Elég rossz passzban van Viktor(vagy inkább a piac??:) ).De ettől függetlenül bízom benne.Lehet,hogy a kereskedés jelenlegi stílusa nem fekszik neki.Túl nagyok a fel és le ugrálások.. gondolom kiüti a stopokat.Nehéz lehet lekereskedni.Lesz majd olyan időszak ami fekszik neki és magára fog találni.Olvasgattam a vele készült interjúkat,jó gondolkodású..visszatalál a megfelelő útra.Kitartás a Plotinus részvényeseinek..;)
azt elfogadom hogy a név még a régi, de a részvények darabszáma ki kell hogy adja a 100%-ot. akkor is ha piros hó esik... én mérnök vagyok, és ez nálam nagyon fontos. Az is lehet hogy én nem vagyok valami infó birtokában, vagy az én számításomban van a hiba, akkor meg azért zavar, illetve pörgök rajta, mert ez is mérnöki precízitásból adódik. Szóval ha tévedek akkor addig megyek míg meg nam találom a miérteket.
Nyugi a tuti. Ehhez BÉT és KELER is kell, ami elég lassú folyamat. ÚJ név új ISIN ez idő elvileg! Ne háborogj, mert most nincs igazad ebbe. Dolgozik mindenki ezen is ebben biztos lehetsz!
Azt esetleg nem tudjátok elképzelni, hogy nem a 19k-t adják, hanem a másik nagytulaj száll ki, mert úgy véli, hogy talán már nem annyira nagyon penge a dolog mint a 19k átadása előtt volt?