kruger-hatás az a jelenség, amikor minél kevesebbet tud valaki egy adott dologról, annál inkább hajlamos túlbecsülni a saját tudását. ...
... a hozzánemértők