Hagyjuk már ezeket a réses beszédeket. A BÉT-en nem lehet garfikonokat elemezni. Nincs értelme egy olyan közegben elemezgetni, ahol belenyúlnak az árfolyamban....Alig van már papír ahol az elemzések megállják a helyüket. Mind spekázás, mutyizás....stb..Itt meg lehet csinálni mindent büntetlenül. Elég várni, hogy jöjjön valami hír és elinduljon a cég, mert ha nem, akkor a 60ft-nak is búcsút inthetünk és lecsorog....ennél még az oldalazás is jobb lenne.
Ebben viszont egyetértünk. A baj az hogy a BB jelenleg még csak tervezési fázisban van. Előkészítő terepmunkákra nem kell vasútépítő cég, azt bárki meg tudja csinálni. Ott sem várom hogy pont a triman lenne a befutó, mert annyi emberük nincs hogy alacsony marzsú melót csináljanak. Szóval inkább 2022 mikor BB meló jöhet, addig a többit kell pörgetni, kifuttatni.
Az rkord egy projekt cég. Gyakorlatilag nincs benne más csak mérnök és tervező. Az összesnek kB 0 óra kivitelezési tapasztalata van. Nem arra jött létre a cég hogy dolgozzon hanem hogy elnyerjen és tervezés után kiadja a többi melót.
Törölt felhasználó2021. 04. 28. 09:16
#25042
biztos h nyer a triman, de addig amíg nincs róla semmi, sajnos oldalazás...nekem is érdekem h emelkedjen,nem kevéssel vagyok itt. nagy bukóban eddig...
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja