Nem történt meg a transzfer. :( "Számlaátvitel – következő lépésekTisztelt Ügyfelünk!Üdvözöljük
az Interactive Brokers Ireland Ltd („IBIE”) ügyfelei körében!
Az Interactive Brokers Central Europe Zrt. („IBCE”) és az IBIE 2024. augusztus 1-i hatállyal történő egyesülésével Ön az IBIE ügyfelévé vált. Következő
lépésként átvezetjük a számláját az IBIE által használt rendszerekbe. A
jelen értesítésben ismertetjük a számlaátvitel lépéseit. Célunk, hogy a
számlaátvitel a lehető legkevesebb zavart okozza az Ön számlája
működésében. FONTOS LÉPÉS:
A
jelenlegi számláján lévő nyitott pozíciók nem kerülnek átvezetésre az új
számlájára. Kérjük, az átvitelt követően azonnal tekintse át a
megbízásait, és szükség esetén állítsa helyre korábbi nyitott pozícióit.
A számlaátvitel lépéseit és időzítését az alábbiakban részletezzük:
10 OCT 2024 napján
létrehozzuk az új számláját a jelenlegi számlájával megegyező
információkkal és beállításokkal. Annak érdekében, hogy az új számlája
mindenben megegyezzen a régivel, 10
OCT 2024 napjától korlátozni fogjuk a jelenlegi számlaadatok és
-beállítások módosítását, beleértve a telefonszámát, a lakcímét, az
email címét, a piaci adat előfizetéseit, a banki átutalási adatokat, továbbá a programokban való részvételt és az igénybe vett szolgáltatásokat.
Az
új számlája jóváhagyását követő munkanapon átvezetjük az aktuális
számlája egyenlegeit az új számlájára, ami várhatóan 15-30 percet vesz
majd igénybe – ezalatt nem lesz hozzáférése a számlájához. A kereskedési
zavarok elkerülése érdekében a transzfer várhatóan az amerikai
piaczárást követően kezdődik. A sikeres transzferről az Üzenetközponton
keresztül, illetve emailben is tájékoztatjuk majd.
Az átvitelt követően meglévő felhasználónevével, jelszavával és kétlépcsős hitelesítési módszerével tud majd bejelentkezni.
Az új számlája automatikusan hozzáférést kap az Ön által eddig is
használt kereskedési platformokhoz, a jelenlegi számlájával azonban a
továbbiakban nem bonyolíthat majd tranzakciókat. Az Ügyfélportálon
keresztül hozzáférhető összes egyéb funkció (kimutatások, beállítások
stb.) is változatlanul fog működni.
Üdvözlettel:" Kössz szépen. Nyitott pozíciók a k....
Össze akarom vonni a számláimat és Mo-n akarom őket. Nem tervezek nagy kereskedést. Már hetek óta nem fogadja az Erste a transzfert. Azt mondják, hogy technikai hibásan küldi az IB és nem tudják fogadni. Állítólag még a Keler is üzent az IB-nek, hogy hogyan kell feladni, de semmi változás. Üzengetek az IB-nek, de úgy érzem, hogy csak ugyanazt a gombot nyomogatják, nem érdekli őket, hogy hetente lepattan. Azt mondják minden rendben van náluk. Lehet, hogy egy idióta nem kér segítséget valamelyik cégnél vagy nem áll szóba a két cég egymással, vagy az egyik cég "utálja" a másikat. Érthetetlen, hogy hetek óta csak ennyi derült ki. Azt hittem, hogy küld az egyik egy emailt, a másik meg megmondja, hogy "jó beállítottam". Erre a másik mondja, hogy hűbameg ez nem megy át, hívjuk fel az IT-t vagy valamit... Abban biztos vagyok, ha nekik érdekükben állna akkor ez öt perc lenne.
Ja, hogy miért. Hát nevezz paranoiásnak, de szerintem bármikor dönthet úgy "Ursula", hogy Mo tartozik és azt a külföldi számlákon verik le. Vagy az amcsik adnak ki egy ukászt, hogy nekünk már nem lehet kereskedni és rohadjunk meg. Fikarcnyi bizalmam sincs a tőlünk nyugatra eső országok jogrendszerében. Az íeknél dolgoztam egy kicsit. Mindent szépen megcsinálnak, de ha pénzt kell odaadni ami jár neked akkor nagyon könnyen elfelejtik.
