Topiknyitó: Törölt felhasználó 2011. 09. 16. 08:11

HybridBox: RALLY!  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
exmnbs1 2012. 09. 20. 17:09
Előzmény: #7539  frankieboy
#7540
35-on zárt eladtak vagy 30K-t záűróban
frankieboy 2012. 09. 20. 17:07
#7539
Záró: 36Ft.
Holnap irány 40!! :)
Szép volt. Csak így tovább!!
Bogi27
Bogi27 2012. 09. 20. 16:22
#7538
szerintetek mennyin zár???
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 15:50
Előzmény: #7536  csirkecomb
#7537
rutyi, elsőre inkább az a kérdés mikor húzzák fel 50-re?
csirkecomb
csirkecomb 2012. 09. 20. 15:46
Előzmény: #7533  Törölt felhasználó
#7536
Lesz az több is!
Bogi27
Bogi27 2012. 09. 20. 15:46
Előzmény: #7533  Törölt felhasználó
#7535
Sok sikert!!!(CSAK KICSIT SOK AZ ELADO)
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 15:38
Előzmény: #7533  Törölt felhasználó
#7534
Rendkívüli tájékoztatás
A HybridBox Médiainformatikai Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (1138.
Budapest, Jakab József utca 17, Cg sz: 10-09-046724 ) Igazgatósága tájékoztatja a
részvényeseket, hogy a FUSO TV elnevezésű fejlesztését a „Keressük
Magyarország Kiber-Innovátoriait!” c. országos versenyfelhívás keretében
beválasztották a CyberShow 2012, Magyarország 20 leginnovatívabb digitális
fejlesztései közé.
A Magyar Külügyminisztérium által 2012. október 4. és október 5. között
megrendezendő CyberShow 2012 célja, hogy megmutassa a magyar digitális ipar
legjobbjait a Budapest Conference on Cyberspace 2012 elnevezésű konferencia
hazai és nemzetközi kormányzati tisztviselőkből, politikusokból, szakértőkből, illetve
nemzetközi szervezetek, egyetemek, civil szervezetek és a gazdasági élet vezető
képviselőiből álló kb. 600 fős közönségének. A kiállításon való részvétel lehetőséget
kínál a leginnovatívabb magyar info-kommunikációs cégeknek, hogy
megmutathassák magukat, és kapcsolatba léphessenek a konferencia hazai és
nemzetközi résztvevőivel, ezáltal növelve ismertségüket és üzleti sikereik
szempontjából fontos kapcsolati hálójukat.
A versenyre benevezett FUSO TV rendszer forradalmasítja a hagyományos
műsorszórás értékláncát és biztosítja az ökoszisztéma valamennyi hardveres és
szoftveres elemét, hogy ahhoz a jogtulajdonosoktól a szoftverfejlesztőkön át a
tévénézőkig mindenki részese lehessen a jövő interaktív televíziós világának.
A Samsung, a Sony és az LG is a FUSO TV ökoszisztémát választotta közép-keleteurópai
tartalomaggregációs partnerének és widget szállítójának.
Kelt: Budapest, 2012. szeptember 19.
A Hybridbox Nyrt. Igazgatósága
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 15:30
Előzmény: #7532  Törölt felhasználó
#7533
de egyenlőre 50 ft alatt nem lehet az árfolyam rövid távon
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 15:20
Előzmény: #7528  exmnbs1
#7532
még pár liter víznek le kell folynia a Dunán mire mi is almák leszünk! :)
csirkecomb
csirkecomb 2012. 09. 20. 15:11
Előzmény: #7530  Törölt felhasználó
#7531
Egyre jobban megszeretem ezt a papírt!
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 15:05
Előzmény: #7529  Totya88
#7530
Jönnek a itt a hírek.
link
Totya88 2012. 09. 20. 15:01
Előzmény: #7528  exmnbs1
#7529
Ne izgulj elindulunk majd megint... :)

