A szerelést követően a villamosoknak szigorú hatósági vizsgán kell megfelelniük a szükséges engedélyek megszerzéséhez. A szigorú vizsgákhoz szükséges a járművek Futártól független felkészítése és karbantartása is, amely időigényes feladat. Ezért bár a Futár rendszer szabályosan működik, a járművek nem térhetnek vissza a forgalomba.
A BKK-BKV és a Synergon helyzetét tovább nehezíti, hogy amíg a forgalomból kivett járművek nem kapják meg az engedélyeket és nem állhatnak újra forgalomba, addig újabb járművek szerelése nem kezdődhet meg, mert a járműállomány alacsony száma ezt nem teszi lehetővé, az újabb villamosok kivétele a forgalomból már fennakadásokat okozna a mindennapi közlekedésben.
"A bizalomvesztés miatt az állami tendereken a jövőben jelentősen csökkenhetnek a Synergon nyerési esélyei. Ki kötne szerződést egy olyan céggel, ahol ilyen hibák előfordulhatnak? "
Látszik, hogy te sem dolgoztál még a közszférában!
SYNERGON