Sziasztok! Amikor megértettem, hogy kiment Írországba az IB számlám a részvényeimet egy magyar szolgáltatónál vezetett értékpapír számlára küldtem át. A probléma csak az, hogy technikai hibára hivatkozva a magyar szolgáltató nem fogadja el a transzfert. Ez megy augusztus vége óta. Hiába panaszkodok az IB-nek csak annyit válaszolnak, hogy folyamatban van és ők mindent jól csinálnak. A magyarországi szolgáltató is mindent tökéletesen csinál. Levelezgetnek egymás között. Úgy sejtem hetente egyszer megy egy transzfer próbálkozás ami lepattan és mindkettő rángatja a vállát. Kezdek idegroncs lenni. Ki a felügyelő szerv, kihez lehet fordulni. Ha nem történik meg a transzfer az olyan mintha nem rendelkezhetnék a vagyonom felett ergó ellopták. Tudtok esetleg ilyen helyzetről és a megoldásáról?
Gazprom, Lukoil, stb. Orosz ADRben ragadtam2022. 11. 02. 21:31
Az oroszok beszüntették júliusban az ADR programokat. Amerikai letéti jegyek részvényre váltása látszólag nem történik meg.
A nyugati bankok nem állnak szóba az orosz nyilvántartóval.
Az oroszokat lehetetlennek tűnik elérni. (A gazprom weboldala például nem elérhető tudtommal.) Oroszországi részvény bejegyzéshez ottani ügyvédre és rengeteg pénzre van szükség. A határidők pedig már talán le is jártak.
Az ADR-ek átváltása adminisztratív feladat! Nem árfolyamveszteségről van szó. Erős a gyanúm, hogy a felelősség a brókercégeké. Semmilyen szankció nem gátolja, hogy felvegyék a telefont és tárgyaljanak. Semmi sem gátolja őket, hogy kiadjanak egy igazolást az ADR tulajdonosoknak és megadják a lehetőséget, hogy éljenek az Oroszországban biztosított regisztrációs lehetőséggel, mégis hatalmas a csend. Senki nem tud semmit.
Az ERSTE netbróker ahol én vagyok lényegében nem mond semmit.
Angol nyelvű cikkek:
https://www.undervalued-shares.com/weekly-dispatches/gazprom-co-what-to-do-with-russian-adrs/https://www.lukoil.com/InvestorAndShareholderCenter/Securities/InformationForDRHoldershttps://longrunplan.com/2022/05/16/how-to-convert-gazprom-adrs-and-other-russian-drs-to-local-shares/
Aki ki tudott deríteni valamit, talált valamilyen megoldást kérem ossza meg itt!
"a normál értékpapírszámla fix díja (alapdíj) elengedésre kerül abban a hónapban, amelyben legalább" ...4 Az Erste Future Befektetési Program hirdetményeiben megjelölt kiemelt rendszeres befektetéscsomagok De csak a normál számla díja a többi nem és csak ha folyamatosan lekötöm az ERTSTénl kezelt befektetési csomagban x mennyiségű pénzemet. Ezeket gyanítom, hogy nem lehet máshova átvinni, csak nagy költségek árán, szóval kapott az ügyfél egy cement cipellőt. Az a baj, az ERSTE-vel, hogy kőagyú, arogáns, ubermench osztrákok adják az ukászt és nincs apelláta csakúgy mint a Habsburg időkben. Csak kicsit forr az agyvizem.
ERSTE ezekkel a kondíciókkal nem játszik. Állományi díj + devizás állományi díj + irdatlan magas tradelős költségek. Nem azért dolgoztam meg spóroltam a pénzemért, hogy ERSTE-és meg más magyar bankos ,menedzser piócák az ujjukból kiszopják, hogy engem mennyire lehet kivéreztetni, anélkül hogy otthagyjam őket. Ha jól értem recesszióban az osztalék fizető részvényeket érdemes preferálni amiknek az adóját a TBSZ-en is ki kell fizetni. Megyek az Interaktív Brokers-hez, kifizetem az adót, még így is kevesebb a macera. Inkább elvesztek mindent minthogy megkapjam a kötelező dijjkimutatást (amit a kormány intézett) amiben benne van, hogy nem értem el jelentős bevételt, de ők százezreket/milliókat akasztottak le a puszta "kezeléssel". Kifizetem a nyamvadt adót egy normális szolgáltatást kapok és még lehet bevételem is. Az adó meg megy az államkasszába és legalább itthon költik el. (Lehet írni az Orbán meg a Mészáros lopik szöveget!)
Fizetős szolgáltatások a portfolio.hu-n, a friss hírek ingyenesek maradnak2003. 05. 08. 14:35
Kiváncsian várom, hogy mit lép erre a Matáv!? Egyébként az olvasókkal a támogatott lakáshitelekről akartam megoszani tapasztalataimat, úgy két hete. A Portfólió érdekes módon ezt nem preferálta... Zs
Ritka betegség támadta meg Bruce Downey-t2003. 01. 06. 17:10