Topiknyitó: Törölt felhasználó 2017. 07. 13. 18:56

OPUS Global Nyrt.  

Itt az uj topik ahol nincs helye trollkodasnak, szelkakaskodasnak. Hasznaljatok! :) Hajra Opus Global!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Arc777 2019. 06. 12. 11:53
#215460
Vicc a bét
Arc777 2019. 06. 12. 11:52
#215459
Pár hónapja meg ilyen hírre felfüggesztettek volna a kereskedest az árfolyam jelentős befolyása miatt
Törölt felhasználó 2019. 06. 12. 11:50
Előzmény: #215456  Törölt felhasználó
#215458
Ezt a nagyapam neveben visszautasitom! ;)
Rockwood 2019. 06. 12. 11:49
Előzmény: #215446  Wuff
#215457
Azzal kábítjuk magunkat, hogy ezt a rengeteg pozitív energiát majd egyszerre eresztik el a fúzió után és akkor majd megállás nélkül megy majd felfelé...De én már annak is örülnék ha nem lefelé veszi majd az irányt :)
Törölt felhasználó 2019. 06. 12. 11:48
#215456
Opus olyan, mint a 100 éves ember "szerszáma" semmire sem reagál. 
Arc777 2019. 06. 12. 11:48
#215455
Itt akkor lesz gond sztem ha lezárul a fuzió azt marad a 400
Joe76 2019. 06. 12. 11:47
Törölt hozzászólás
#215454
butcher
butcher 2019. 06. 12. 11:46
Előzmény: #215448  Arc777
#215453

