update: panaszomat felvették és annyit mondtak hogy a fúzióhoz van köze a kereskedési rendszer online felfüggesztésének. az árfolyam pozitív irányban mozog szóval jó lesz ez, de mint netrbórker ügyfél, ez total gáz, mert: telefonszámla költség; az ügyintéző is díjjal jár, mint mindenhol; illetve égni fognak a vonalaik és a nyakamat rá hogy időben nem fogják tudni teljesíteni a megbízásokat, ami mondjuk kis papíroknál 20-40% veszteséget is vonhat maga után, PERCEK alatt ha nem reagál az ember időben. Most tűnjek kukacos ügyfélnek de míg kettőt kattintok és 1 percben reagáltam vétellel vagy eladással a neten, addig saccból 10-30 percre tenném amíg telefonon a megbízás megvalósul.
596-tól van néhány nagyobb eladó pakk, de hát ez természetes is... Örülök neki hogy a végén igazunk lett -már azoknak, akik hosszú hónapok óta azt gondolják, hogy nem marad az árfolyam 533 és az az alatti tartományokban...
"Csorogjon le 533-ig és akkor ott még veszünk." Ez talán vicc... A vételhez eladók is kellenek, de azok már eladták a részvényeiket, 20.092.201 db-ot. A közkézben lévő kis számú részvény tulajdonos valamint az MNV a minnél magasabb árfolyam kialakulásában érdekelt, nem hiszem, hogy eladási szándékaikat vétellel egészítenék ki egy esetleges 533 Ft-os árfolyam esetén. Én továbbra is tartom a részvényeimet, és kivárom a magasabb árfolyamot.
De jó fej az FHB! mostantól 1 hónapon át nem lehet a Netbróker felületükön venni és eladni, csak telefonon! Ennek lehet valami köze az itteni várakozásokhoz? Gondolom. Karbantartásnak ez túl nagy időintervallum. Ezt azért nagyon meg fogom reklamálni!
Jók ezek a 30;50;150 darabos beállások a sor elejére... Ettől aztán tuti lemegy az ár, max arra jó, hogy a könyvben ne látszódjon hová teszik éppen a dugót!
Szerintem a vételi oldal legjelentősebb képviselője nem nagyon rak be ajánlatot a könyvbe, hanem, amikor elunja a banánt, kiveszi a neki megfelelő ajánlatokat. Azért is ilyen ráérősen vásárolgat, mert nincs versenytárs, csak az idő...
FHB:Most vedd!