De te kellettél már megint ide, mint egy falat kenyér...
exmnbs1 2012. 09. 20. 14:52
Előzmény: #7527  Totya88
#7528
mégsem lesz belőle apple?))))))))))
megint tömtek egyet
Totya88 2012. 09. 20. 14:40
Előzmény: #7526  Törölt felhasználó
#7527
Na mivan? Megálltunk? :(
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:44
Előzmény: #7525  Törölt felhasználó
#7526
hááát te tudod...
sok szerencsét!
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:39
Előzmény: #7524  Törölt felhasználó
#7525
irigylem az optimizmusodat .
rvben ülve hónapokig vártam a " csodát " ,meguntam ,kiszálltam .
tartalom esetén viszzatérek , addig részemről felejtős .
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:32
Előzmény: #7523  Törölt felhasználó
#7524
sztori adott

ezen dolgoznak, hogy mindent ki lehessen pipálni a felsorolásodban

viszont az árfolyamnak is min. három jegyűnek kell lennie amennyiben csak a sztori fele is megvalósul.

Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:27
Előzmény: #7520  Törölt felhasználó
#7523
sztorinak jó , de ..
tartalom ? = piaci lehetőségek ?, értékesítési eredmények ? pénzügyi mutatók javulása ? stb...
Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:25
Előzmény: #7518  Törölt felhasználó
#7522
sztori????

fuso egy forradalmian új felhasználó felület, okos tévékre, és internet képes eszközökre (connected devices).

Használatával egy képernyőn kezelhetünk minden olyan tartalmat, legyen az hír, videó, zene, amely számunkra releváns lehet, hiszen a fuso folyamatosan figyeli médiafogyasztási szokásainkat, és ezek alapján ajánlja a további tartalmakat. A fuso interaktív, kétriányú lehetőségeivel a képernyőn akár azonnal, a felhasználói szokásokhoz megfelelő termékek, szolgáltatások is megjelenhetnek, melyeket egyszerűen a távirányító használatával, akár meg is vásárolhat a felhasználó. (buy by remote)

A fuso egyaránt kielégíti a felhasználók, jogtulajdonosok és reklámozók igényeit, hiszen mindegyik számára olyan lehetőségeket kínál amellyel:

a felhasználó mindig eléri a számára releváns tartalmakat, és csak olyan interaktív, perszonalizált reklámokat lát, amelyeket nem is reklámként értékel
a jogtulajdonos egyszerű módon képes bevételt generálni a tartalmain
a reklámozó megtalálja a számára igazán fontos felhasználót, a reklámok hatékonysága real time értékelhető

fuso for consumers

új és folyamatos felhasználói élmény, csak releváns tartalmakkal
ajánlott és top rated oszlopok
zene, internetes videók, hírek azonnal a képernyőn
perszonalizált interaktív reklámok
vásárlás, szavazás, sportfogadás a képernyőn

fuso for content owners

forradalmain új interaktív reklámozási metódus
új interaktív hirdetések
közvetlen kétirányú kommunikáció a célkoözönséggel
nem bántó hirdetések

fuso for advertisers

interakción alapuló hirdetési modell (csak azért és akkor fizet, ha történt interakció)
brand építés
fix hirdetési helyek az „oszlopokban”
intelligens hirdetés kiszolgálás
interaktív hirdetések (játékok, kódok, rendelések stb.)
buy by remote: adott termékek azonnali megvásárlása a képernyőn

Törölt felhasználó 2012. 09. 20. 12:22
Előzmény: #7518  Törölt felhasználó
#7521
sztori???

Pár héttel ezelőtt nagy felhajtás közepette a Google bemutatta, hogy képzeli el a tévé és az internet házasságát. Magyarországon erre a feladványra már évek óta létezik válasz, s ugyan jóval kisebb léptékben, de megvalósult az említett átfedés.

A HomeSys Media Kft. pár évvel ezelőtt az egyedi építésű HTPC-vel villantott először, amiből tömegtermék ugyan sosem lett, de a tehetősebb vásárlók mind a mai napig szívesen rendelnek meg zajtalan, passzív hűtéssel ellátott, mindenféle médiát kezelni képes és egyébként teljes értékű PC-ként is használható gépeket a nappalijukba.

