A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Kb. 1 órája volt egy 5 millás öntés, utána rögtön egy 5 millás vétel Pannyban. Sokan nyergelnek át a két mostani sztárban, ez rendben is van, nem hiszem, hogy egy jól értesült táraz ki.
nem kell negatívnak lennie, hogy valaki kitárazzon, de amúgy nem emelkedne ennyire a forgalom. Érdeklődés van, egyelőre fékezik, de majd leveti lánccait. Technikailag nagyon jók vagyunk!
Óriási kedvezményeik vannak, de ez volt eddig is. Kérdés, hogy milyen szerződésük van, mert köthettek le mennyiséget fix árra időszakonként is, vagy a napi ár - kedvezmény szerepel benne. De a lényeg, hogy a megrendelőknél minden szerződésben évek óta van üa. felár szorzó. Amikor x %-ban drágul a fuvardíj megy utána. Tehát az eredményt igazából ez nem befolyásolja.
Kérdés, hogy a fuvardíjban mennyire tudják érvényesíteni. A szektorban most egyértelműen a sofőrhiány a legnagyobb gond, aki ezt kezelni tudja, a piac nyertese lesz. Plusz a mind az üzemanyag árak, mind a sofőrhiány az intermodális megoldások felé tereli a fuvarozókat/szállítmányozókat, a Wabi pedig úgy tűnik, idejében lépett ez irányba.
Azon töprengek, hogy a kabotázs enyhítések a UK-ban a több visszfuvar lehetőségen keresztül nagyobb kapacitás-kihasználtságot jelenthet a Wabi-nak is, ami növelheti az eredményességet is.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link