Hali! Alkalmasint szívesen olvasnék a LEONI-ról bővebben. Profitwarning, általános rossz hangulat az autóiparban kifejezetten, ez oké. De minden időtávon túladott zónában van már. Még hova eshet? Van egy fibó szinted 13 eurón?
SIXG: Nagyon jó Q_1, a növekedési kilátások megerősítve, új Chief Technology Officer (CTO) és Head of Software Engineering pozíciók létrehozása, és a lényeg a Sixt One integrált mobilitás platform (rent, share, ride) fejlesztés, mellyel a cég szolgáltatási köre egy mixbe tehető, így a digitális hálózat keresztértékesítési potenciált nyit meg a flotta hasznosításában. A Sixt flottája világszerte kb. 270 000 autó, ezek lényegében BMW, Daimler és Volkswagen. A cég a német autógyártók egyik legfontosabb vevője. A flotta mintegy 40%-a dízel motoros és ezt leginkább a céges ügyfelek igénylik. Elektromos hajtású kocsit nemigen igényelnek a rent ügyfelek (távolság és feltöltés miatt). A share szegmensben a flotta 15%-a E-autó és az ügyfelek harmada igényli. EU-ban 30%-os, USA-ban 17%-os piaci részesedése van.A papírt jelenleg nem shortolják limit felett, az elemzői célárak 100-125 euró tartományban vannak. Jelenleg az up trendcsati megtört, a Q_1 és a gold-cross ellenére 2 napon is nagyon masszív eladás látható, ennek ellenére nincs bejelentett short. A 200MA(91.53) a soron következő támasz, miután a 61.8% fibo (98.37) környéket nem tudta megugrani. Ha a 200MA letörik, akkor a down trendcsati megerősítésre kerül, ha sikerül felpattanni, akkor ez a 2 napi letörési kísérlet kukába kerül és 100 euró, majd 100% fibo (119.7) teszt jöhet. A következő napokban meglátjuk, hogy mi ez az agresszív eladás...
LHAG: A tavaly novemberben mélypontról(17.05), azaz 38.2% fibo(17.56) szintről indult up trendcsati picivel 61.8% fibo (22.8) szinten tetőzött(23.66). A csúcsról egy lendületes hullámban leesett, majd visszakorrigált egy alacsonyabb csúcs(22.7) révén a 38.2% fiboig, aztán eleresztették, amiben volt death-cross beszámítás, meg osztalék kiárazódás is. Ez egy down trendcsatit rajzolt meg, melynek alsó élén próbál megtámaszkodni. A Ryanair GYJ-e állati gyenge lett, mindez a 737-Max, Brexit és túlkapacitás indoklással, amit még további gyenge folytatással színeztek, így a problémákat hasonlónak vélik a befektetők a Lufthansa-nál is, kiegészítve most már az emelkedő olajárakkal is... ezzel a ismét a 38.2% fibo (17.56) közelében mozog az árfolyam. Nagyon túladottá vált a papír, így esély van, hogy a down trendcsatiban képes lesz megragadni, ez a héten eldől... (fibo-t nem cseréltem le, még mindig jó a régi cucc...) https://kepkuldes.com/image/Hi7vWL https://kepkuldes.com/image/Hi7FkA
Gyerekek ez a DB bitang. Egy up trend nem volt teljesen szétverik. Ráadásul milyen oldalazásból tört már ki...ez még 2 éven belül sem mászik ki már ebből .. és még várjunk lehet elvisz mindent ez a bank.
FUTU: https://kepkuldes.com/image/HiAdzc https://kepkuldes.com/image/HiAMR7 https://kepkuldes.com/image/HiANag A buborékos modi figyeli a fibo szinteket, jó 2 hónapos őrjöngős ralli után a 61.8% fibo (67/68) teszt elvárható lenne, de legalább a 21MA(74) teszt, a jelen 76.4% fibo (80) "nem elégséges", az up trendvonal nagyon meredek, nem valószínű a tarthatósága, egyáltalán a 2.5-szerezése alig 2 hónap alatt... nem követem, fogalmam sincs "mi folyik itt Gyöngyösön", de úgy tudom "a buborék hamar felszáll és aztán pukkan egy nagyot"... remélem tudtam segíteni ! :D
DAIGN: Jó 1 évnyi down trendcsatiban való esés után idén év elején fordulat következett be mélypontról(44.51) a -38.2%
- 44.75 fibo környken és up irányba fordulva - szintén egy up trendcsatiban mozogva a 0% fibo (53.52) szintig menetelt, majd 2 hónapos próbálkozás után áttörte és eljutott a 23.6% fibo (58.94) környékre, majd a csúcs(60) után esésbe kapcsolt a Q_1, majd a bejelentett csökkenő áprilisi eladások révén. Időközben technikailag gold-cross alakult ki és az 50/200MA(54.4/52.8), up trendcsati alsó él hármas támasz próbálja megtámasztani az árfolyamot. Az újabb dízelbotrány indok lehet a további esésre, ez majd most hétfőn kiderül, hogy mennyire érdekli a shortolókat... 16:06 | Egyre nagyobbra nő a Daimer dízelbotránya
Nem gond, az ő életében ez csúcs és remélhetőleg ennyi is marad neki az életből... :D Balta igen van, belga cég és belga tőzsdén van, de elérhető a BATS Europe alatt is... gyakorlatilag az IPO óta felezett az árfolyama...
TUIG: Profit warning 3. várható, legalábbis szerdai menedzsment jelzés alapján, ha nem sikerül a 737 Max 8-asok üzembe visszahelyezése (ez most májusban kiderül), úgy a profit warning 2. 200 milliós többletköltsége 300 millióra is felmehet...Egy újabb bejelentésre minden bizonnyal letörne a down trendvonal nyomása alatt a -38.2% fibo szintről és újra lokális mélypont(7.9) teszt jönne... https://kepkuldes.com/image/Hih9uQ
Kedves mínuszolóm... úgy látom mostanra józanodtál ki a tegnapi Kossuth téri tivornyából (bele sem merek gondolni miként is folytattad az este)... csak szólok hogy pár helyen kimaradt a 4 mínuszod, nagyon elfáradtál a másnaposságban, igaz, de remélem, hogy azért még leülni tudsz... :D
BLUE topic