A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
ez lesz ,és még a munkások akik dolgoznak ov jéknek.addigra 9 millio an maradunk és abbol 1 millio tudja kik,?5% gazdag leasz a többi szegény ,már ugy gazdag hogy 100 millio vagyona van
ez egy nagyon érdekes és jogos kérdés. én se kedvelem az észak-koreai típusú propagandát, továbbfejlesztve szovjet típusú trollhadsereggel.
DE
itt spekulációban érdekelt olvasók vannak, akik eleve kevésbé befogadóak az orbáni bolsevizmusra. meg persze trollmunkások, akik egymást bátorítják nehéz és megvetéssel övezett munkájuk gyakorlása közben. őszintén, mit változat az, ha kimondod ami amúgy is mindenki számára világos?
a marinéni aki a királyi tévét nézi és migránstól retteg, az megint más. az ő tudatának megmentése megérhet egy kísérletet. bár szerintem az majdnem mission impossible. ismét derékig vagyunk a nyolcvanas években, és a mostani kádárjánosunknak van még néhány energikus éve a felszabadulásig.
A média is sokszor téved és gondolom a facebookon is sok hülyeség van (én nem használom a face-t), de egyértelműen és folyamatosan a kormány és médiája hazudik.
Igen ez a nagy kérdés, hogy érdemes-e időt fecsérelni a hazugságok cáfolatára, amikor úgy tűnik, hogy nincs értelme, hisz újra és újra ismételgetik, de ha nem tesszük, akkor egy idő után mindenhonnan csak a hazugság fog áradni (mint pl. a média többségében már).
A Fidesz rendbeteszi az országot
link