A gyõri Audi-gyárban látott események következménye hosszabb távon akár az is lehet, hogy a Volkswagen-csoport nem Magyarországra hozza a termelést, hanem a régió más országaiba. Most azonban még nem tart itt a dolog, Túry Gábor, az
az, hogy visszaesik az autópiac, nem azt jelenti, hogy nem fáj az, hogy egyik pillanatról a másikra elvágják az ellátást motorból, nem tervetezett leállásokat okozva a többi gyárban is :)
Az első részében teljesen igazad van. Ami az utolsó mondatodat illeti: Szerintem egy ilyen vállalkozás nem elsősorban morális alapon nézi ezt, hanem utánajár, hogy olcsóbban jön-e ki ha Jászkarafaszajenőről buszoztat munkásokat, meg mi a megtérülési ideje annak ha elviszi a cuccot a napfényes Bulgáriába vagy vesz még ötszáz robotot. Továbbá ezek fényében mennyi pénzügyi engedményt tud kicsikarni az államtól.
Tudtommal a győri Audi a VILÁG legnagyobb motorgyára, szóval azért nem menne olyan könnyen a költöztetés. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg pénzt fektetett az itten gyárába a cég. Hatalmas bukta lenne ha tovább kell álnia egy röhejes béremelés miatt. Mert azért az durva, hogy a LENGYELEK 39(!!!)%-al keresnek többet.
Tényleg összecsomagolhatja a magyar gyárát az Audi?
Ugrás a cikkhez