Bayer esett ma osztaléknyit (2.8 euro, -4.5%), Wirecard-nál talán elhasal az audit (-40% utóbbi napokban). Bayer-t szeretem, hosszútávon jó lehet innen, elemzők nagyrészt vételre tartják.
Szia! A chart alapján meg is lehetett a visszateszt, akár mehet fel is. A svájci állam úgy adta a német állami támogatás negyedét,h nem kért érte semmilyen irányítási beleszólást, nem így a német....Ezt "díjazhatták" a befektetők tegnap. Nehéz ma optimistának maradnom a r.v. ár tekintetében,pláne poziból.
DE30: Valszeg holnap döntés lesz a irányról, elérte az 50MA ellenállást és a kanóc mutatja, hogy beleadtak, de legkésőbb a résnél ahol már profit realizálás indulhat, fordulat valószínű sztem... https://kepkuldes.com/image/KDdhz2
LHAG: Akár csőd is lehet a buli vége, ami a legrosszabb lenne a meglévő részvényeseknek (értsd: abszolút lenullázódna a befektetésük a jelen ismert (tőke)helyzetben), szakik szerint kemény pókerjáték vette kezdetét az állammal szemben... https://kepkuldes.com/image/KDcdrF
Emlékszem, megbeszéltük, hogy rövid távra veszed és tényleg bejött, ügyes! Akkor arra gondoltam, hogy miért nem inkább olyan papírt választ a spekuláns, amelyik amúgy is felfelé megy, mert abban kisebb a kockázat. De hát ilyen a spekuláns, most ebben látott fantáziát és be is vált.
Ez a jó hír arra alkalmas volt ,hogy kiszórjam a 3 környéki CB pakkomat. :) Most még a Thyssen-en gondolkozom. Bár az 5,3-ról talán jó lehet. Volkswagen beindult gyártani ismét. Most az olaj a nehéz fejsze.
BAYGN: Dax 3. tagja amely nagy szárnyalással startol... GYJ adatok jobbak, mint amit az elemzők vártak, viszont a glifozát perek száma immár 52500 környékén van...
LHAG: A hét elején szűkkörű beszélgetés lesz Angela Merkel kancellár (CDU), Olaf Scholz pénzügyminiszter (SPD), Peter Altmaier gazdasági miniszter (CDU), Andreas Scheuer közlekedési miniszter (CSU) és Carsten Spohr Lufthansa CEO tagság között a nagy megmentésről...
DBank: Nagy meglepi készül... a GYJ-ben mintegy 66 milliós profit van, ami lényegesen több, mint a szakértők által elvárt közel 400 millás veszteség... Sewing igazolni látja a stratégiája helyességét... el kell ismerni, hogy ügyes...
Szia. Persze sok munkahely zárva még ahol a személyzet lakott. Csak azok vannak kint akik bérelnek lakást vagy azok is maradtak Mon. De azt várd meg ha újra indul Deutschland....xd
05:50 Ez már tényleg a fordulat a kivándorlásban? Már Németországban is csökken a magyarok száma
Vazze, remélem csak véletlen és nem fognak hazacsorogni a példátlan karriert építő makik...az még a vírusnál is nagyobbat ütne... :D
Törölt felhasználó2020. 04. 26. 23:40
#6462
Ahogy nézem ezt a Mol-t egyre inkább azt mondom, új mély pont lesz benne...mint a 4ig volt..az is hasonlóan mozgott. De lehet már csak a szemem látja...na mind1, szerintem ez lesz. Azt nem tudom megítélni hogy előtte még megyünk e a résbe...de hogy hamarabb lesz mély ponton mint mondjuk 2500 on az is biztos.
DE30: Az emelkedő ékből 3 gyertyával van már túl, recseg-ropog a 38.2% fibo szint, a kanócok jelzik, hogy minden emelkedésbe beleadnak, növekszik a feszültség, a 21MA, rés páros alkotta zóna tesztelésre kerülhet és valszeg a jövő héten robbanni fog a nyomásban... egyértelműen lefelé tippelem, enyhén eladási jelzésben, ami a rés betöltést követően 10K alá valszeg nagy erővel történhet, de a kétségbeesett piaci hinni akarás lehet, hogy up irányba mozdítja meg a kitörést... legalábbis elsőre... teljesen meggyőztek a Zsiday-Concorde páros linkelt cikkeinek víziói, így a nyugati világ gazdaságainak megnyitását nem azonosítom a vírus lefutásával, sőt valszeg az igazi vizsga még csak most fog elkezdődni... ha viszont abszolút tévedésben vagyok és a vírus elpárolgott, illetve minden szép és jó lesz, a tömeg mehet az olasz tengerpartra, akkor kilőhet az index az 50MA, rés párosig 10900/11000 zónáig... ja és jönnek a GYJ-k is, mint pl. Adidas, Bayer, BASF, Volkswagen, Daimler, Deutsche Bank, Deutsche Börse AG, MTU, Lufthansa, Wirecard... 1-2 papírt leszámítva sminkelt, de még így is brutális számokat jelenthetnek... https://kepkuldes.com/image/KxUSUd
WDIG: "ha korrekció jön, úgy 136.5, majd a résbetöltés jöhet, aztán a 200MA visszatesztelés..."
