Ez is valami vicc lehet csak: "....egy háromszoros letéti láncon keresztül hogyan próbálod meg egy esetleg jeligés, esetleg postafiókos ügyfél elérését...."
Rv tulajdonos mint postafiókos ügyfél? Értékpapírszámla nyitáskor még a kutyám oltási könyvének a számát is felírják. A NAV ne tudná a rv tulajok adatait?
Vicces egy faszi ez a cere gyerek...
Csak úgy dől belőle a... - a "hozzáértés".
"...én azt gondoltam (miért nem gondolhattam volna?), hogy ezek a klímák, az egyébként is hűtésre szoruló motor hőjét hasznosítják, abszorpciós hűtőfolyamaton keresztül,..."
T. Nanti!
Azért ilyen durva dolgokat NE!!!
Próbáljunk egy kicsit viselkedni!
Tudom, majd meg fogod magyarázni a hűtéssel (motor/utastér) kapcsolatos (téves) elképzeléseidet, de sajnálatodra közlöm, hogy nem fogok rá reflektálni.
Javaslom, hogy a járműgyártási ismereteidet elméleti vonatkozásban valamelyik műszaki egyetem/főiskola alapismeretekkel (gépelemek tsz, áramlás- és hőtechnika tsz, mechanika tsz, gépjárműszerkezettan tsz, stb) foglakozó tsz-én próbáld meg bővíteni.
Más:
Az előző hsz-odban kifogásolt Rába rv-immel való megelégedettségemhez pedig, hála Istennek semmi köze nincs a Te befektetéseidnek, műszaki, pénzügyi, stb spekulációidnak. Nyerő poziban nem tudod nekem bemagyarázni, hogy milyen szarok a befektetéseim.
:)
"Aztán ekkor majd rendbejönnek..." = költőileg, ha Nanti majd rendbe teszi.
Vannak, akik szerint nagy gondjai vannak a Rábának.
Vannak, akik szerint csak kisebbek a gondok.
Mások szerint jó felé halad a Rába útja.
Én optimista vok.
T. Nanti!
A léthez nem feltétlenül szükséges a pf.hu fórumon való kommentelés.
Valószínű, hogy régebben, mint Ön Rába tulaj vagyok. Megelégedésemre.
Tehát egy hajóban (buszban/traktorban) evezünk.
Fárasztó (de néhol szórakoztató)a rengeteg sok zagyvaság, amit itt páran összehordanak.
Top pl: „...na de, biztos hogy nem álltak sorban, a buszok tervezői, amikor az "észt osztották"...!” !!!! (betű, vessző szerinti idézet, Volvo vs Nantal45) – Ilyen és hasonló kijelentések egy útkaparótól (aki az anyanyelve helyesírásának elemi szabályait sem képes alkalmazni) módfelett megkérdőjelezik a fórum komolyságát. :(
Van közöttünk néhány polihisztor. Értenek mindenhez!
Építőipar, közgazdaságtan, ingatlan adás-vétel, gépjárműszerkezettan, jog-„ipar”, útépítés, elektronika, vállalat szervezés/irányítás, városfejlesztés, pszichológia, telek spekuláció, gépipari gyártástechnológia, …... stb…stb….
Egyvalamihez nem értenek – a tőzsdéhez!
Az egyik az élete munkáját bukta az OTP-ben, a másik egy családi ház árával szorult be a Rábába, a harmadik … titkolja a bukót, és azt füllenti, hogy nyerőben van….. – De azért ezek a néhányak osztják az eszet, magyarázzák, hogyan kell tőzsdézni/befektetni/spekulálni, mit kellene a Rába, Volvo, stb vezéreknek, mérnököknek, szakiknak csinálniuk, mit kellene mindenki másnak másképp tenniük!! - Mert Ők tudják, tudnak mindent! Csak épp a saját dolgukat nem tudták és baszták el! Akkor, amikor a tőzsde közelébe jöttek.
Én az autószerelői státusztól (ebben volt autóbusz szerelés is!) a járműtervezésig(!!) végigjártam az autóipari szakmai szamárlétrát, de nem veszem a bátorságot és nem ócsárolom egy autóipari világcég tervezőgárdáját. - Mert autós diplomával a zsebemben nem ezt a tisztet adta számomra a Sors!
Álmélkodva figyelem, hogy itt a fórumon néhány, magát autós szakembernek kikiáltó Rába tulajdonostárs ontja magából a „jobbnál-jobb” gjműszakmai megoldási lehetőségeket, amiket az általuk tudatlannak vélt autós tervezőmérnökök nem alkalmaznak.
Nanti! Sztem szegődj el a Volvo-Rábához és mindenféle vonatkozásban (gazdaság, pénzügy, telek, műszaki termékfejlesztés /különös tekintettel a Volvo buszok ergonómiai szempontból – szerinted - silány belső kialakítására/, „hibrid futóművek frappáns megoldása”, profitabilitás, tőzsdei árfolyam karbantartás, gyártástechnológiai-/anyagmozgatási –folyamatok, munkavédelmi kockázatelemzések, … stb) tedd rendbe ezt a kócerájt! Mert a hsz-eidből az tűnik ki, hogy ezekre mind „rálátásod” van.
Aztán ekkor majd rendbe jönnek a Rába dolgai és mehet az árfolyam a csillagokig. :)
A kifli/zsömi 40 fillér volt.
Fagyi 50 fillér, majd cca '967-től lett nagy gombóc fagyi is 1 ruppóért.
Iskolai Takarékbélyegben a legkisebb cimlet 10 fillér volt.
A nyugati autó a Citroen Pallas volt.
'960-ban pénteken is műsorszünet volt a TV-ben....
Annak idején a strázsa matróznak naplóznia kellett a vízállásjelentést.
Ezt az adást a szárazföldiek nem értették, de fontos hajós szakmai adás volt, akkoriban amikor a kommunikációs/hírközlési technológia még kevésbé fejlett volt.
Al-Dunán nem járnak már hajóvonták.
A felső szakaszon is már csak ritkán. Nagyon kevés már a vontató hajó a Dunán. Jóformán már csak kikötői boxerok vannak vontatók.
link