"...Itt arról volt szó, hogy nem a random a béna, ahogyan próbáltad ezt sugallni, hanem egy egyszerű pár perces kiesésről volt..."
--- Több mint egy óra kiesés volt. Erről voltak szívesek 9:29-kor tájékoztatni... Pár perc mi? Egy hónap is csak pár perc...
. Azt meg mindenki tudja - rajtad kívül -
--- De rossz nekem, hogy én NEM tudom.
hogy 100%-os szolgáltatás nincs, egyszer minden megáll pár percre.
--- Aha, csak ráérünk tájékoztatni az ügyfelet erről fél órával később, másnak a nyakába varrva az egészet.
Én nem a RC NET szolgáltatójával szerződtem, hanem az RC-vel. Ha az RC NEM tud szolgáltatni, akkor ÉN LESZAROM MIÉRT NEM TUD. Jó Magyar módszer, hogy késve, más nyakába varrjuk az egészet, és akkor már nem is a mi hibánk, ugye?
Egyébként meg minek véded őket? Már megint egy RC alkalmazásában áló nick vagy, aki válatig tagadja hogy RC-s, de minden körülmények között megvédi őket, magyarázva a bizijüket? Szerinted ezt is bevesszük?
okoska!
senki nem írt a lenti levélben bérelt vonalról. Annyi szerepelt, hogy a szolgáltató karbantartása miatt.
Hibák váratlanul jönnek, és ahogy olvasom nem órákra esett ki a szolgáltatás. Itt arról volt szó, hogy nem a random a béna, ahogyan próbáltad ezt sugallni, hanem egy egyszerű pár perces kiesésről volt szó. Azt meg mindenki tudja - rajtad kívül - , hogy 100%-os szolgáltatás nincs, egyszer minden megáll pár percre.
Tényleg bosszantó, hogy ilyenkor karbantartanak.
Na de legalább nem volt hosszú és addig is telefonon lehetett kötni aki annyira akart.
Ennyi nekem bőven belefér!
Equitasnál 1%-ért kötöttél volna telefonon mig itt ugyanannyiért.
képzeld többet is, és nem csak láttam, hanem kötöttem, és aláírtam is.
viszont 99,5%-nál senki sem ad több garanciát.
Az meg számold ki egy évben max. hány óra!
... és 4 óra a javítás megkezdése... legalább is t-systems barátunknál.
Aha. Látott már valamelyikőtök bérelt vonalas szolgáltatói szerződést?
Ha lehal a fővonal, auto kapcsolnak egy backup vonalra. A fővonalat meg 1 órán belül javítaniuk kell vagy adni egy annak a sávszélével megegyező (nem backup) másikat. A bérelt vonalak karbantartása office time alatt NEM LEHETSÉGES!
És nekünk csak egy proli fél misi per hó bérelt vonalunk van.
Szövegértelmezés, mi? Ha azt mondom az ég "ződ", akkor te elhiszed? Okoska...
Nem vagyok randomos, de a lent bemásolt levélből az olvasható ki (szövegértelmezés), hogy a random szolgáltatójánál volt rendszerkarbantartás. Tudod, annál a társaságnál, aki adja az internetelérést a randomnak.
Karbantartás a tökömet. Soha semelyik broki nem tart karban munkaidő alatt.
Simán behalt valami rendszerük, de ezt kerek-perec leírni öngyilkosság(nak gondolják). Inkább azt mondják, hogy karbantartás.
Minden komoly cég a karbantartást előre bejelenti, napokkal. Lásd pl. CIB, Unicredit, OTP ezek személyes tapasztalatok. Ráadásul a karbantartás ideje alatt BE SEM ENGEDNEK lépni a rendszerbe, nehogy összekuszálj valamit nekik.
Ezúton értesítjük Önöket, hogy a Szolgáltató rendszerkarbantartása miatt a rendszereink egyelőre szünetelnek. Addig is megértésüket kérjük.
Természetesen üzletkötőink az internetes megbízási díjakkal telefonon keresztül rendelkezésükre állnak.
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?