Nem kell kábeltévé előfizetés

A HomeSys ügyvezetője, Lázár Csaba azonban nem állt meg a prémium kategóriánál, hanem az elmúlt éveket azzal töltötte, hogy kifundálta, hogyan lehet egy nagyobb réteget is megszólítani. Az első inspiráció abból fakadt, hogy a legtöbb felhasználónak elege van abból, hogy a tévészolgáltatók néhány csomagban kínálnak több tucatnyi csatornát, amik közül azokat is meg kell venni, amit egyébként biztosan sohasem néznénk. A következő lépcső az volt, amikor elhatározta, hogy a normál élőképes televízióhoz plusz tartalmakat kezd el társítani. A YouTube, Indavideo és RTL Most korában már elképzelhető az is, hogy kizárólag ezekre a forrásokra támaszkodik valaki, az élő tévét pedig csak nagyon ritka esetben használja.

A HybridBox TV projekt ezeket a gondolatokat elegyítette, s a végeredmény egy nappaliba tökéletesen passzoló, kis méretű, olcsó eszköz, ami egyben set-top box, egyben PC is. A Google TV bizonyára sikeres lesz a tengerentúlon, Magyarországon viszont nagyobb sikere lehet egy olyan megoldásnak, ami a hazai tartalomszolgáltatókra építkezik. A slusszpoén az, hogy a HomeSys által tervezett eszköz csak egy ugródeszka, a lényeg valójában a kiszolgáló platformban, szoftverben rejlik. A program bármilyen Windows-os PC-re telepíthető, így akár egy noteszgép is átalakítható médiaközponttá, ha az igények azt diktálják.

Lenne üzlet is benne

Lázár Csaba üzleti modellt is álmodott a HybridBox TV mögé. A HomeSys rendszerben a felhasználók szokásai rögzíthetőek, csakúgy, mint az IPTV esetében. Pontosan tudni lehet, hogy melyik felhasználó milyen műsorokat néz, mi érdekli, így könnyen lehet neki további programokat ajánlani. A preferenciák ismeretében a szoftver akár önállóan is rögzítheti a felhasználó kedvenc színésznőjével készült filmeket, vagy a kedvenc sorozatait.

A lineáris tévé feldolgozásán felül pedig a web hatalmas tartalom tárházából szabadon lehet válogatni. Az élő képet megállítva egy pillanat alatt indulhat egy "kapcsolódó videó", amit már valamelyik streaming szolgáltatótól vesz át. Technikailag már most ott áll a projekt, hogy amikor Erős Antónia kimondja, hogy a témában készült részletesebb, vágatlan videókat megtaláljuk az RTLMost.hu weboldalon, akkor a szoftver automatikusan megjeleníti a linket. Az élő adás megáll, megnézzük a netes bejátszást, és utána folytatódhat tovább a műsor.

Az üzlet pedig ott kezdődik, hogy az egyébként ingyenes szolgáltatást igénybe vevő felhasználókhoz precízen célzott hirdetéseket lehet eljuttatni. Imidzshirdetésre is alkalmas lehet a rendszer, hiszen a célcsoport szűrés könnyen megoldható, de aktuális ajánlatokkal, interakciót igénylő reklámokkal ez még jobban működik. Elég csak belegondolni, hogy elég csak a távirányítón megnyomni a zöld gombot, majd bepötyögni az üdítőskupak alján található kódot és azonnal megtudja a néző, nyert-e. Elképzelhető olyan is, hogy egy reklám egy teljes multimédiás programot nyit meg, ahol biztos a felhasználói interakció. Egy autóreklámban például könnyen átvihető a néző egy 3D-s modellhez, amit forgathat, színezhet, felextrázhat és a távirányító kék gombjával árajánlatot kérhet az e-mail címére.

Topik gazda

dolgozo1
1 1 1

aktív fórumozók