lau, egyet nem értek, és nagyon komolyan érdekelne a válaszod. Szemlátomást kiemelkedő a tudásod a technikai alapon való kereskedésban. Miért ezen a méregdrága és illikvid piacon kínlódsz mondjuk a forex helyett?
Cég Aj. 12:43:59 Vétel
6 10 30 219 db 117 Ft
3 5 57 000 db 116 Ft
6 9 54 437 db 115 Ft
5 10 40 180 db 114 Ft
3 6 50 300 db 113 Ft
Eladás 12:43:58 Aj. Cég
118 Ft 19 817 db 10 5
119 Ft 57 377 db 10 5
120 Ft 33 672 db 13 5
121 Ft 72 814 db 9 5
122 Ft 3 100 db 2 2
Újabb akvizíciót jelentett ma be az econet.hu. 2007 március 9-én az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70%-os ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100%-os leányvállalata, megvásárolta a Boomerang Reklám Kft. 100%-os üzletrészét. A vételár 806,000 euró, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.
Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklám piac jelentős, 20% feletti részesedéssel bíró szereplője.
A héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó OZone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklám piac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.
Econet topik