Egyetértek! Csak olyan helyre rakja be a lábát ahol pénz lesz. De igazából ez már csak okozat. Hatalmas rendszer épül mely stratégiailag megkerulhetetlen, minden mindennel összefügg. Ha esetleg lenne ennek olyan eleme ami elsőre nem lenne rentabilis akkor majd lesz rá kiemelt állami projekt vagy máshogy támogatás. Ilyen egyszerű.
Jo reggelt! Paran mar kiestunk a tippversenybol sajnos. Deszcsakafi, a hetvegen rakd ki legyszives a versenyben levoket. Utana mar csak ot limites nap johet:)
Ez baromság. A közmű szolgáltatók is azért vonultak ki az országból, mert nem már nem lehetett rajta kaszálni? Inkább a politikai ellenszél miatt; Ami nyilvánvalóan politikai hátszéllé változik innentől kezdve. Ilyen erőművet, hosszú távon csak akkor éri meg felújítani, ha TUDOD, hogy a következő évtizedben az állam is támogat, és olyan energia politika alakul ki, amiben megfelelő helyet kapsz. Nem véletlen, hogy nem volt nagy tolongás miatta, a végén már csak ML maradt. Kétségem sincs felőle, hogy milyen jó áron vehették meg, és hogy TUDJÁK, mi várható. Ezek most már az unokáikra is gondolnak... Atom-szén-zöld. ML mindenhol ott van.
Mivel az eddigi cégek/cégbevásárlások is egy nagyobb terv részét képezték, ezért a vasút tekintetében is látok/látni vélek összefonódást. Tekintsük át ugye adott a Konzum, Opus mint "gyűjtő" tevékenység a pénzügy és az energetika terén. A korábbi Paks2 után, az elmúlt hetekben jött a hír miszerint a CIG együttműködik az MKB-n felül a Kínai beruházások és cégek biztosításában. Ezt követően jött a CIG "bevásárlás" , Duna Aszfalt, majd Mátra és most a vasúti építés. Ennek a puzzle-nek ad keretet az állam hosszútávú terve mely szerint az elkövetkezendő években hazánk energetikai, ipari és közlekedési hálózatát korszerűsítik, beruházások sorát indítják el. Ez a keret a résztvevő puzzle darabokat teszi helyre (még választás előtt) hiszen miket kell leosztani? Budapest Belgrád vasút-Kína=CIG , Paks-Mátra=Opus , MKB-Hotelek=CIG, Vasútfejlesztés és Úthálózat 4000 miliárd- ML= Új "MÁV" cég+Duna Aszfalt , Összes beruházás biztosítása=CIG , Projektek pénzügyi "tologatása" = Konzum. Én így látom, vélemény?
Jó reggelt! Tegnapi szép nap után emelkedést várok. Ugyan azt látom mint 2-300 között, vagyis az emelkedő aljakat! 506, 590, ezek alapján a következő valahol itt lehetne 680 környékén!
Kösz, Jockey!Azt kellene tudni, hogy az Opust milyen formában vonják be. Esetleg köze lesz már az új céghez is?Látok esélyt rá, hogy az Opus is érintett lesz a kínai vasútban. ( január 19. a pályázat beadási határideje). Nincs kétségem, hogy miért hozták most létre ezt a céget.Folyamatosan jönnek a hírek. És még csak a folyamat elején járunk.
OPUS Global Nyrt.