Kissé erős korrekció jött és a shortzáró sem lett túl látványos... eleinte úgy tűnt, hogy a kék szaggatott kiemelt vonal megtartja, de végül a rés felszínen landolt. Hétfőn jön a hivatalos zárójelentés, kibaszott nagy short van még mindig rajta, a Marshall némiképpen csökkentett, de a pénteki mozgás majd csak hétfőn lesz látható... támaszok az up trendvonal, rés, 200MA(127) hármas zóna... https://kepkuldes.com/image/KxSmqP https://kepkuldes.com/image/KxSOVl
16:50 Nincs tőzsdén a kedvenc céged? Sebaj, érkezik a megoldás
Fapados repcsik, -szállások, egyéb szarok után már itt is van a fapados tőzsde a "Józsi és haverja" szintű cégecskék kedvelőinek... igazi forintbaszó világ jöhet a világra... :D:D:D
1.Ez már eldöntött tény, lásd: Lufi, Alitalia, Air France...a megoldások eltérőek, de a lényeg, hogy nem hagyják csődbe menni... a németeknek (is) létfontosságú, hogy Berlin és Frankfurt stratégiai fontossága biztosítva legyen légi úton is...
2. https://forbes.hu/uzlet/betiltatna-a-wizz-air-a-business-class-t-a-hagyomanyos-legitarsasagokkal-a-rovid-utakon/ Az utazók felszívása mellett ideológiai háború megy... elsőre frankó, a Wizzair és társai kis ökólábnyommal nyomulnak, de aztán kiderül, hogy pont ezek a fapadosok árasztják el a proli, nem fizetőképes tömegekkel a legfőbb turistacélpontokat, ahol csak terhelik a környezetet, de alig fogyasztanak, nem járulnak hozzá a fenntartásához, a helyiek adójából állják a megnövekedett költségeket, állítják helyre a károkat, stb. szóval amit ökó szempontból nyerhetünk, azt a over tourism oldaláról többszörösen elveszítjük...
3. Fapadosoké a jövő ? (Wizzair) https://concorde.blog.hu/2020/03/10/a_fapadosok_nyerhetnek_hosszu_tavon_a_koronavirus_tepazta_legipiacon ..ez lerohasztaná a reptér-objektumokat is, nem kellene semmilyen kényelmi funkció, se étel-ital, stb... hiszen az igénytelen, nem fogyasztó tömegnek nem kell... elég egy kibaszott buszmegálló, akarom mondani repcsijárat tábla , ott gyűlik a nép a kifutópálya kövén és amikor bejön a gép, akkor betolják a feljárót és mehet a csődület fel vagy le... :D:D:D
A nevében benne van "fapados": nem nyújt semmi extra szolgáltatást, csak az alapot, ergo nem kell fizetnie/fenntartani az egész szolgáltatási rendszert, így olcsóbb és ellenállóbb
2 és 3 euró szép célárak.... 😀 Én azért ilyen mélyre nem gondolnám, de bármi lehet.... De viszont tudjuk, hogy megmentik! Mondjuk ennyi hitelt majd vissza is kell fizetni. Nekem azért 5 euró környéke már szerintem csábító lenne.. Hát ez a CB sem mostanában fog termőre fordulni akkor, ennek nem örülök.... 3,5 átlaggal kb
DBank: A fő mumus sem úszta meg, de kevesebb ütést kapott, a S&P változatlanul hagyta "BBB+" fokozaton, "csak" a kilátást csökkentette "stabil"-ról "negatív"-ra... megnyitva az utat itt is a BÓVLI felé... a death-cross is megjelent a grafikonon, minden készen áll a mélypont ismételt tesztelésére, Sewing feléneklő dallama tehát abszolút kiárazódott... https://kepkuldes.com/image/KUqFj5
CBank: A komoly esés kiváltója, hogy a S&P a CB minősítését az „A-”-ról „BBB+”-ra csökkentette, ráadásul negatív kilátással, azaz még simán folytatódhat a lepontozás... jelenleg 3 fokozatra van a BÓVLI-tól... mit is mondhatnék, Yeah, ez aztán a bika papír ! https://kepkuldes.com/image/KUq90Q
LHAG: Immár tény a 10 mrd-os segítség, le is szakadt az árfolyam, mint az állat... már van is célárak, mint a Société Générale "sell" címkés 3 eurója vagy a Kepler 2 eurója... ezek alacsonyabbak, mint az alakzati céláram... https://kepkuldes.com/image/KUgvbj
most nem a cég nagysága, hanem az eladósodottság és a tartalék számít, nem véletlenül csökkentik vagy nullázzák az osztit sok cégnél. az általad linkelt cikkben a Rabo-s ürgének igaza van, a 2 méteres távolságtartással nem összeegyeztethető - és semmi értelme -, hogy csak a középső üléseket kell szabadon hagyni.
Nekem egy nem fér össze a fapados kontra hagyományos légitársaságok kapcsán: a fapadosok üzleti modellje halálra van ítélve egy ilyen totális leállás alatt. Mégis azt állítják bírják... Lufthansa sem bírja, sőt a Delta (ami elég tőkeerős) sem. Hmm, hmm, Wizzair talán nem véletlenül akar már indulni jövő héten? :) Ryanair szerintem egy hónap múlva KO. De ez csak az én meglátásom természetesen. Mindenesetre valaki hazudik! :)
A Ceo nem érti vagy nem akarja tudomásul venni (indulatából ítélve inkább utóbbi), hogy gyakorlatilag újraosztják a légteret... a Wizzair Ceo legalább megértette és görcsösen próbál alkalmazkodni... ha pedig még a reptér üzemeltetők is árakat emelnek a karámokra, betonon való sétálgatásra, repülőre való lépcsőzésre, stb., akkor a diszkont modellnek kakukk...
BLUE topic