Egyszerű ez mint az egyszer egy.
Fogalmuk sincs amikor felhívom Őket hogy ügyfelük vagyok vagy sem, mégis elkezdek velük beszélni ha akarok. Annyi hogy azt a menüpontot kell kiválasztani, hogy ügyintéző kapcsolása.
Manapság azzal nem érsz el semmit, hogy fel vagy háborodva és visszahívást kérsz.
Miért is kell nekem tényleges tulajdonosi nyiltkozatot tenni a kb 7 éve meglévő számlámra?
És hol kell megtenni a tényleges tulajdonosi nyilatkzatot?
Emailben a KBCEQUITÁS nem válaszol.
Most el kell mennem, majd jvök olvasni, - hátha oksabb leszek.
Lehet, hogy csak én nem tudok megbízást adni a KBCEQUITASNÁL.
VÁLTOZATLANUL A TÉNYLEGES TULAJDONOSI NYILATKOZATOT KÉRI a megbízást emiatt nem fogadja el, módosítást sem.
Holnap kénytelen leszek felhívni oket.
Törölt felhasználó2015. 03. 03. 20:04
Előzmény:
törölt hozzászólás
#19
Nekem a múltkor akadozott a rendszer, emiatt nem tudtam ajánlatot visszavonni, teljesült a megbízásom, amit már nem akartam. A visszavonás elutasításáról csináltam screenshotot. A pozit gyorsan, de ésszerűen zártam. Levél, screenshot. 30 napon belül utalták a veszteséget és postai levélben is tájékoztattak, elnézést kértek a kellemetlenségért.
Nem tudom,hogy ez ugyan az-e mint nekem tavaly nyáron,de küldtek egy mélt,hogy x ho x ig be kéne fáradni adategyeztetés miegymás miatt mert különben nem tudok majd kereskedni.
Bármelyik K&H bankfiokban meg lehet ezt tenni.
KBC hozzáállás!