Topiknyitó: Törölt felhasználó 2009. 01. 21. 16:49

Shortolás technikai kérdései és egyebek  

Mint oly sokan én is kezdő vagyok, de nagyon! Viszont szeretném megismerni elsősorban a shortolás technikai kivitelelezését (Erste NetbrokerPro rendszer technikai alapjai) illetve a mögöttes pszichológiáját.

Tehát az első kérdésem:

hogyan zajlik le egy teljes short művelet az ENP rendszerben?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
BudFox
BudFox 2009. 01. 25. 14:17
Előzmény: #217  Törölt felhasználó
nem úgy van..

nyitsz 10 kontraktus longot 15500 on és zárod 15700 on . keresel tisztán 16.000 forintot

nyitsz mellé egy shortot 8 kontraktus 15500 -on és zárod 15300 on. akkor kerestél 12.800 Ft-ot

az nem ugyanaz mintha 2 kontraktus longot nyitottál volna 15500 -on és zárod 15700 -on, mert az csak 3200 forint haszon..

amint megvetted, és beteszed az ajánlatodat a gépbe, külön.külön kezeli a program...legalábbis a porrtfolió -s
Törölt felhasználó 2009. 01. 25. 14:12
Előzmény: #218  BudFox
en nem fogom:-))) a long ertelme,mintha ernyo nelkul ugranal:-))
BudFox
BudFox 2009. 01. 25. 14:09
Előzmény: #215  Törölt felhasználó
a két üzlet külön - külön ment..
az aktív ajánlatok között két tétel szerepelt..

Amikor felment az árfolyam...záródott a long..
de a short még megmaradt..

Ha a program egy kalap alá venné az összes papírt, kontraktust, akkor már az elején...amikor a shortot indítottam volna..akkor zárta volna a longomat . de nem igy volt.

ki kell próbálni :DDD majd valamikor.
Törölt felhasználó 2009. 01. 25. 14:07
Előzmény: #216  Törölt felhasználó
nem ertem,ha oldalazgat nyitsz 10 10 kontit.ugyanannyit buksz,mint amennyit nyersz.,csak meg a broki keres...ha nyitsz 10 longot,es 8 shortot.akkor miert nem 2 longot es kesz?
Törölt felhasználó 2009. 01. 25. 14:04
Előzmény: #212  BudFox
Én valahol azt olvastam, hogy határidősnél FIFO elv van csak. Akkor ez nem igaz?

Tehát ha jól értem, akkor a helyzettől függően vagy a long-ot zártad elsőnek, vagy a short-ot.
Jól sejtem?