Nézd meg mit írtak Opusnál amikor 100 volt, most mennyi?! A tőzsde türelemjáték, Te gyors profitit akartál, nem jött be, ez most frusztrál... Olvass André Kosztolányt...tedd be a fiókba és felejtsd el egy jó időre... Most lehet átlagárat csökkenteni, több db-ot venni kevesebb Ft-ért... Vagy tényleg szálj ki és annyi...csak így majd 80-90 körül meg azért leszel ideges :) Sétálj egyet inkább, Manopi is mindig ezt tette/teszi, ugye :) nemrégen 78nál nem mertem eladni, mert végre megindult, most visszavéve mennyivel több db-om lenne, hülye voltam ez van....még a végén el kell menjek a közgyülire megkérdezni pár dolgot a fiúktól....
Hamarosan fel fogják szvsz nyomni ée fedezni, mert mindig előbb nőtt meg a forgalon majd pattant fel Ma végre van forgalom benne, hét végére 750 lesz szerintem újra, utána meg megy vissza a helyére 1000 fölé
Ez a papír fáziskésésben van mert illikvid, a hétfőit megúszta ma bevágták de már húzzák is vissza, jó belépési pont, reálisan könyvértéket nézbe bőben 1000 felett lenne az ára. az egyedüli zavaró, hogy sokakban keveredik a 2 papír: MBHJB és MBH (ami meg ugye még illikvidebb, úgy hogy Magyarország 2 . legnagyobb bankja)...szóval lehet matekozni és szépen csendben veszem :)
Differenciált vámot alkalmaz az EUAz EU tegnap értesítette az érintett kínai autógyártókat, hogy várhatóan július 4-től életbe lépnek az új büntetővámok, amik az eddig is érvényes 10%-os vámra rakodnak rá pluszba. Az új vám nem egységes, a BYD 17,4%-os a Geely 20%-os, a SAIC 38,1%-os extra vámot kapott. A vám általános mértéke 21% lesz a Kínában gyártott elektromos autókra és 38,1% azokra a gyártókra, akik nem működtek együtt az EU-val a vizsgálat során.A kínai gyártók a magasabb eladási árak miatt eddig lényegesen magasabb profitot realizáltak Európában, mint a belföldi piacon, így úgy tűnik, hogy még a vámokkal együtt is érdemes lehet nekik Európában értékesíteni.Az új vám nem csak a kínai autógyártókat érinti, hanem minden gyártót, aki Kínában termelt gépkocsit Európában értékesít, így például a Tesla, BMW és a Renault is érintett.A kínai válaszlépés egyelőre még nem ismert, de korábban vámok kivetését helyezték kilátásba a mezőgazdaság, a légiipar és a 2,5 liternél nagyobb motorral szerelt gépkocsik esetében is.
Könyv elején voltam, önkötés szagú nekem a leszúrás tegnap, volt már olyan hogy teljesült az ár és nem volt kötésem mert önkötés volt...az elmúlt 20 év beszél belőlem
Nincs rés mert aznap (pénteken) majd 70ig ment, végére lejebb tették, majd kedden ugyan "réssel" nyitott, a pénteki záróhoz viszonyítva, de az nem rés. Nincs itt már rés, minden szinten volt kötés. Akkor ennyi erővel ma is volt rés, mert 87en zárt és 83,80on nyitott....
Türelem rózsát terem: vettem 140en, 610en is és adtam is 400 felett, ez kereskedelem Volt olyan nyár, hogy nyalaás közben a strandon megvettem, bementem úszni, majd ki és eladtam 15% haszonnal, majd visszavettem 5%al lejebb, majd másnap +20%al nyitott...feleségem annyit mondott mért nem 10szer többel csinálom :)