"Az Est.tv próbálkozás mekkora ráfordítás volt a cégnek? Mennyibe került a részvényeseknek?
Az EST.TV Magazin a 2009 áprilisi szüneteltetéséig mintegy 200 millió forinttal rontotta a cégcsoport eredményességét. A kiadvány a dinamikusan növekvő olvasottsági adataival népszerű termék volt, azonban ezt a 2008 tavaszi indulás után nem sokkal kiteljesedő válság miatt nem tudtuk pénzesíteni. Ebben az időszakban drasztikusan csökkentek a reklámbüdzsék és a reklámköltések különösen nem találtak utat az újonnan indult médiatermékekhez.
Úgy gondolom, hogy a magazin sikertelenségéből téves lenne azt a következtetést levonni, hogy el kell kerülni a termékfejlesztéseket és az új termékek bevezetését, nem indulhatunk ki abból, hogy mindig válság lesz. Természetesen óvatosabbnak kell lenni, mint 2008 előtt, de nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy a cégcsoport szinte valamennyi eleme egy-egy intuitív ötletből fejlődött piacvezető márkává. Figyelnünk kell ezekre az ötletekre és támogatnunk kell azokat, mert könnyen előfordulhat, hogy egy-két év alatt stabil eredménytermelő tevékenységgé növik ki magukat (pl. Balaton Sound)."
Bizony, hát nem semmi bőr van BCS képén. Ráadásul nem sokkal volt az interjú a hatik likvidálása előtt.
Érdekes lenne most egy interjú vele, az előző fényében..
"Hol és mikor jegyezték be az EMG Sales House céget, mert opten nyilvántartásban nem szerepel. Ha még sehol akkor miért nem?
2010 augusztusában megállapodtunk a cég létrehozásában, de erre eddig még nem került sor. Először az együttműködés tartalmi kérdéseit szeretnénk teljes körűen letisztázni és utána kerülhet sor a cégalapításra. Ez a folyamat sajnos kicsit elhúzódott, részben a Sziget akvizícióra fordított menedzsment erőforrások miatt, részben mert nem könnyű a két érintett termékcsoport értékesítési szempontból történő összecsiszolása sem, de várhatóan az idei első negyedévben pont kerül az ügy végére.
Ez a helyzet különösebb árbevétel elmaradással nem jár, lévén csak 2011-től számoltunk a Geomédia-portfólióval, és értékesítési szempontból ott is a második és a negyedik negyedév a hangsúlyosabb."
ESTMÉDIA.HU
és kellő komolyságot az uraktól
(hi-hi..............:)))))))