Akkor már megszedted magad  semmi pánik.
Csak ülni kell a maradék 200-as vételeken.
Arc777 2019. 06. 12. 11:46
Előzmény: #215451  Higuain
#215452
Hurrá jóreggelt
Higuain
Higuain 2019. 06. 12. 11:45
Előzmény: #215424  Higuain
#215451
MEGKÖTÖTTÉK A SZERZŐDÉST SOROKSÁR-KELEBIA VASÚTRAHivatalosan közzétették a közbeszerzés eredményétMegkötötte a szerződést a Budapest – Belgrád vasútvonal magyarországi szakaszának teljes körű tervezésére és kivitelezésére a CRE Konzorcium – tette közzé a Budapesti Értéktőzsde Honlapján az Opus Global Nyrt. A közös irányítású magyar-kínai konzorciumban a tőzsdei társaság közvetett, 51 százalékos tulajdonában lévő RM International Zrt. fele részben vesz majd részt a munkálatokban. A beruházás összértéke 2,078 milliárd dollár – közel 590 milliárd forint -, a kivitelezési szerződés a magyar állam és a kínai Eximbank finanszírozási megállapodásával, várhatóan 2019. harmadik negyedévében léphet hatályba.Az OPUS GLOBAL Nyrt. közvetett, 51 százalékos tulajdonában álló RM International Zrt. az egyik tagvállalata annak a magyar-kínai vegyes konzorciumnak, amely a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztését végezheti. A modern logisztikai folyosó magyarországi szakaszára a Magyar Államvasutak (15%) és a Kínai Népköztársaság (85%) által létrehozott, Kínai-Magyar Vasúti Nonprofit Zrt. írt ki pályázatot, amelyen a CRE Konzorcium nyerte el a megbízást.  A háromtagú konzorciumban a China Tiejiuju Engineering & Construction Kft. és a China Railway Electrification Engineering Group (Magyarország) Kft. képviseli a kínai állami vasúttársaságot. Az R-Kord Kft., valamint a Mészáros és Mészáros Kft. közös leányvállalataként működő RM International Zrt. pedig az OPUS GLOBAL Nyrt. érdekeltsége.Az RM International Zrt. 50%, míg két kínai partnere együttesen további 50%-os arányban vesz részt a konzorciumban, melynek megfelelően a felek a vállalási díjból is ebben az arányban részesülhetnek. Tehát az OPUS GLOBAL Nyrt. leányvállalatának – árfolyam függvényében – 295 milliárd forint bevételt hozhat az 5 évre tervezett nagyberuházás.A Budapesti Értéktőzsdén közzétett tájékoztatásában is felhívta részvényesei figyelmét az OPUS GLOBAL Nyrt. arra, hogy a beruházásnak feltétele a finanszírozás rendelkezésre állása, amihez a magyar állam és a Kínai Eximbank közötti hitelszerződés megkötése szükséges. A hitelmegállapodás ugyanis – a CRE Konzorcium nyertes ajánlata alapján megkötött szerződéstől függetlenül – hatással lehet a vasútvonal tényleges megvalósulására, így a munkálatok 2019. III. negyedévére tervezett kezdési időpontjára. A hitelkérelmet Magyarország Kormánya nevében a Pénzügyminisztérium már benyújtotta a Kínai Eximbanknak. A megállapodás értelmében a CRE Konzorcium a Budapest (Soroksár) és Magyarország déli vasúti határállomása (Kelebia) közötti szakaszon tervezheti és építheti meg a közlekedési nagyberuházást. A jelenleg jellemzően egyvágányú, 150 km hosszú vasútvonal teljes egészében felújítandó, állapota helyenként kritikus, utoljára az 1960-as években korszerűsítették. A közlekedés biztonsága érdekében a MÁV a teljes meglévő szakaszon korlátozni kényszerült a vonatok sebességet.A korszerűsítés részeként a meglévő és a teljesen új második vágányt egyaránt 160 km/órás engedélyezési sebességre és emelt (225 kN) tengelyterhelésre építik ki az ún. 60-as sínrendszerrel az állomásokon kívüli nyílt szakaszokon. A teljes szakaszon alkalmassá teszik a biztosítóberendezéseket az emelt sebességre és az egységes, európai vonatbefolyásoló rendszer (ETCS L2) használatára. Szintén átépítik a felsővezeték-hálózatot, és az emelt terhelés, illetve a kétvágányúsítás miatt a vasúti műtárgyakat.A nyomvonal környezetének infrastruktúráját is fejleszti a beruházás, amelynek része több mint 100 kereszteződés, közel 100 kiszolgáló épület, 16 aluljáró, továbbá a szükséges hidak, zajvédő falak, térvilágítások, közművek megépítése, és az érintett állomások vasúti rendszereinek cseréje, épületeinek felújítása. Az építési engedélyek beszerzése mellett a környezetvédelmi hatástanulmányok, a környezetvédelmi engedélyek, valamint a kisajátítási tervek és azok földhivatali átvezettetése is a fővállalkozó feladata. A finanszírozási megállapodástól függő kezdési időponttól számítva öt évet kap a CRE Konzorcium a vasúti szakasz újjáépítésének megtervezésére és kivitelezésére, a jótállási időszak további 2 év.A vonal magyar és a szerbiai szakaszának megépítésével három és fél óra alá csökkenthető a jelenlegi nyolcról a Budapest és Belgrád közötti menetidő, ami jelentősen felgyorsítja a Balkánra tartó, illetve onnan érkező forgalmat.
Arc777 2019. 06. 12. 11:44
#215450
R 405
Arc777 2019. 06. 12. 11:43
Előzmény: #215448  Arc777
#215449
Ami itt megy az több mint érdekes maradjunk ennyiben
Arc777 2019. 06. 12. 11:42
Előzmény: #215447  MetalHeart
#215448
Nem nagyon emlékszem a nick nevedre de én már  800 ra felmenő és visszaterő ágban is benne voltam
MetalHeart
MetalHeart 2019. 06. 12. 11:40
Előzmény: #215427  Arc777
#215447
A probléma ott van, hogy itt két teljesen különböző nép gyűlt össze... egyik a teljes Opus sztoriban hívő és ebbe  befektető, azaz legalább 2020-ig, de inkább 2022-ig tekintő populáció, a másik pedig a rövidtávú, nyaralásra gyűjtögető,  korai időszakot idéző 5-10-15%-os upra és gyakori hullámzásra váró szegmens... mindig is eltérően fogják látni az adott szitut, de ez egyáltalán nem baj...
Wuff
Wuff 2019. 06. 12. 11:40
Előzmény: #215426  MetalHeart
#215446
Iceberg eladó 405-ön... Én nem értem, hogy minek hozzák ki a hírt, ha még egy mini-rallyt sem engednek, bezzeg '17-ben már egy dallamosabb Lölö fingra is felső limit volt... Azt se értem, hogy mi a jó a DT-sek távoltartásában, mert akkor legalább valamennyi forgalom lenne. Elég gyászos, hogy az "5. blue" a SET-tel és Ottónéval mozog egy ligában a forgalmat tekintve...
Arc777 2019. 06. 12. 11:39
#215445
Milyen erdekes hogy nem fizetnek Adót 
Arc777 2019. 06. 12. 11:38
Előzmény: #215442  Rockwood
#215444
Nah pár furcsaság Kína és Magyarország között volt valaki Budapesten  az ázsia centerbe?
Látjátok milyen autókal gurulgatnak ezek a kínai üzletemberek?
Rockwood 2019. 06. 12. 11:38
Előzmény: #215437  butcher
#215443
Mire a falevelek lehullanak, már Párizsban leszünk...
Rockwood 2019. 06. 12. 11:37
Előzmény: #215434  Arc777
#215442
Aláírtak egy szerződést, csak az a baj hogy még a kínaiakkal tárgyal a kormány a pénzről:
"megkötik a kivitelezési szerződést, amely akkor lép hatályba, amint a kínai Eximbank és a magyar kormány közötti hitelszerződésről is sikerül minden részletben megegyezni, ami várhatóan nyár közepéig megtörténik."
Magyarul ilyen apróság, mint a finanszírozás még nincs biztosítva...
Arc777 2019. 06. 12. 11:36
#215441
Nincs vevő 

Topik gazda

babosko30
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek